מנהלים קהילות בוואטסאפ? מעכשיו הכל יהיה מסודר יותר

עומר לייבנזון
הגדרות חדשות למנהלים, התמצאות קלה בין הקבוצות בקהילה ועוד: וואטסאפ שיפרה את פונקציות הקהילות שלה באמצעות פיצ'רים חדשים.
פיצ׳רים חדשים לניהול קהילה בוואטסאפ
מקור: הבלוג של WhatsApp

כל מנהל קהילה בוואטסאפ, בין אם היא נועדה למטרות שיווק / בניית קהילה ובין אם אחרת, רוצה להפיק ממנה את המקסימום – ונוחות היא חלק בלתי נפרד מכך. וואטסאפ הכריזה על כמה עדכונים ופיצ’רים חדשים ומדהימים עבור קהילות וואטסאפ, במטרה לסייע למשתמשים ולמנהלי הקהילות להפיק את מירב הערך מהצ’אטים הקבוצתיים על ידי הגברת השליטה והאבטחה בתכונת הקהילות שנוספה לא מזמן.

הגדרות שליטה ואבטחה

וואטסאפ פיתחו כלי פשוט שמעניק למנהלים את היכולת להחליט באופן ספציפי מי יכול להצטרף לקבוצה ומי לא כאשר מדובר בהצטרפות דרך ‘קישור הצטרפות’. זאת בעקבות הבנה שלמנהלי קהילות אשר מנהלים מספר אוסף של מספר קבוצות דרושה שליטה טובה יותר בהן. בעזרת תכונה זו, כל אחד יכול מעתה להחליט מי יצטרף לקבוצה ולהבטיח שבקבוצות מסוימות, כאשר נדרשים לכך, השיחות יישארו אינטימיות ומאובטחות – מבלי לדאוג מהצטרפות של משתמשים בלתי רצויים או מדליפות.

זיהוי קבוצות משותפות

האם קיימים באנשי הקשר שלכם אנשים שאתם חולקים איתם את אותה הקבוצה אך אינכם זוכרים את שם הקבוצה? או שברצונכם לראות את כל הקבוצות המשותפות לכם עם איש קשר מסוים בקלות? בעדכון החדש, לא תצטרכו יותר להיכנס לכרטיסיית ‘איש הקשר’ ולרדת עד למטה, אלא שזה יופיע לכם ממש מתחת לשם שלו/שלה כשתחפשו אותם בוואטסאפ.

שיפור חווית המשתמש

בחברת וואטסאפ, מחויבים לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית, כך על פי דבריהם. לכן באופן קבוע בחברה דואגים לפתח כלים ועדכונים חדשים כדי להפוך את תכונת הקהילות לחוויה בעלת נוחות מקסימלית הן עבור מנהלי מערכת והן עבור חברי קבוצה. עכשיו, לאחר העדכון החדש קבוצות ובכלל קהילות יהפכו להיות חלק משמעותי יותר בווטסאפ, מה שאולי יעזור להקטין את תחושת ההצפה שאנחנו חווים מעודף קבוצות בווטסאפ, והן יהפכו להיות כלי שיווקי אפקטיבי הרבה יותר לאחר שיפור נוחות הגישה אליהן – הן עבור המנהלים והן עבור חברי הקבוצה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של וואסטאפ

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
91
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
152
קידום אתרים
עומר לייבנזון
157
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
103074
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
97484
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76574
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.