בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

 ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

Google Attribution, חשיפה אורגנית לעמודים בפייסבוק ואיזו חברה תשרוד אחרונה

חדשות קידום אתרים

גוגל פותחת את Google Attribution לעוד מפרסמים Google Attribution הוא מוצר חדש אותו גוגל הציגה מוקדם יותר השנה. Attribution מאפשר לראות בצורה טובה יותר כיצד קמפיינים ממומנים עובדים בין ערוצים שונים, זאת בניגוד למודל הנפוץ שמתייחס רק לשלב האחרון שהביא ...

קרא עוד »

שילוב כוחות חדש ומסקרן בין Majestic ו-SEMrush: איך זה יעזור לכם?

semrush majestic integration

מקדמי אתרים משתמשים בכלים שונים בעבודתם באופן יום-יומי. יש תחומים שבהם שימוש בכלי אחד לא מספיק, למשל, בניית קישורים: כדי לבדוק מה קורה עם הקישורים הנכנסים שלכם, אין אף כלי שמספק את התמונה המלאה, וצריך להשתמש בכמה כלים שונים כדי ...

קרא עוד »

סטטיסטיקות חדשות במג'סטיק, הסרטונים של גוגל, ווטסאפ לעסקים ועוד

חדשות קידום אתרים

תכונות חדשות במג'סטיק מג'סטיק הכריזו על שלוש תכונות שימושיות שלפי ההודעה שלהם, לא מופיעות אצל אף מתחרה: התכונה הראשונה מאפשרת לראות את מספר הקישורים הפנימיים והיוצאים בעמוד אליו הקישור נכנס מהאתר שנבדק, כמו גם את מספר הדומיינים אליו הוא מקשר. ...

קרא עוד »

איך לייצא כתובות מייל של חברי ה-LinkedIn שלכם לצורך פרסום בפייסבוק

מעטפות

זהו, הגענו למדריך האחרון שלי בסדרה 🙂 אני מקווה שנהניתם עד כה, ושגם המדריך הנוכחי יועיל לכם! במדריך זה תלמדו כיצד לייצא את כל המיילים של חברי הלינקדאין שלכם, לשלוח להם אימיילים קרים ו\או לייבא אותם ל-Custom Audience בפייסבוק לצורך טרגוט. ...

קרא עוד »

איך לעשות Invite לעמוד שלכם לכל היוזרים בפוסטים שלכם – בקליק אחד

לייק בפייסבוק

אחת הדרכים להגדיל את קהל היעד שלכם היא לעשות Invite למי שעשה לכם לייק בפוסט. מי לא היה רוצה לעשות את זה בקליק? בפוסטים הקודמים שלי הסברתי כיצד תוכלו לזהות את קהל היעד שלכם בפייסבוק תוך דקה ואיך תוכלו לעקוב אחרי מה שהמתחרים ...

קרא עוד »

איך תמדדו ביצועים של קמפיין פרסום בגוגל AdWords בצורה נכונה ויעילה?

תרשימים

Google AdWords היא ללא ספק מערכת הפרסום האינטרנטית האפקטיבית ביותר עבור עסקים מכיוון שבנוסף לכך שהיא מאפשרת למפרסם להגיע ללקוחות פוטנציאליים ברגע שהם מחפשים פתרון לצורך מסוים, היא גם מעניקה למפרסם את כל הכלים לעקוב אחר הביצועים של הפרסום ולנתחם ...

קרא עוד »

גוגל הום מקבל מסך, ציוצים באורך כפול, מגבלות על קישורים חיצונים ביוטיוב ועוד

חדשות קידום אתרים

פרויקט "מנהטן" של גוגל נועד להתחרות במכשירים החכמים החדשים של אמאזון התחרות בין אמזון לגוגל על שוק העוזרים החכמים עולה שלב נוסף: לפני מספר חודשים אמזון הציגה מודל חדש של העוזר החכם Echo, בשם Echo Show, הכולל מסך בסיסי של ...

קרא עוד »

איך לזהות את קהל היעד שלכם בפייסבוק בדקה באמצעות HACK פשוט מאד?

לוח קליעה למטרה

אומרים שהכלל מספר 1 בתחום השיווק הוא להכיר באופן מושלם את הפרסונה שאליו המוצר או השירות שלנו מכוון. אחרת, אם קהל היעד שלנו לא מוגדר באופן מושלם, איך נביא תוצאות? (ולא, אני לא מדבר על Audience Insights) לפני שבוע פרסמתי ...

קרא עוד »

איך תוכלו לשכנע את המבקרים בחנות הווירטואלית שלכם לקנות מכם?

חנות תקליטים

זרימת משתמשים, אחוז נטישה וזמן שהיה באתר הם גורמים חשובים לשיפור אחוז ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם, אבל זה לא שחור או לבן. כלומר, זמן שהיה ארוך לא תמיד מוביל להמרות. לפעמים מדובר בהתלבטות או בלקוח שלא השתכנע שעליו לרכוש את ...

קרא עוד »

גוגל מתגברת על העוגיות בספארי, רשימת אנשי הדיגיטל של 2017, קהל ממוקד מהאופליין בפייסבוק ועוד חדשות

חדשות קידום אתרים

גוגל הצליחה להתגבר על המגבלה של אפל בשבוע שעבר דיווחנו על כך שבעדכון האחרון של דפדפן ספארי, עוגיות צד שלישי ייעלמו אחרי 24 שעות, מה שישפיע על מפרסמים שעוקבים אחרי הגולשים בין אתרים שונים. בהודעה שגוגל שלחה בדואר אלקטרוני, היא ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים