בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

בעיית האינדוקס בגוגל נפתרה, פייסבוק מספקת מידע על פוסטים בפיד ואיך לערער על חסימות בטוויטר בקלות

חדשות קידום אתרים

גוגל : פתרנו את בעיית העמודים הלא מאונדקסים ג'ון מולר מגוגל הודיע ביום שבת בבוקר שהחברה תיקנה את התקלה שגרמה לעמודים רבים להופיע כלא מאונדקסים ב-Search Console או כאשר משתמשים בפקודה Site. נראה כי בפועל העמודים האלו הופיעו ולא הופיעו ...

קרא עוד »

Ahrefs רוצה ליצור מנוע חיפוש, איך נראית מניפולציה זרה בפייסבוק ולמה אמאזון נלחמת במפרסמים שלה עצמה?!

חדשות קידום אתרים

גוגל מוסיפה חיפוש על פי תמלול אוטומטי לפודקאסטים גוגל הוסיפה אפשרות לחיפוש בתוך פודקאסטים דרך האפליקציה שלה על סמך תמלול אוטומטי. לא מדובר בטכנולוגיה חדשה, ומזה כבר שנים טובות אפשר לקבל תמלול אוטומטי לסרטונים ביו-טיוב (באנגלית) ובאחוזי דיוק גבוהים למדי. ...

קרא עוד »

תג הדפדוף יוצא לפנסיה, רכישה מיידית של פריטים מאינסטגרם ושיפורי מיקוד בלינקדין

חדשות קידום אתרים

גוגל נקנסה (שוב) על ידי האיחוד האירופאי האיחוד האירופאי קנס את גוגל פעם נוספת בסכום של 1.49 מיליארד יורו בשל "ניצול לרעה בפרסום המקוון". הכוונה היא לאותם מקרים בהם גוגל אסרה על בעלי אתרים להציב מודעות צד שלישי באותם עמודים ...

קרא עוד »

גוגל מסכמת רבעון ראשון של 2019 ומציגה פיצ'רים חדשים שלא תרצו לפספס

פיצ'רים חדשים בגוגל

אז היינו במפגש Q1 לסוכנויות בגוגל (בקומה ה-12 החדשה לגמרי!) ורצינו להעביר לכם את כל המידע והחידושים שצפויים לנו לקראת 2019. יש גם צילומי מסך רשמיים של גוגל. בואו נתחיל! חידושים בעולמות החיפוש 1. Optimization Score & Recommedations סטטוס: לאחר שחרור. ...

קרא עוד »

עדכון הליבה הגדול של מרץ, מדדים חדשים למפרסמים בפייסבוק ומה לעשות אם יש לכם עסק עונתי

חדשות קידום אתרים

גוגל אישרה את "עדכון הליבה של מרץ 2019" חברת גוגל אישרה עדכון ליבה (Core) גדול לאלגוריתם החיפוש שלה שהתרחש באזור ה-12 במרץ. בעוד השם הרשמי של גוגל הוא פשוט "עדכון הליבה של מרץ 2019", אחד הכינויים האחרים שניתן לו הוא ...

קרא עוד »

מדריך מעקב Events באנליטיקס – כל המדידות שתמיד רצית לעשות

Events באנליטיקס

אתר עסקי/מסחרי אמור לייצר תועלת לבעליו ולא סתם להתקיים במרחבי האינטרנט. לצורך כך ניתן למדוד דברים רבים שמתרחשים באתר (או בדף הנחיתה), בהתאם למדדים החשובים לנו – פניות גולשים (לידים), ביצוע רכישות ו/או הזמנות אונליין וכן הלאה. בעוד שחלק עיקרי ...

קרא עוד »

שיפורים חשובים בכלי גוגל, אמזון נלחמת בזייפנים ומה המשתמשים חושבים על צ'טבוטים

חדשות קידום אתרים

הנה התשובה הרשמית של גוגל בנוגע להשפעת ה-CTR על דירוג אתרים בעקבות מסמך של גוגל "שהתגלה" בשבוע שעבר (והמקור שלו בכלל מ-2009), עלה שוב הדיון האם לשיעור הלחיצה על אתרים בתוצאות יש השפעה על דירוגים. המסמך המקורי עצמו מדבר על ...

קרא עוד »

אופטימיזציה לתוכן: מה זה, למה זה חשוב ואיך לעשות את זה כמו שצריך

אופטימיזציה לתוכן

בואו נדבר על מה שקורה חצי שנה והלאה מרגע פרסום המאמר. אני בכוונה הולכת רחוק לתקופה בה המאמר כביכול הופך להיות "ישן", או רחמנא לצלן, "לא רלוונטי". מה קורה אז? האם למאמר יש זמן מדף? תאריך תפוגה? האם כל ההשקעה ...

קרא עוד »

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול: להפוך את המתחרים ללא רלוונטיים

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

רוב העסקים – קטנים כגדולים – פועלים פחות או יותר באותן נישות מקבילות אחת לשנייה. התוצאה היא תחרות גדולה מאוד בכל תחום, מעין סוג של "כל הקודם זוכה". למצב הזה קוראים בעגה הכלכלית "אוקיינוס אדום" – כלומר אוקיינוס רווי בדם ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים