אל תפספסו מיליארדי חיפושים: מדריך אופטימיזציה לתמונות GIF

קידום ואופטימיזציה של תמונות גיף

שניים ממנועי החיפוש המובילים בעולם בכמות חיפושים, מייצרים ביחד מעל 10 מיליארד חיפושים מדי יום. מנחשים במי מדובר? לא, זה לא גוגל, יוטיוב או בינג – אלא Giphy ו- Tenor, מנועי חיפוש ויזואליים המוקדשים לתמונות אנימציה מונפשות, הידועות בשם הקולקטיבי …

המשך קריאה »

נסגרה חברת Jumpshot, מצב החיפוש הקולי, שופינג גם בג'ימייל ועוד

חדשות קידום אתרים

נסגרה חברת Jumpshot, חטיבת האנליזה של Avast לפני מספר ימים הודיע ראנד פישקין שחברת Avast החליטה לסגור את Jumpshot – חטיבת האנליטיקס והמחקר שלה. אם השם הזה לא אומר לכם הרבה, נעדכן שמדובר באחת החברות שסיפקה נתוני טראפיק וקליקים למגוון …

המשך קריאה »

ROI מול ROAS – איפה מתחילה ונגמרת אחריותו של איש הדיגיטל

החזר השקעה לעומת החזר השקעה על פרסום

באחד מגלגוליי הקודמים כשכיר, הגיע אלינו לחברה לקוח שהסתער על הדיגיטל עם רעל בעיניים. ביקש וגם קיבל אורגני וממומן – ויאללה יוצאים לדרך בלב עולץ. במשך חצי שנה או קצת יותר הדברים התנהלו על מי מנוחות, עד שלפתע הלקוח מבקש …

המשך קריאה »

כתיבת תוכן שמביאה תוצאות – המדריך היחיד שתצטרכו [2020]

המדריך לכתיבת תוכן

בעולמנו המהיר והדינמי כולם רוצים להשיג תוצאות. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי מדהים שבו כל אדם באשר הוא, יכול להציג את יכולותיו ולהפוך לאוטוריטה ומומחה בתחומו. איך זה קורה? באמצעות כתיבת תוכן! התוכן הוא המלך- כתיבת תוכן לאתר שלכם אז …

המשך קריאה »

הדיגיטל עקף את הטלוויזיה, מה גורם לנו להקליק, קורונה הגיע לגוגל ועוד

חדשות קידום אתרים

הפרסום בדיגיטל עקף לראשונה את הטלוויזיה לראשונה בתולדות מדידת הפרסום בישראל, ההשקעה בפרסום הדיגיטלי עוקפת את הפרסום בטלוויזיה – כך פורסם ב-ICE. בארצות הברית זה קרה בשנת 2016, ועכשיו גם ישראל (באיחור אופנתי כרגיל) הגיעה ליעד. הפרסום בדיגיטל ב-2019 מהווה …

המשך קריאה »

האם בודקי האיכות של גוגל ביקרו באתרכם? כך תדעו

בודקי האיכות של גוגל

לכולנו ידוע שגוגל ממיין ומארגן את תוצאות החיפוש באמצעות אלגוריתם אוטומטי; אבל מכיוון שהאלגוריתם אינו מושלם, יש לבצע בו שיפורים באופן תמידי. בגוגל עושים זאת (בין היתר) גם באמצעות בודקי איכות אנושיים, שנקראים Quality Raters. בודקי האיכות של גוגל מקלידים …

המשך קריאה »

עדכון FS בגוגל, דוח האינטרנט 2019, השפעת טקסט מוסתר על SEO ועוד

חדשות קידום אתרים

אתר שמופיע בתוצאה אפס בגוגל – לא יופיע בעמוד הראשון אם עד היום אתר היה יכול להופיע בשתי הסיטואציות – גם בתשובות הישירות (תוצאה אפס – Featured Snippet) וגם באורגני, החל מ-22 לינואר זה כבר לא תקף. בגוגל מדברים על …

המשך קריאה »

דוח Treemaps: איזה אפיק שיווקי הכי מוצלח, ואיזה לא כל כך

אחד מדוחות האנליטיקס שלא זוכים להתייחסות רבה מדי, הוא דוח תרשימי העץ (Treemaps). הפיצ'ר הזה קיים בגוגל אנליטיקס מאז 2014, אבל רוב אנשי השיווק והדיגיטל לא מכירים אותו או יודעים מה לעשות איתו. בניגוד לדוח הרגיל של ערוצי הטראפיק, שמציג …

המשך קריאה »

תצוגת מוצרים פופולריים בגוגל, אחיו הקטן של BERT, חשיבות התוכן בקידום ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל תציג "מוצרים פופולריים" בתוצאות האורגניות לפני מספר ימים גוגל הודיעה על רכישת Pointy – חברה המאפשרת לכל עסק להציג את המוצרים שלו בדיגיטל, גם בלי אתר או חשבון בפלטפורמת פרסום כלשהי. פוינטי המציאה חומרה, שנראית קצת כמו USB, המתחברת …

המשך קריאה »

Google Merchant Center – חשיפה חינם למוצרים שלך

מדריך מרכז לסוחר של גוגל

מה אם היו אומרים לך שאפשר להציג את המוצרים שלך בגוגל בחינם? בלי חשבון פרסום בגוגל אדס, בלי קידום אורגני ובלי להשקיע בהטמעת קודי סכמה באתר. כל מה שצריך הוא להתחבר למערכת Merchant Center של גוגל. פשוט יוצרים חשבון בחינם …

המשך קריאה »