בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

האם לסיסמיק מגיע ערך בוויקיפדיה?

כנראה בישראל חושבים שלא! או לפחות לא עד ש "חשיבותו של הדף לא תובהר במהלך השבוע הקרוב". כך נראית הודעת הפתיחה בדף הערך של סיסמיק כרגע: האמת שהגעתי לזה ממש בטעות. אבל כשאני חושב על הסיטואציה שדרכה הגעתי לסיפור – יותר social media מזה לא יכול להיות: ראיתי בפייסבוק (הקרדיט מגיע לחברי עומר פרצ'יק) הודעה, על כך שבוויקיפדיה מתנהל ברגעים אלו וויכוח, האם חברת סיסמיק אמורה לקבל ערך (ולאחר מכן, הוספתי בטוויטר שלי הודעה על כך….) ...

קרא עוד »

חידת קידום אתרים באינטרנט #2

לפני מספר ימים הפנה אותי ידיד וותיק לבעיה מעניינת, שאותה לא הצלחתי לפתור עד כה. אבל אני עובד על זה… כמובן שבסוף, אולי אצליח איכשהו לשחד אותו (תמורת איזה לינק איכותי 🙂 ) לגלות את הפתרון ואפרסם אותו כאן. בכל מקרה, לאחר פרסום פוסט זה, אני לא אציג את התגובות עד שאפרסם את הפתרון (כרגיל בנוהל). אגב, כפי שהבטחתי החידה הפעם בדרגת "קשה"… ENJOY! mxak.org הוא אתר שכותרתו היא: ואכן, מדובר בארגון ללא מטרות רווח, שהוקם במטרה לשרת את ...

קרא עוד »

פרסום קונטקסטואלי ותלוי חיפוש – מרלין מול גוגל אדסנס ואדוורדס

לא מזמן יצא לי להיות נוכח בהרצאתו המעניינת של יוני ספיר (מנכ"ל חברת מרלין תקשורת), אודות פרסום קונטקסטואלי ותלוי חיפוש באינטרנט. נוכחתי לגלות שרבים כלל לא מכירים את מערכת הפרסום שפיתחה חברת מרלין, לכן חשבתי לעשות סקירה קטנה על התחום והשוואה בין החברות המובילות בתחום זה. (וזו לא פרסומת 🙂 ). פרסום תלוי תוכן (קונטקסטואלי) ותלוי חיפוש מתאימים את עצמם לתוכן או לתוצאות החיפוש בדף אינטרנט. סוגי פרסום אלו הם אחד משני מנועי הצמיחה של הפרסום באינטרנט הישראלי (לצד הפרסום ...

קרא עוד »

6 אמיתות ובדותות שתשמעו ממקדמי אתרים

כולנו מכירים את: "לי זה עולה יותר", את "יד ראשונה מרופא", את "היזהרו מחיקויים" ואת שאר משפטי המחץ של אנשי שיווק ומכירות מתחומים שונים. גם חברות בניית אתרים וקידום אתרים סיגלו לעצמן משפטי מחץ אופייניים. הלקוחות, שמצד אחד מבינים בתחום בערך כמו בסינית עתיקה ומצד שני אינם תמימים, פונים אליי בפורומים ובמיילים לקבל הבהרות. אז מה נכון ומה לוקש? לפניכם 6 אמיתות ובדותות נפוצות בתחום, עם הסברים "בגובה העיניים". 1. "הזהרו ממקדמי אתרים זולים: קידום אתרים ...

קרא עוד »

מתיחות ה-1 באפריל של גוגל לשנת 2008

גוגל נחשבים לדי יצירתיים בכל הנוגע למתיחות ה-1 באפריל ולוקחים את העניין ממש ברצינות, מסורת שכזו אף מצריכה ערך בוויקיפדיה. דבר לו בהחלט הייתי מצפה מחברה שחושבת "מחוץ לקופסא"… אלא שהשנה הם קצת נסחפו עם למעלה מ-10 מתיחות שונות שנשתלו בשירותיהם השונים 🙂 יש פשוט כל כך  הרבה (ואני בספק אם זה הכל), כך שאתמקד בעיקר באלו שהצלחתי למצוא במהלך היום: 1. Google Wake Up Kit – לכל המתקשים להתעורר בזמן, בשירות לוח השנה של גוגל (google calendar) פיתחו מוצר ייחודי שיכול לסייע. לאחר ...

