בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

חדש בגוגל אדוורדס: טירגוטים יעילים יותר עם פיצ'ר "קהלים דומים"

חדשות קידום אתרים

לידיעה המקורית ב-Search Engine Land פייסבוק, שימי לב – גוגל עוד תעקוף אותך בסיבוב: בשני האחרון (1/5) גוגל השיקה רשמית את Similar Audiences, פיצ'ר המאפשר למפרסמים לטרגט לקוחות שטרם ביקרו באתר מסוים על בסיס דמיון בין החיפושים שלהם לחיפושים של גולשים שכבר ביקרו באתר זה. הפיצ'ר זמין לקמפיינים של חיפוש ושל שופינג באדוורדס. עד כה הפיצ'ר היה זמין בגרסה בטא למספר לקוחות מוגבל – וכעת גוגל פותחת אותו לכולם. פיצ'ר הקהלים הדומים מראה דמיון לפיצ'ר ה-lookalike ...

קרא עוד »

9 טעויות בניהול משבר הרשת של יונייטד איירליינס

המשבר של יונייטד איירליינס

המשבר של יונייטד איירליינס יילמד כאחת מאבני הדרך של הרשת החברתית. מדובר בקייס סטאדי שיהיה שם לצד האירוע המיתולוגי של דומינוס ואירוע הגיטרה השבורה של… יונייטד. כן, חברת התעופה האמריקנית שוב גילתה שהממזרים שינו את החוקים, כי באמצעות סמארטפון המכיל מצלמה, חיבור לאינטרנט וקהל זמין ורלוונטי (שנמצא ברשת החברתית), בעלי המניות שלה יכולים להפסיד המון כסף. האירוע שהחל בניסיון להוריד נוסעים מטיסה לאחר הזמנת יתר (אובר בוקינג) לא צלח והתגלגל לאלימות שתועדה בטלפונים החכמים של ...

קרא עוד »

Buzzsumo: הכלי שיגלה איזה תוכן הכי מעניין את הקהל שלכם [סקירה]

סקירת Buzzsumo

אני יודעת, אני יודעת שאתם מוצפים בכלים שאמרו לכם שאתם חייבים להכיר. וכן, אני יודעת שאתם הולכים לאיבוד ביניהם ושהם יותר מבלבלים אתכם מאשר עושים לכם סדר. אני יודעת כי אצלי קורה בדיוק אותו דבר. ותאמינו לי, לא הייתי טורחת להוסיף לרשימה שלכם עוד כלי אם לא הייתי משוכנעת ש-Buzzsumo באמת שווה את זה. או אם לא הייתי משוכנעת שהוא באמת יספק לכם מידע שימושי ומועיל שיקל משמעותית על העבודה שלכם ויחסוך מלא זמן. למה אני אומרת ...

קרא עוד »

איך תשתמשו בסרטוני הסברה (Explainer Videos) לשיווק העסק שלכם?

popcorn and gummy bears

כיום כולנו רעבים למידע ותשובות כאן ועכשיו – מידע שיקלע לשורת החיפוש וייתן מענה יעיל לשאלות שלנו. אנחנו מעדיפים להשקיע את זמננו בקריאת אינפוגרפיקה וצפייה בסרטונים על פני קריאת טקסט ארוך ומייגע. לכן, לסרטוני הסברה יש תפקיד משמעותי בהעברת מידע ללקוחות על מוצרים ו/או שירותים של העסק, ותפקידם רק הולך ומתפתח. אז אלו סוגי סרטונים קיימים, מה יכול להתאים לעסק שלכם והאם כדאי לכם להשקיע בהפקת סרטון כזה? מהם סרטוני הסברה? סרטוני הסברה הם סרטוני אנימציה ...

קרא עוד »

גוגל נלחמת בפייק ניוז עם תגית חדשה בשם "Fact Check" בתוצאות החיפוש

חדשות קידום אתרים

לידיעה המקורית ב-Search Engine Land הסוף לפייק ניוז? אולי מוקדם מדי להכריז על כך, אבל נראה שגוגל עושה את כל המאמצים להגיע למצב הזה כמה שיותר מהר. לפני יומיים, ב-7 באפריל, החברה שחררה תגית חדשה לתוצאות החיפוש בשם "Fact Check", אשר תופיע מתחת לתוצאות מאתרי סמכות שאמורות לאשש האם שאילתה מסוימת נכונה עובדתית או לא. בתמונה הבאה ניתן לראות שעבור השאילתה "האם הילארי קלינטון מכרה אורניום לרוסיה" עולה תוצאה בצורת ריץ' סניפט מאתר Snopes (אתר ...

