גידול בטראפיק, ירידה בהכנסות; גל זעזועים בתיירות; משרד הביטחון נגד משרד הבריאות ועוד

חדשות קידום אתרים

גידול בטראפיק – ירידה בהכנסות מפרסום קבוצת מאקו – שדורגה במקום השלישי מבחינת נתח גולשים במשך שנים – הצליחה להגיע החודש למקום הראשון, תוך כדי שהיא עוקפת את ynet ואת וואלה. הגידול המשמעותי בכניסות נובע הן ממגיפת הקורונה, שמשאירה את …

המשך קריאה »

השפעת הקורונה, פודקאסט ישראלי חדש, מומחי רפואה בגוגל ועוד

חדשות קידום אתרים

קורונה בגוגל אדס: ירידה בהמרות וב-CPC אתר Wordstream ביצע ניתוח של השפעת הקורונה ב-21 נישות עסקיות בגוגל אדס. הממצאים מראים ירידה חדה בכמות הקליקים, לצד ירידה של 21% באחוזי המרה. כמובן שזה לא מסתיים רק כאן, מכיוון שגם את ההמרות …

המשך קריאה »

עסקים למען עסקים בתקופת הקורונה: לא יושבים בחיבוק ידיים

קבוצת פייסבוק - עסקים למען עסקים בתקופת הקורונה

העולם כבר הספיק לעבור כמה מגפות במאה ה-20 וה-21; אבל מאז השפעת הספרדית שקטלה בין 20 ל-50 מיליון בני אדם ב-1918 – יש להניח שמגפת הקורונה היא אחת המידבקות והקטלניות שידענו. אפילו מגפות כמו סארס וזיקה לא הגיעו לקרסולי הווירוס …

המשך קריאה »

האם יש הטיה בתוצאות גוגל, שירות חדש לאבטחת מיילים, נאמנות לקוח בפייסבוק ועוד

חדשות קידום אתרים

האם תוצאות-גוגל מוטות לטובת גורם מסוים? טענות רבות נשמעות כלפי גוגל, שתוצאות החיפוש שלה מציגות יותר גורמים מסוימים מאשר אחרים (ובכללם שירותי גוגל עצמה). רק לאחרונה חויבה גוגל באירופה להציג גם מתחרים נוספים לשירות המפות שלה; אבל עד כמה זה …

המשך קריאה »

שיווק ביוטיוב לעסקים קטנים – להגדיל את העסק בלי לקחת משכנתא

שיווק עסקים קטנים ביוטיוב

הווידאו כבר מזמן כבש את הדיגיטל, והפך לחלק אינטגרלי בקמפיינים מכל הסוגים – ממיתוג וחשיפה, ועד לידים ומכירות. הנקודה הכואבת בכל הסיפור היא שבדרך כלל זה קיים אצל עסקים וארגונים עתירי תקציבים, שיכולים להרשות לעצמם הפקות יחסית מושקעות. אבל מה …

המשך קריאה »

תוצאות No Click, אינסטגרם בישראל, משכורות דיגיטל בחו”ל ועוד

חדשות קידום אתרים

תוצאות ללא קליקים פחות משמעותיות בחיפושים מסחריים לאחר שחברת ג’אמפ שוט נסגרה לאחרונה, חברות אנליזה אחרות נכנסות לתמונה בנוגע לנתוני טראפיק. בדיקה של 250 מיליון תוצאות חיפוש על ידי Perficient Digital, מעלה 3 ממצאים בולטים: תוצאות ללא קליקים פחות משמעותיות …

המשך קריאה »

דאטה סטודיו: 10 סיבות להפסיק לשלוח דוחות עם צילומי מסך

למה להשתמש בדאטה סטודיו

אנחנו עמלים על הקמפיינים שלנו מדי יום, במטרה לתת ללקוח את מלוא התועלת עבור כספו. חלק ניכר מהתועלת הזו בא לידי ביטוי בדיווח התקופתי שאנו שולחים ללקוח. רוב אנשי הדיגיטל עובד עם כמה מערכות נתונים במקביל, ומכאן גם עולה הצורך …

המשך קריאה »

גוגל נכנעה ללחץ משפטי, הונאות פרסום שוות הרבה, 3D בפייסבוק ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל מחויבת להציג ספקים מתחרים באירופה לאחר שבתי המשפט באירופה חייבו אותה לפעול להגדלת התחרות, גוגל החלה להציג ספקי מידע נוספים בתוצאות הלוקאל באירופה. מעבר לתוצאות המפה הרגילות בגוגל, חיפושים רלוונטיים למדינות אירופה מציגים גם אפשרות לתוצאות נוספות ממקורות נוספים כגון …

המשך קריאה »

מה זה Scope באנליטיקס ואיך משתמשים בו בלי לטעות

משמעות המילה scope באנגלית היא “טווח” או “היקף”, במובן של כל האפשרויות הכלולות. המונח scope בגוגל אנליטיקס הוא די דומה, אלא שבמקרה הזה הוא מייצג מספר פעולות ספציפיות של כל מה שניתן למדוד במערכת. נכון להיום יש 4 סוגי סקופ …

המשך קריאה »

ניקיון בגוגל מפות, שדרוג במנהל האתרים של בינג, פייסבוק בוחנת שינוי בפיד ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל מפות מחקה עשרות מיליוני זיופים מדי יום גוגל מפות מקבל יותר מ-20 מיליון עדכוני תוכן, אבל פחות מ-1% מהם מהווים ספאם. כך לפי הודעה של גוגל כי בשנת 2019 פעלה נמרצות לטיפול בנושא הזיופים בשירות המפות. במהלך השנה האחרונה …

המשך קריאה »