המצגת שלי מכנס SMX – הפרדוקס של גוגל ישראל

היום השתתפתי לראשונה בכנס ה- SMX בישראל, בפנל שעוסק ב- SEO וישראל. זהו הכנס השני בישראל ומי שהביא אותו לארצנו הוא לא אחר מאשר בארי שוורץ שמוכר בזכות הבלוג הפופולארי שייסד seroundtable (מומלץ בחום). אז ראשית כל חשוב לי לציין …

המשך קריאה »

5 מאמרים מומלצים על קידום אתרים שפרסמתי לאחרונה ברשת

במהלך החודשיים האחרונים יצא לי לכתוב מחוץ לבלוג 5 מאמרים בנושא קידום אתרים במנועי חיפוש. אז מכיוון שלא הייתי רוצה שתפספסו אותם, להלן ההפניות: 1. קידום אתרים 2010 – הסוד הוא באינטראקציה (Ynet) – רבים מדברים על רשתות חברתיות וכיצד …

המשך קריאה »

גוגל מאנדקס שיחות Google Buzz – איך למנף את זה לטובתכם?

השבוע החולף היה שבוע הבאזז של גוגל – הן בזכות המוצר החדש שהשיקו בשם “גוגל באזז” והן בעקבות הבאזז העצום שהוא יצר ברשת. מאור קפלנסקי, מומחה למיתוג אישי באינטרנט, גילה תופעה מעניינת למדי ולפניכם פוסט אורח עם התגלית וכיצד ניתן …

המשך קריאה »

אופטימיזציה לקוד האתר – איך ליצור עמודים סופר מהירים?

שיפור זמן טעינת עמודים

השנה זה הפך לרשמי – זמן טעינת עמוד מהווה את אחד הפרמטרים בהם גוגל נעזרים כדי לקבוע ציוני רלוונטיות לעמודים. ככל שעמוד נטען מהר יותר, כך הגולש מקבל חווית גלישה טובה יותר – לכן אין סיבה שהעמוד לא יקבל עדיפות …

המשך קריאה »

אחת ולתמיד – מה ההבדל בין אמינות לסמכות בקידום אתרים?

כאשר אנו חושבים על Trust (אמון) ו-Authority (סמכות) במובן של קידום אתרים, אינטואיטיבית אנו נוטים להתייחס אליהם כאל אותו המדד. אך בפועל, מדובר ב-2 מדדים בעלי אינדיקציה ומשמעות שונה לחלוטין.  למעשה קשה גם להגדיר קשר מדויק בין השניים – מצד אחד לא …

המשך קריאה »

שיפור יחס המרה (CRO) – איך עושים שיווק לאחר הקליק?

אופטימיזציה של יחס ההמרה הוא אחד הנושאים החמים ביותר בעולם השיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש בפרט. מכיוון ש-SEO הוא בסופו של דבר חלק קטן מתהליך מרקטינג גדול, חשוב היה לי לתת במה לנושא הזה בבלוג. את פוסט האורח הבא כתב אחד …

המשך קריאה »

למה חברות קידום אתרים אוהבות לקוחות גדולים?

מדוע חברות קידום אתרים רבות מעדיפות לקדם לקוחות גדולים? הסיבה לכך לא בהכרח טמונה בעובדה כי מדובר בגופים עם תקציבי שיווק גדולים (שזה כשלעצמו הופך את העסקה לריווחית יותר), אלא בערך המוסף שיש להם מבחינת SEO על פני לקוחות אחרים. …

המשך קריאה »

איך להקים גלגל קישורים אפקטיבי שיעבוד עבורנו יום ולילה?

ישנן הרבה דרכים לבנות קישורים לאתר, אבל המטרה היא בד”כ אחת ומשותפת לכל השיטות – לגרום לכך שעמודים איכותיים ורלוונטיים יקשרו אלי עם מינימום תמורה. בניית קישורים היא אסטרטגיה לכל דבר. אסטרטגיה שדורשת יצירתיות, הרבה מחשבה ותכנון כדי שתהיה אפקטיבית …

המשך קריאה »

קידום אתרים ביאנדקס (yandex) – כי מי לא רוצה 70% מהעוגה?

לפני שנדבר על איך עושים קידום אתרים ביאנדקס (yandex), קצת רקע: אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל רוסיה  היא מהמדינות המעטות באירופה שהצליחו להתנגד (עם הרבה הצלחה אני חייב לציין) למונופול האימתני של גוגל. עפ”י comscore, מנוע החיפוש Yandex …

המשך קריאה »

אתגר מחשבה: תעלומת ה-Title הנעלם

קבלו את אתגר המחשבה הבא שהעסיק אותי במשך כמה ימים טובים: אם מחפשים את הביטוי “מכללה להנדסה” אני מקבל בתוצאה הראשונה את דף הבית של מכללת ירושלים, וה- Title שלו הוא “המכללה האקדמית להנדסה ירושלים”. תזכרו – מהי מילת המפתח …

המשך קריאה »