כנס מקדמי אתרים 2010 – מי בא?

פבל ישראלסקי

מי אמר שאנשי SEO רק יושבים מול המחשב כל היום ומחליפים לינקים? עצרו הכל! הגיע הזמן לכבות את האנליטיקס (וה-Xrumer), ולהיפגש באופליין במסגרת כנס איכותי ומרענן בנושא קידום אתרים. מרטין בוקסדורף הרים את הכפפה ויזם כנס למקדמי אתרים – כל הכבוד!

מתי? איפה? כמה?

  • תאריך: 25.11.2010
  • שעה: 19:00-22:00

הכנס יתקיים באולם ההרצאות בבית הספר לעיצוב, מכללת שנקר (אודיטוריום קטן קומה 2 בניין פרניק) – רחוב אנה פרנק 12 ברמת גן. או בקיצור כאן:

מפה לכנס מקדמי האתרים 2010

חשוב להדגיש שהכנס הוא לא מסחרי והעלות הסימלית של 35 ש”ח נועדה לסבסד את ההוצאות בלבד.

על מה הולכים לדבר בכנס?

להלן הלו”ז כפי שנקבע, אך אני מניח שזה לא סופי וייתכנו שינויים נוספים בהמשך:

  • 19:30 – 19:00: התארגנות ונטוורקינג – תכינו כרטיסי ביקור! (למי שמגיע לזמן מוגבל, ממליץ לא לוותר על השלב הזה).
  • 20:15 – 19:30: רועי אפרת הולך להסביר “כיצד משיגים לקוחות ומשמרים אותם?”. רועי הוא מנכ”ל ומייסד חברת SEO NETO מקבוצת Seo Israel.
  • 21:00 – 20:15: דודי שרון מחברת אלקטרו יסביר “איך הופכים מפרילאנסר לעסק של קידום אתרים?”.
  • 21:15 – 21:00: הפסקה ונטוורקינג.
  • 22:00 – 21:15: אורלי בראון מחורים ברשת הולכת לדבר על שיווק ברשתות חברתיות.

ההמלצות שלי למארגן הארוע

  • נטוורקינג – כפי שציינתי מקודם, האטרקציה המרכזית ברוב הכנסים היא הנטוורקינג ופחות ההרצאות (בייחוד כשמדובר בכנס שכזה בו קהל היעד יכיל בעיקר מקדמי אתרים שיחפשו שיתופי פעולה). הרבה פעמים אנשים מגיעים לכנסים רק בשביל זה ולכן הייתי מציע להאריך את השלב הראשון וההפסקה ב-15 דקות.
  • תגיות עם שם+חברה – כמובן רק אם יש לך את הזמן והיכולת כי אדמיניסטרטיבית זה לא פשוט. זה מאד יכול להקל בתהליך הנטוורקינג אבל אם לא יהיה אז לא נורא. במקרה הכי גרוע פשוט תכין מדבקות לבנות בכניסה עם טוש וכל אחד ירשום על עצמו בכניסה.
  • שיתוף מצגות – הייתי מציע מראש להעלות את המצגות ל-slideshare או כל שירות דומה, בכדי להקל על תהליך השיתוף שלהן בסוף ההרצאה (הרבה אנשים רוצים שישלחו להם אותה במייל וזה יכול עיכובים בלו”ז).

לשאלות ופרטים נוספים, אפשר ליצור קשר עם מרטין בטלפון 050-8116397 או באמצעות האימייל maratbok@gmail נקודה קום.

ושוב פעם מרטין, כפי שכתבתי בהתחלה – אני מוריד את הכובע! אומנם יש מעט תוכן, אך זו תרומה אדירה לתעשיית מקדמי האתרים בישראל וכל הכבוד שלקחת את זה על עצמך וזה יצא לפועל.

נתראה שם!

שתפו:
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

24 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
15
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
17
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
132
קידום אתרים
עומר לייבנזון
134
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
103022
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
97436
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76531
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

24
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.