קרא עוד »

חידת קידום אתרים באינטרנט #1

*עריכה: שיטת הקידום הלא אתיתשהוצגה בפוסט זה נשתלה בכוונה באתר שצויין (לפיכך גם מספר תצלומי מסך ירדו). זאת על מנת להמחיש את היצירתיות שאותה ניתן למנף לדרכים שונות של קידום אתרים לא אתי. פתחתי דף אתגרי מחשבה בנושא קידום אתרים, לצורך אתגר ואימון אישי של כל אחד ואחד שעוסק בתחום. הפתרון לחידה זו יפורסם בעוד יומיים, ביום חמישי בערב. חשוב לקרוא את כל הכללים והחוקים לפני שניגשים לפתרון. דרגת הקושי של החידה הבאה הוא בינוני. שאלה האתר supercar.co.il ...

קרא עוד »

מי רוצה להופיע פעמיים בגוגל עבור אותו ביטוי חיפוש?

מי לא? 🙂 לאחרונה אני נתקל יותר ויותר בבאג מוזר באלגוריתם של גוגל.ישראל, אשר גורם לכפילויות בתוצאות האורגניות. דוגמא לכפילות מהסוג הזה מתואר בסקרינשוט שתיעדתי לפני מספר שבועות, בו ניתן לראות הופעה כפולה של אתר K עבור הביטוי "קידום אתרים": עריכה: היה אמור להיות כאן תצלום מסך שנמחק וכעת אי אפשר לשחזר אותו. אחת ההשערות שהועלתה בפני, היא שמדובר בכפילות שנובעת מכמות השרתים של גוגל והיא תסתדר עם הזמן. ההשלכות לא חיוביות במיוחד. מעבר לפגיעה ...

קרא עוד »

הגיע הזמן לעבור ולפתוח בלוג בוורדפרס

"למה לקח לך כל כך הרבה זמן לעבור מבלוגר (בלוגספוט) לוורדפרס?" זה הדבר הראשון שחברי הבלוגר שאל, כשהראתי לו את כותרת הפוסט הזה. הכל התחיל לפני חמישה חודשים בכנס וורדפרס ייחודי, במכללה בה אני לומד. באותה תקופה הייתי טירון בלוגספוט ופשוט הערצתי את הפלטפורמה בצורה כה עיוורת, שפשוט מנעה ממני לראות את המחדלים והחסרונות שבה. לא תכננתי כלל ללכת לכנס, זה קרה במקרה – התבטל לי שיעור של כמה שעות. ההתלבטות הייתה בין מתן צ'אנס לכנס או פשוט לרדת ...

קרא עוד »

גימיק לחשיפת אינטואיציה פוליטית

מצטער מראש, אך הפוסט הזה לא הולך לעסוק בנושא "קידום אתרים", אלא יותר שואף ל- "קידום אינטרסים"… את התגלית הביא בפני חברי לכיתה FreeThinker. השם דימיטרי מדבדב כנראה ישמע מוכר לאלו מכם שמתעניינים ועוקבים אחר ההתפתחויות הפוליטיות ברוסיה (יש כאלה?!), או במקרה הנורמלי יותר, בו נתקלתם במקרה במספר עדכונים שונים ברשת לאחרונה כי זה הולך להיות נשיא רוסיה הבא. (מר מדבדב הולך להיבחר במרץ, 2008 לנשיא רוסיה). אבל אם כך הדבר, מישהו יכול בבקשה להסביר ...

קרא עוד »

האם גוגל יזהה שכפול תוכן מפייסבוק?

לאחרונה מצאתי פרצת במקום בו יש יותר ישראלים מכמות המבקרים הישראלים בשנה בתאילנד – פייסבוק! מכיוון שהפרצה קשורה לתופעת "שכפול תוכן", אסביר תחילה איך גוגל מזהים ומתמודדים עם הבעיה הזו. הכל נובע מהמשוואה (הישראלית) הבאה: אני רוצה להתקדם בגוגל (וואלה? ומי לא?) + גוגל אוהב תוכן (התוכן הוא הרי המלך באינטרנט…) + אין לי כסף\זמן מיותר = בואו נעתיק מאחרים! הקושי בזיהוי תוכן משוכפל אחת הבעיות הגדולות של גוגל היא ההתמודדות עם שכפול תוכן. הרי ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים