גוגל נכנעה ללחץ משפטי, הונאות פרסום שוות הרבה, 3D בפייסבוק ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל מחויבת להציג ספקים מתחרים באירופה לאחר שבתי המשפט באירופה חייבו אותה לפעול להגדלת התחרות, גוגל החלה להציג ספקי מידע נוספים בתוצאות הלוקאל באירופה. מעבר לתוצאות המפה הרגילות בגוגל, חיפושים רלוונטיים למדינות אירופה מציגים גם אפשרות לתוצאות נוספות ממקורות נוספים כגון …

המשך קריאה »

מה זה Scope באנליטיקס ואיך משתמשים בו בלי לטעות

משמעות המילה scope באנגלית היא “טווח” או “היקף”, במובן של כל האפשרויות הכלולות. המונח scope בגוגל אנליטיקס הוא די דומה, אלא שבמקרה הזה הוא מייצג מספר פעולות ספציפיות של כל מה שניתן למדוד במערכת. נכון להיום יש 4 סוגי סקופ …

המשך קריאה »

ניקיון בגוגל מפות, שדרוג במנהל האתרים של בינג, פייסבוק בוחנת שינוי בפיד ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל מפות מחקה עשרות מיליוני זיופים מדי יום גוגל מפות מקבל יותר מ-20 מיליון עדכוני תוכן, אבל פחות מ-1% מהם מהווים ספאם. כך לפי הודעה של גוגל כי בשנת 2019 פעלה נמרצות לטיפול בנושא הזיופים בשירות המפות. במהלך השנה האחרונה …

המשך קריאה »

חיפוש מול ניווט – מה עדיף למשתמש ולאתר

ecommerce-website

האם מספיק לתת למשתמש אמצעי ניווט מוכנים מראש, או שצריך בהכרח להוסיף גם תיבת חיפוש? מסתבר שהכול תלוי באופי הנכס ובמטרות שנועד לשרת, כשהאיזון בין ניווט לחיפוש משתנה בהתאם. מצד אחד, כאשר הנכס מתעדף חיפוש על פני ניווט מובנה – …

המשך קריאה »

כלי מילים מפספסים, 6 מצבי הצריכה, דוח חדש בקונסולת החיפוש ועוד

חדשות קידום אתרים

כלי צד ג’ למחקר מילים מפספסים עד 50% מהביטויים אתר Local SEO Guide ביצע בדיקת השוואה בין כלי המילים של גוגל, ובין רמת הדיוק של כלים אחרים למחקר מילים (ahrefs, semrush, keywordtool io). לא למרבה ההפתעה, הבדיקה מצאה שכלי צד …

המשך קריאה »

אל תפספסו מיליארדי חיפושים: מדריך אופטימיזציה לתמונות GIF

קידום ואופטימיזציה של תמונות גיף

שניים ממנועי החיפוש המובילים בעולם בכמות חיפושים, מייצרים ביחד מעל 10 מיליארד חיפושים מדי יום. מנחשים במי מדובר? לא, זה לא גוגל, יוטיוב או בינג – אלא Giphy ו- Tenor, מנועי חיפוש ויזואליים המוקדשים לתמונות אנימציה מונפשות, הידועות בשם הקולקטיבי …

המשך קריאה »

נסגרה חברת Jumpshot, מצב החיפוש הקולי, שופינג גם בג’ימייל ועוד

חדשות קידום אתרים

נסגרה חברת Jumpshot, חטיבת האנליזה של Avast לפני מספר ימים הודיע ראנד פישקין שחברת Avast החליטה לסגור את Jumpshot – חטיבת האנליטיקס והמחקר שלה. אם השם הזה לא אומר לכם הרבה, נעדכן שמדובר באחת החברות שסיפקה נתוני טראפיק וקליקים למגוון …

המשך קריאה »

ROI מול ROAS – איפה מתחילה ונגמרת אחריותו של איש הדיגיטל

החזר השקעה לעומת החזר השקעה על פרסום

באחד מגלגוליי הקודמים כשכיר, הגיע אלינו לחברה לקוח שהסתער על הדיגיטל עם רעל בעיניים. ביקש וגם קיבל אורגני וממומן – ויאללה יוצאים לדרך בלב עולץ. במשך חצי שנה או קצת יותר הדברים התנהלו על מי מנוחות, עד שלפתע הלקוח מבקש …

המשך קריאה »

כתיבת תוכן שמביאה תוצאות – המדריך היחיד שתצטרכו [2020]

המדריך לכתיבת תוכן

בעולמנו המהיר והדינמי כולם רוצים להשיג תוצאות. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי מדהים שבו כל אדם באשר הוא, יכול להציג את יכולותיו ולהפוך לאוטוריטה ומומחה בתחומו. איך זה קורה? באמצעות כתיבת תוכן! התוכן הוא המלך- כתיבת תוכן לאתר שלכם אז …

המשך קריאה »

הדיגיטל עקף את הטלוויזיה, מה גורם לנו להקליק, קורונה הגיע לגוגל ועוד

חדשות קידום אתרים

הפרסום בדיגיטל עקף לראשונה את הטלוויזיה לראשונה בתולדות מדידת הפרסום בישראל, ההשקעה בפרסום הדיגיטלי עוקפת את הפרסום בטלוויזיה – כך פורסם ב-ICE. בארצות הברית זה קרה בשנת 2016, ועכשיו גם ישראל (באיחור אופנתי כרגיל) הגיעה ליעד. הפרסום בדיגיטל ב-2019 מהווה …

המשך קריאה »