בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

תוצאות משודרגות בגוגל עבור בעלי מקצוע שמגיעים לבית – איך זה נראה ומהם היתרונות?

bulletin board

מנעולנים, אינסטלטורים ושאר בעלי המקצוע המגיעים עד לפתח הדלת – יתכן שבקרוב הנראות שלכם בגוגל תשתדרג משמעותית. במאי האחרון, הבלוג Search Engine Roundtable  בישר שמודעות ממומנות של נותני שירות ביתיים יזכו לנראות משופרת בתוצאות החיפוש. במקום להופיע בצורה אנכית, כמו ...

קרא עוד »

חדש: פייסבוק משיקה פלטפורמת טלוויזיה משלה

Facebook Watch

לידיעה המקורית ב-Marketing Land פייסבוק לא נחה: אתמול, רביעי ה-9 באוגוסט, הרשת החברתית השיקה רשמית את Watch, פלטפורמה חדשה, שתופיע בצורת לשונית נוספת באפליקציה, תאפשר לצרוך תוכן וידאו מקורי ותהיה זמינה בדסקטופ, במובייל ובאפליקציות הטלוויזיה של פייסבוק. כבר עכשיו ניתן לצפות בפייסבוק ...

קרא עוד »

כלים מומלצים למניעת קליקים זדוניים בפרסום ממומן בגוגל

keyboard and mouse

כל מנהל קמפיינים המפרסם בגוגל אדוורדס חושש מקליקים לא רלוונטיים על המודעות שלו. בין אם מדובר במודעות ברשת החיפוש או מודעות ברשת המדיה של גוגל ובפרט ביוטיוב, מפרסמים רבים סובלים מתופעה שזכתה לכינוי "קליקים זדוניים", או Invalid Clicks. קליקים זדוניים ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: מהן 6 הטעויות הנפוצות ביותר של מקדמי אתרים מתקדמים

טעויות של מקדמי אתרים מתקדמים

ככל שיוצאים מקדמי אתרים חדשים לשוק הפתוח של התחום שלנו, מתגלות הטעויות הנפוצות ביותר, הרי מעבר לכך שלא כולם לומדים את זה בצורה מסודרת במסגרת קורס קידום אתרים כזה או אחר, לא כולם קוראים את הבלוגים הנכונים בתחום או את ...

קרא עוד »

חם מהתנור: עדכון חדש לכלי Screaming Frog SEO Spider

חדשות קידום אתרים

מקדמי אתרים רבים משתמשים ב-SEO Spider של חברת Screaming Frog: זהו כלי פופולרי שבאמצעותו ניתן לסרוק כתובות URL של אתרים שונים ולאתר בהם אלמנטים שונים (תמונות, קישורים, סקריפטים, CSS ועוד) במטרה לבצע ניתוח SEO של האתר. אם אתם מתחילים בתחום ופחות ...

קרא עוד »

המדריך להטמעת מעקב קליקים על כפתור "הוסף לעגלה" באתרי Ecommerce

shopping cart

אם אתם מנהלים אתר Ecommerce, קרוב לוודאי שתרצו לדעת כמה פעמים גולשים הוסיפו מוצר כלשהו לעגלת הקניות. כך תוכלו לדעת יותר על תנועת הגולשים באתר ולהסיק מסקנות, למשל כמה רכישות היו בפועל מתוך כל אותן ההקלקות על כפתור "הוסף לעגלה"/"הוסף ...

קרא עוד »

TVM – מיזם חדש יספק הצצה בוידאו לתעשיית הדיגיטל הישראלית (+ סרטון על אנגורה מדיה)

TVM מדברים שיווק דיגיטלי

זה לא סוד ששיווק דיגיטלי הוא אחד המקצועות התוססים, החדשניים והדינאמיים ביותר בעולם בשנים האחרונות ובארץ בפרט. דניאל כהנוב, מרצה ומשווק באינטרנט וותיק, יחד עם רועי קודשי שגם הוא מתעסק בשיווק דיגיטלי עם וותק רב, זיהו את ההזדמנות, החליטו להרים את ...

קרא עוד »

ועידת MAD 2017: הסיכום המלא עם עיקרי ההרצאות, הדוגמאות והמסקנות

ועידת MAD 2017

יום רביעי ה-12 ביולי, 9 בבוקר, דיוויד אינטרקונטיננטל. ועידת MAD של 2017 יצאה לדרך וצוות AskPavel היה שם כדי לסקר את אחד הכנסים הגדולים ביותר לשיווק, פרסום, דיגיטל ומה שביניהם. אם הייתם, כנראה שתיהנו להזכר ואם פספסתם, הנה לכם סקירה של ...

קרא עוד »

מדריך הטמעת המספר הווירטואלי של גוגל באתר למדידת אפקטיביות של פרסום ממומן

phone laptop

עבור מפרסמים רבים בזירה הדיגיטלית, מדידת אפקטיביות הפרסום היא ערך עליון. לדוגמה, אם אתם מריצים קמפיין ממומן בגוגל AdWords, תרצו ודאי לדעת כמה גולשים שהגיעו אל דף הנחיתה שלכם, בסופו של דבר התקשרו אליכם. המרות מסוג שיחת טלפון עדיין שולטות ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: מהו Cross Promotion ואיך אופרה ווינפרי עשתה את זה לפנינו?

Cross promotion

אחת הסיבות שפתחתי את פינת הוידאו בלוג הזו שנקראת דיבור צפוף היא משום שמבחינתי תמיד יש עוד מה להגיד על לא מעט נושאים שלדעת הרוב נשמעים פשוטים או בסיסיים מדי, אחרי הכל – אני אוהב להוכיח שגם "טייטל" הוא לא ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים