בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

דיבור צפוף: תכלית האתר (תחליט!) – מה הקשר בין מיקוד תוכן למיקומים בגוגל

השפעת מיקום האתר על דירוגים בגוגל

אחד הדברים שאני רואה כמעט בכל תחום ובכל אתר הוא הרצון להתרחב, החל מהנושא הרלוונטי לאתר ועד לנושאים סמנטיים שפחות רלוונטיים ברמה הישירה לאתר, ואז בצורה מאוד מפתיעה, האתר מתחיל לאבד מיקומים. למה זה קורה לנו? הדוגמא שנתתי בסרטון הפעם ...

קרא עוד »

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים: 6 עצות שיעזרו לכם למשוך גולשים

קידום אתרים עסקים קטנים

היום כבר אין על כך עוררין: עסקים שמכבדים את עצמם חייב להשקיע בקידום האתרים שלהם. מאידך, ככל שגוגל מפתחת את האלגוריתם שלה ומוציאה עוד עדכונים, וככל שצצות עוד פלטפורמות, אפליקציות, רשתות חברתיות ומכשירים חכמים בהם ניתן לבצע פעולות שיווקיות – ...

קרא עוד »

פייסבוק לייב: 6 דרכים להשתמש בזה לשיווק אפקטיבי במדיה החברתית

mobile stadium photo

אם אתם עוקבים אחרי ההתפתחות של פייסבוק בשנים האחרונות, לא קשה לראות שהיא לא מהססת להטמיע חידושים טכנולוגיים בפלטפורמה שלה בזמן שהם קורים. ברוב המקרים היא אף משדרגת אותם עם פיצ'רים ייחודיים כדי להציע למשתמשיה יותר ממה שמציעות להם המתחרות ...

קרא עוד »

דונלד טראמפ, הילארי קלינטון או ברני סנדרס? ניתוח מהלכי השיווק הדיגיטלי של המועמדים

הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016

בעידן שבו הכל קורה באינטרנט, לא מפליא שהאינטרנט הוא אחת הזירות העיקריות גם בקמפיינים פוליטיים. אחד הראשונים להבין זאת היה ברק אובמה: הקמפיין שלו לקראת הבחירות לנשיאות ב-2008, שעשה שימוש מסיבי ברשתות החברתיות, הזניק אותו ממעמד של סנאטור לא מוכר ...

קרא עוד »

מה היתרונות של מיקרו אתרים וכיצד ניתן להשתמש בהם לצורך שיווק?

chihuahua-820086_1920

מתי נתקלתם לאחרונה ב-microsite (מיקרו אתר)? מאחר שבשנים האחרונות מאמצי השיווק של מותגים רבים מתרכזים במדיה החברתית, זה עשוי להיראות כאילו אתרים אלה נעלמו מהשטח; אך למעשה הם עדיין חיים ובועטים, ואף עשויים להיות אפקטיביים למדי בשיווק. למי שלא לגמרי ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?

סדר יום בחיי מקדם אתרים

בסרטון החדש מסדרת "דיבור צפוף", אפשר לראות איך אני יצרתי לעצמי טיימליין כשקידמתי אתרים בעצמי, טיימליין שבעצם אמור לעשות סדר (עבורי לפחות) איך אמור להראות יום בחיי מקדם אתרים. הציר זמן לשירותכם, בהצלחה. הציר בנוי מ-09:00 ועד 18:00, עובדים יותר? תענוג ...

קרא עוד »

כיצד כפתורי ה-Reactions החדשים צפויים להשפיע על שיווק בפייסבוק?

heart-617405_1920

לפני שלושה שבועות טלטלה פייסבוק את חיינו שוב. לאחר שב-2015 היא הציגה בפנינו עדכונים ושינויים כגון תמונת פרופיל מונפשת, אפליקציה להתראות ממוקדות, ופיצ'ר חיפוש חדש, הרשת החברתית פתחה את 2016 עם השקת כפתורי הרגשות (Reactions) החדשים שלה בכל העולם, אחרי שעברו פיילוט מוצלח ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: כמה באמת עולה לקדם אתר?

מחיר קידום אתרים

בגדול? אני מדבר על הפרמטרים שאמורים להרכיב מחירון קידום אתרים בפועל, תמללתי קצת את הסרטון שעשיתי. ברוכים הבאים שוב לדיבור צפוף, הפרק השני בסדרה שלי כאן, והפעם לנושא שמציק לי מאוד מכיוון שאני מייעץ להרבה חברות וכמעט תמיד נתקל באותו מקרה. הלקוח אומר לי ...

קרא עוד »

SEMrush: מערכת מחקר מתחרים שכל מקדם אתרים חייב להכיר [סקירה]

מערכת SEMrush

חלק עיקרי מעבודת קידום האתרים היא לדעת מה המתחרים עושים, השאיפה העיקרית היא ממש להיכנס לתוך הקרביים של האתרים המתחרים ולגלות עליהם את כל ה insights שיוכלו לסייע לכם לתרגם את כל הנתונים של המתחרים לaction items נכונים ומועילים לפרויקט ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים