פייסבוק ומלחמות התוכן, שיפורים בתוצאות המקומיות ואיך פינטרסט רוצה להתחרות במודעות השופינג של המתחרות

חדשות קידום אתרים

שינויים נוספים לנתונים ואופן התצוגה בתוצאות המקומיות אתר Searchengine Land מדווח שגוגל החלה להציג תמונות גדולות יותר ברצף של התוצאות המקומיות בתוצאות האורגניות במובייל. התמונות שמופיעות הן באותו פורמט של גילוי מקומות נוספים (אותו ניתן לראות גם בעברית). כך זה …

המשך קריאה »

גוגל נפרדת מהפלוס, באג בפייסבוק משפיע על מיליוני גולשים ואיך טוויטר הסתבכה עם חוק המידע האירופאי

חדשות קידום אתרים

גוגל סוגרת את גוגל פלוס כחלק מפרויקט “סטרוב” ביום שני שעבר הכריזה גוגל על פרויקט “סטרוב” כחלק מהמאמצים שלה להפוך את המידע של הגולשים לבטוח יותר ולבחון מחדש את הגישה של חברות צד שלישי לחשבונות גוגל ואנדרואיד של הגולשים. במסגרת …

המשך קריאה »

איך לבנות קבוצת פייסבוק מצליחה ואפקטיבית שתקפיץ לך את העסק?

קבוצת פייסבוק

קבוצת פייסבוק זה הדיבור החם כרגע. כמעט לכל מותג יש אמנם עמוד עסקי, אבל הרבה מהם מדווחים על יובש ועל ירידה ניכרת באחוזי החשיפה. ובכן, אפשר להבין את זה. פייסבוק החליטה לעשות סדר בפיד ולהראות לנו פחות ופחות תוכן מעמודים …

המשך קריאה »

פייסבוק עושה תרגיל, “אבי הרשת” רוצה להחזיר לנו את השליטה במידע ויוטיוב משפרת את אפשרויות הפרסום בה

חדשות קידום אתרים

גוגל בוחנת הצגה של שאילתות מה-Search Console בתוך תוצאות החיפוש על פי דיווחים שונים ברשת, גוגל החלה להציג נתונים עבור שאילתות מחשבונות Search Console בתוך תוצאות החשבון (עבור משתמשים שאימתו את החשבון שלהם). כך למשל זה נראה עבור אתר Tech …

המשך קריאה »

פרסום ברשתות חברתיות: איך עובד כל אלגוריתם ואיך תנצלו את זה לטובתכם

פרסום ברשתות חברתיות

להדביק קישור מיוטיוב או להעלות ישירות לפייסבוק? לשים לינק בפוסט או לשים לינק בתגובה הראשונה? להוסיף לוקיישן או להוסיף ריאקשן? לסמוך על החשיפה האורגנית או לפתוח את הכיס ולהשקיע בממומן? כל כך הרבה שאלות נשאלות, כל כך הרבה ניסויים נעשים, …

המשך קריאה »

ה-AI של גוגל עולה שלב, למה אין התאמה אישית בחיפוש ואיך פינטרסט תכניס לכם כסף

חדשות קידום אתרים

עתיד החיפוש על פי גוגל כל שנה מנסים לחזות איך ייראה עתיד החיפוש וכיצד ישתנה עולם קידום האתרים והשיווק באינטרנט. השבוע גוגל נתנה לנו הצצה קטנה לעתיד הזה בכנס שהתקיים בסן פרנסיסקו וציין 20 שנות גוגל. על פי בן גומז, …

המשך קריאה »

חווית משתמש זה (כמעט) הכל: סודות UX שישפרו את אחוזי ההמרה בדף הנחיתה שלך

חווית משתמש

-“אני חייב לשאול אותך רגע משהו”. -“אוקי”, אני עונה לו, “מה העניין?” -“יש לי לקוח ובניתי לו דף נחיתה ולמרות שנכנסת הרבה תנועה, אני לא רואה המרות. אנשים לא משאירים בכלל פרטים. אני לא מצליח להבין למה”. את השאלה הזאת …

המשך קריאה »

מודעות חדשות מבית גוגל, למה אתרים מסויימים חוסמים את תושבי האיחוד האירופי ופייסבוק למען היוצרים

חדשות קידום אתרים

גוגל מוסיפה מודעות שופינג שיעזרו לגולשים לגלות מותגים חדשים לקראת תקופת החגים שהיא תקופת קניות חמה במיוחד, גוגל מציגה פורמט חדש של מודעות שופינג. המודעות נועדו לחשוף בפני הגולשים מותגים חדשים ובעלי עסקים קמעונאיים. על פי גוגל, לא פחות מ-61% מן …

המשך קריאה »

איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ולמה החשבון לא צומח כמו שציפית

איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם

רוצים להגדיל משמעותית את כמות העוקבים שלכם? תעקבו אחרינו באינסטגרם כי בהמשך נעלה שם פוסט מקיף שבו נסביר איך הבאנו לאחד הלקוחות שלנו עשרות אלפי עוקבים (רלוונטיים). אינסטגרם היא כנראה הדבר הכי מעניין שיש כרגע בגזרת הרשתות החברתיות. היא לא …

המשך קריאה »

עריכה מהירה של קמפיינים, אינסטגרם הולכת חזק על האבטחה ופיירפוקס תתחיל לחסום מעקבים

חדשות קידום אתרים

שינויים נוספים ב-Google Ads מאפשרים עריכה מהירה ובחינת “חוזק” המודעה גוגל אישרה בציוץ בשבוע שעבר שהיא ממשיכה לבצע שינויים בממשק החדש של Google Ads: הפעם מדובר ביכולת לערוך פרמטרים מסוימים ישירות מתוך מסך הביצועים הראשי המרכז “כרטיסים” עם נתונים שונים. …

המשך קריאה »