עדכוני שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהבלוגספירה [11.2.11]

איתי ברנר

בכל סופשבוע נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. הרשם לעדכונים וקבל את הידיעות ישירות למייל.

  • נקמה עולמית: כשהאקסית “מקדמת” אותך בגוגל (חורים ברשת) – האקסית של ג’ק וופלר החליטה להתנקם בו בצורה מקורית וגרמה לחיפוש התמונות של גוגל להציג תמונות לא בדיוק מחמיאות שלו בתוספת כתוביות מעליבות כגון “חלומו של כל גבר… בכלא”. כמו שאפשר להבין, הסיפור זכה לחשיפה לא קטנה, אפילו אם לא ברור כמה אנשים באמת היו טורחים לחפש את וופלר דווקא באמצעות חיפוש התמונות. (בחיפוש הרגיל הן בקושי מופיעות אם בכלל). בכל מקרה, בפעם הבאה, כדאי שוופלר יגמור את זה בצורה קצת יותר יפה…
  • בינג זינק בינואר ב-21% (HitWise) – השימוש במנוע החיפוש בינג בארה”ב נמצא במגמת עלייה, אם בחודש דצמבר התבצעו בו 10.6% מהחיפושים, בחודש ינואר המספר כבר זינק  ל – 12.81%, עליה של לא פחות מעשרים ואחת אחוזים. רק אתמול נודע שבינג החל להציג גם תוצאות חיפוש מקומיות בדומה לגוגל.
    אם מסתכלים על סך החיפושים בבינג + יאהו (שהרי יאהו משתמש באלגוריתם של בינג), הרי שהמספר כרגע עומד על 27.44%, עליה של 6% מינואר. גוגל לעומת זאת, ירד מ-69.67 % אל 67.95%, קצת פחות מ-2%. מיקרוסופט ממשיכה לדחוף את בינג קדימה, בין היתר באמצעות פרסום בתוך רשת האקס בוקס לייב, הרשת החברתית הגדולה ביותר לגיימרים בארה”ב, אבל גם באמצעות מערכת ההפעלה הסלולארית שלה, Windows Phone 7.
  • טוויטר עדיין לא ויתרה על האקזייט (Search Engine Land) – . מגעים לרכישת טוויטר עדיין מתנהלים על אש נמוכה. נראה שהשאלה הבוערת כרגע היא כמה גוגל תהיה מוכנה לשלם על מנת לרכוש את טוויטר. המחיר המוערך של לא פחות מ-10 מיליארד (ביליון) דולר אומר שלמיקרוסופט וגוגל יש נקודת פתיחה טובה יותר: הן יכולות לשלם במזומן. פייסבוק לעומת זאת, חייבת לעשות שימוש בשילוב של מזומן + מניות על מנת שתוכל להתחרות בשתיים הללו.
  • האם גוגל “תיכנע” לאירופאים? (הטלגרפ) – אריק שמידט אמר בריאיון לעיתון The Sunday Telegraph הבריטי שגוגל תהיה מוכנה לשקול שינויים מסוימים באלגוריתמים שלה על מנת שלא לגרור את החקירה המתנהלת מולה על ידי הנציבות האירופאית במשך שנים. חקירת אי האמון של הנציבות האירופאית חוקרת תלונות של מספר חברות הטוענות כי גוגל מפלה אותן לרעה ומקדמת את שירותיה שלה בתוצאות החיפוש. עם זאת, שמידט הודיע ששינויים אלו, אם וכאשר יתבצעו, לא יבואו על חשבון המלחמה באתרי הספאם.

אם נתקלתם בידיעות מעניינות בתחום השיווק באינטרנט או בבלוגים ואתרים שאנחנו לא מכירים, אתם מוזמנים לעדכן אותנו כדי שנוסיף אותן לעדכונים השבועיים. עדיין לא עשיתם לייק?

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
35
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
80
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
63
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105013
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99446
מדיה חברתית
בן אורן
87765
קידום אתרים
דנה רוזן
82460
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.