קרא עוד »

אחת ולתמיד: כל האמת על קידום אתרי WIX שחלקכם לא יאהב לשמוע

קידום אתרי וויקס בגוגל

"לאתרי WIX יש קשיים בקידום האורגני" בטח שמעתם את הציטוט הזה לפחות פעם. גם אני. הרבה יותר מדי. וככה הכל התחיל וזו הסיבה שהתיישבתי לכתוב את המאמר הזה מלכתחילה. רציתי לחקור את הסוגיה לעומקה כדי להבין האם יש בה מן האמת. לא יכולתי עוד לשמוע אנשים שחוזרים על הטיעון הזה ב-2017 אבל מספקים נימוקים של 2015. ואם לי נמאס, אז תארו לכם איך זה מרגיש ל-WIX. שנתיים שהם משקיעים משאבים עצומים ועושים כל מה שרק ...

קרא עוד »

המדריך לניהול משברים בפייסבוק: טקטיקות מענה, כלי ניטור ודוגמאות

ניהול משברים בפייסבוק

שמעו סיפור. ננט רייד קמה בוקר בהיר אחד להודעה על כך שהיא מפוטרת מהמסעדה בה עבדה ב11 השנים האחרונות. ובכן, זה מצער ולא נעים ויכול לקרות לכל אחד. העניין הוא, שאותה מסעדה, Cracker Barrel, כנראה לא סיפקה לננט הסברים. חמור מכך, היא בחרה תזמון מעניין והחליטה להפרד ממנה דווקא ביום ההולדת של בן זוגה, ברדלי. ברדלי, שבסך הכל רצה לדעת מה היתה סיבת הפיטורין שאל את מעסיקיה שאלה תמימה: "למה פיטרתם את אשתי?" ומרגע זה נוצר ...

קרא עוד »

השוואת 15 כלי פופאפים לאיסוף לידים שיעזרו להמיר גולשים שמתכוונים לנטוש

מערכות לאיסוף לידים ופופאפים

אתם יכולים להגיד עליהם מה שאתם רוצים, בשורה התחתונה: פופ-אפים מגדילים את כמות ההמרות. זו עובדה. אז נכון, אפשר להתווכח על הגודל, על המיקום ואפילו על התזמון שלהם, אבל בשום פנים ואופן לא על התועלת ואם אתם מחפשים לשפר את הביצועים, להוסיף עוד משתמשים לרשימת התפוצה ולהגדיל מכירות – עד סוף המאמר, כבר תדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות. יש כיום בשוק מגוון רחב של כלים לקידום אתרים שמבטיחים להשאיר את הגולשים באתר ולהוביל אותם במשפך ...

קרא עוד »

כנס All Things Data בפתח, וקוראי AskPavel מקבלים 10% הנחה!

All Things Data 2017

שריינו את ה-27 באפריל 2017: זה התאריך בו יתקיים זו הפעם השלישית כנס All Things Data, המוקדש כל כולו לווב אנליטיקס, נושא המעסיק את כל העוסקים בדיגיטל ומקדמי אתרים בפרט. מטרות הכנס הן לחשוף אתכם לאסטרטגיות של חברות מצליחות מרחבי העולם, להעניק לכם רעיונות חדשים והשראה בזכות המומחים שתפגשו, להציג את עולם הווב אנליטיקס למי שטרם מכיר אותו, וכמובן – לאפשר לאנשים מהתחום ותחומים משיקים להיפגש ולעשות נטוורקינג. והחלק הכי טוב? החלטנו לארגן לקוראים המעולים ...

קרא עוד »

צ'קליסט אופטימיזציה – 6 דוחות בגוגל אנליטיקס שיראו לכם איפה הגולשים שלכם נתקעים

analytics graph

הפוסט נכתב לקראת כנס All Things Data ב-27 לאפריל 2017.  הרשמו דרך הלינק וקבלו הנחה: הנחה לקוראי AskPavel גם אנחנו נהיה שם!   בפוסט הקרוב אני רוצה לתת לכם צ'קליסט שיעזור לכם מאוד בתהליך האופטימיזציה – 6 דוחות פשוטים בגוגל אנליטיקס שיראו לכם למה הגולשים שלכם עוזבים את האתר. הדוחות מתאימים לכל סוגי האתרים ולא משנה מה המוצר/שירות שאתם מוכרים, וגם אם אתם לא מוכרים שום דבר אלא רוצים לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים