טוויטר יוצאת בפיילוט ומוסיפה קרוסלת מוצרים לפרופילים

מיטל אור
פיילוט מודל החנות של טוויטר יוצא לדרך והפלטפורמה מוסיפה מעתה קרוסלת מוצרים לפרופילים. כרגע, את מודל החנות יכולים ליישם רק חלק מהמותגים בארה"ב ורק עבור משתמשים מקומיים בשפה האנגלית ב-iOS.
טוויטר יוצאת בפיילוט ומוסיפה קרוסלת מוצרים לפרופילים

טוויטר מתחילה בהשקת Shop Modules אשר מאפשר לפרופילים של מותגים להציג את המוצרים שלהם. כרגע מדובר בפיילוט אשר החל את דרכו ביום רביעי (28 ליולי 2021) אשר פתוח לקומץ מותגים בארה”ב. רק משתמשי iOS יכולים לראות כרגע את המודל החדש.

בחינת הליך הרכישה

כרגע, טוויטר פועלת במטרה לחקור כיצד פרופילים עוברים משלב בחינת המוצרים ועד לרכישה. הפלטפורמה מקווה כי Shop Modules יאפשר למשתמשים לגלות דרך הרשת מותגים ומוצרים חדשים וכי אלו יעברו לכל אורך הליך הרכישה. אם הפיילוט יצליח, המודל עשוי להתרחב ולהיות זמין עבור מותגים וקהלים נוספים.

דרך Shop Modules יוכלו המותגים להגיע לקהל חדש ולעזור לקהל להתוודע למוצרים חדשים. בטוויטר יודעים כי בסיס המשתמשים בפלטפורמות של המדיה החברתית משתנה כל הזמן.

מאפייני המשתמשים ובכלל זה גיל, מין ורמת השכלה, משתנים כל הזמן ולכן הרשת החברתית צריכה גם כן להשתנות. התכונה הנוכחית עשויה להיות שימושית עבור מותגי C2B או C2D אשר הקהלים שלהם פעילים במיוחד בטוויטר.

כיצד עובד (כרגע) מודל קרוסלת המוצרים של טוויטר?

כרגע, Shop Modules עובד כהצגת קרוסלה של מוצרים. קליק על המוצר מעביר את המשתמש אל דף פרטי המוצר אשר משויך (בדפדפן או באפליקציה ללא עזיבת הרשת). מרגע המעבר ניתנים למשתמש פרטים על המוצר ושם הוא יכול להחליט האם להשלים את הרכישה או לא.

הפיילוט פתוח כעת לעסקים אשר פועלים בארה”ב ואלו יכולים להירשם אליו. טוויטר ציינה כי היא יוצרת שותפויות עמוקות עם עסקים אשר משקפים את הפלטפורמה והם בונים אפשרויות מסחר חדשות. החברה מקווה לתת מענה לצרכים של עסקים בגדלים שונים דרך שמירה על חדשנות המוצר שלה.

דוגמת קרוסלת מוצרים בטוויטר
מקור: טוויטר

 

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
90
קידום אתרים
עומר לייבנזון
106
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
168
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
103099
תוכן וקופירייטינג
שי משען
98663
פרסום באינטרנט
דוד כהן
97510
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76597
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.