קידום אורגני מבוסס טרנדים: עונות, חגים ואירועים

trends-seo

חלק ניכר מהעסקים נדים ונעים בין מגמות שמכתיבות את גובה ההכנסות, כמות הכניסות לאתר ושאר פרמטרים. עבור עסקים וארגונים אלו חשוב מאוד להיערך מראש לתנודות הקבועות הללו, שכן הן מהוות את השלד שעליו מבוסס העסק. אומנם קידום מבוסס טרנדים הוא …

המשך קריאה »

מיקרוסופט עשתה שופינג, סטוריז ממומנים בעלייה ועוד באג בגוגל

חדשות קידום אתרים

מיקרוסופט רכשה חברת פרסום בתחום הסחר האלקטרוני חברת מיקרוסופט רכשה את פלטפורמת השיווק PromotelQ, המאפשרת לפרסם מודעות ממומנות ברשת נרחבת של אתרי איקומרס. השירות כולל דשבורדים ושירותי אנליטיקס לבדיקת ביצועים, הן עבור המפרסמים והן עבור בעלי האתרים. המטרה היא לשדך …

המשך קריאה »

האם קישור צריך טראפיק כדי להיות יעיל? [3 מקרי חקר]

research

קישורים היו ונשארו אחד הפקטורים המכריעים בכל הנוגע לקידום אורגני. כמובן שמסביב יש פרמטרים חשובים לא פחות כגון CTR אורגני, חלוקת אנקורים נכונה, אופטימיזציה קפדנית והיררכיה ללא תקלות. אבל גם אחרי כל זה, כאשר אנו רוצים לדחוף ביטויים תחרותיים, כמעט …

המשך קריאה »

התאמות ביטויים חדשות בגוגל, הטריק ליותר המרות ב-GMB, איחוד Web+App באנליטיקס ועוד

חדשות קידום אתרים

גוגל משנה את התאמות הביטויים בממומן אחת הבעיות שנוצרה לפני כשנה, כאשר גוגל יצרה את Same-meaning Close Variants – הייתה שהתאמה לביטוי הייתה מדויקת יותר מההתאמה המדויקת. כעת, עם העדכון החדש, הבדיחה נגמרה. ב-2014 גוגל החלה להפעיל את אפשרות ה- …

המשך קריאה »

מדריך לעדכון תוכן ישן: הטריק שיביא לכם יותר טראפיק

מדריך עדכון תוכן באתר

אחת מחוכמות ה-SEO המוכרות ביותר דורשת תכנים באתר המקודם. אין ספק שבלי תוכן כמעט לא ניתן לעשות קידום אורגני יעיל; אבל האם באמת עלינו ליצור תכנים רק בשביל לשמור על הקצב? או שאולי רענון האתר יכול להתרחש גם בצורה אחרת? …

המשך קריאה »

לימודי בניית אתרים ב-2019 – מהן האפשרויות?

web-design-2038872_640

מעוניינים לרכוש ידע מקצועי מקיף ומעמיק כדי לבנות ולפתח אתרים איכותיים ומרשימים? מהן האפשרויות בתחום לימודי בניית אתרים ב-2019? היכן כדאי ללמוד קורס בניית אתרים?  האינטרנט חדר במשך השנים לכל תחומי החיים, וכיום כל ארגון, עסק וחברה שמכבד את עצמו, …

המשך קריאה »

אינסטגרם מסתירה לייקים, פייסבוק בוחנת מודעות חיפוש, סנאפצ'ט ממשיכה לגדול ועוד

חדשות קידום אתרים

אינסטגרם מסתירה לייקים ב-6 מדינות המטרה היא לגרום למשתמשים להתמקד יותר בתוכן ופחות ב- Vanity Metrics כגון לייקים ועוקבים, שנתונים לרמאויות ושאר בעיות – כך דווח לראשונה באתר טקראנץ'. בצורה כזו מנסה פייסבוק להפחית את השפעתם של משפיענים ואת החשיפה …

המשך קריאה »

AMP Stories: דרך חדשה לספר סיפורים ולשפר ביצועים

amp-stories

פרויקט AMP להאצת מהירות המובייל הושק על ידי גוגל בפברואר 2016, ומאז הצטרפו אליו יותר מ-2 מיליארד דפי מובייל במיליון דומיינים. פרויקט Accelerated Mobile Pages טוען את האתר בפחות משנייה אחת, ומאפשר למנהלי אתרים להימנע מכל התסבוכות הכרוכות באופטימיזציית מהירות. …

המשך קריאה »

מודעות החיפוש שולטות, ערכת וורדפרס של גוגל, כמה משלמים למשפיענים ועוד

חדשות קידום אתרים

מודעות החיפוש ממשיכות להוביל את הפרסום הממומן מבין כל אפיקי הפרסום בתשלום, מודעות בחיפוש ממשיכות לשלוט ביד רמה גם ב-2019; כך עולה מדוח של חברת Marin Software. מודעות חיפוש מהוות 39% מסך תקציבי המפרסמים בארצות הברית ובריטניה. גם אפיקי פרסום …

המשך קריאה »

Google Consumer Barometer – לקבל תובנות חשובות על הצרכן הישראלי

ברומטר הצרכנות של גוגל

האינטרנט מפוצץ במידע על התנהגות צרכנית. חיפוש פשוט בגוגל יביא אתכם לאינספור מקורות מידע עדכניים ומעניינים… בחו"ל. אבל מה בנוגע למידע אודות התנהגות הצרכן הישראלי? משווק דיגיטל שרוצה לקבל כיום מידע על התנהגות צרכנים בישראל, יכול לפנות לפייסבוק למשל. בחשבונות …

המשך קריאה »