פייסבוק פוגעת בעסקים, שדרוג תצוגת התמונות בבינג, מוצרים בלינקדאין ועוד

עמית אדלר
אלפי עצמאים, בעלי עסקים ומפרסמים נוספים בישראל וברחבי העולם, מגלים בחודשים האחרונים שפייסבוק פשוט סגרה להם את הברז.
חדשות קידום אתרים

פייסבוק ממשיכה לחסום גישה לחשבונות פרסום בלי הסברים

אלפי עצמאים, בעלי עסקים ומפרסמים נוספים בישראל וברחבי העולם, מגלים בחודשים האחרונים שפייסבוק פשוט סגרה להם את הברז. בידיעות שפורסמו באתרי חדשות מובילים, ובהם בלומברג, דה מרקר ואחרים – נטען כי הבינה המלאכותית של פייסבוק חוסמת גישה לחשבונות באופן אוטומטי, בלי הסברים ובלי אפשרות לדבר עם נציג אנושי.

בחלק מהמקרים, המודעות ממשיכות לרוץ ולשרוף כסף – למרות שהגישה לחשבון נחסמה. בין שמדובר בעסקים ובין שמדובר בסוכנויות וספקי שירות בתחום, רבים מוצאים את עצמם נאלמים דום מול חוסר התגובה של הענק הכחול למצב הבעייתי הזה.

בעוד שפייסבוק עצמה עסוקה במלחמה נגד אפל והתביעות המשפטיות איתן היא מתמודדת, היא נותנת למיליוני מפרסמים ליפול בין הכיסאות ולאבד את פרנסתם, שכיום – במשבר הקורונה – תלויה בדיגיטל יותר מאי פעם.

ניסוי בינג: חלונית “תמונות נוספות” בתוצאות החיפוש

דיווחים מחו”ל מעידים על ניסוי של מיקרוסופט בינג בתוצאות חיפוש הכוללות תמונות. לצד כל תמונה מופיע אייקון חדש, המעיד שמעבר עכבר על התמונה מאפשר לפתוח חלונית עם עם הצעות לתמונות רלוונטיות נוספות.

מעבר לכך החלונית מציגה גם מידע אודות התמונה (כגון מידות בפיקסלים), וכן מוצרים רלוונטיים עם תמחור ושורת תקציר. כאשר ביטוי החיפוש מכיל כוונה מסחרית כלשהי, התוכן בחלונית משתנה בהתאם ומציג גם מודעות שופינג.

תצוגת תמונות חדשה בבינג

חדש בעמודי עסקים בלינקדאין – תצוגת מוצרים

לאחרונה הודיעה לינקדין על שדרוג העמודים העסקיים ברשת החברתית, באמצעות הוספה של תצוגת מוצרים רלוונטיים. בידיעה המקורית נכתב כי נכון להיום יש כבר מעל 10,000 עמודי מוצרים של B2B, וכי החברה מתכננת להפוך למרכז סחר בתחום.

מנהלי העמוד צריכים להפעיל את אופציית לשונית המוצרים, אך אינם יכולים לקבוע אילו מוצרים יופיעו הלכה למעשה. התצוגה נקבעת אוטומטית על ידי לינקדאין, בהתאם למידע הזמין עבורה. למרות זאת, ניתן לבקש הוספה או הסרה של מוצרים וכן ניתן להוסיף לכל מוצר תמונות, סרטונים, מלל, תפקידים רלוונטיים ועוד.

חדש בגוגל אדס: קמפיינים של מעורבות לאפליקציות

בניגוד לקמפיינים המיועדים לעודד התקנת אפליקציות, קמפיינים של מעורבות מיועדים לעודד את המשתמשים להישאר מחוברים למותג. לאחר שנתיים של גרסת בטא מצומצמת, כעת נפתחת האפשרות של App Campaigns for Engagement עבור כולם.

הקמפיינים מתאימים לחיפוש, ליוטיוב, לגוגל פליי וכן ליותר ממיליון אפליקציות ברשת הדיספליי. עם זאת יש מספר תנאי קבלה מקדימים:

  • לפחות 250,000 התקנות.
  • קמפיין המעורבות ינוהל בנפרד מקמפיינים של התקנות.
  • התקנת המעקב באמצעות הגרסה האחרונה של פיירבייס SDK או שותפים אחרים.
  • הטמעת קישורי עומק (Deep links) באמצעות סכמה, אפלינקס, יוניברסל לינקס ועוד.

המדריך המלא >

טאבולה ואאוטבריין מגיעות לבורסה

לאחר שהמשא ומתן למיזוג טאבולה ואאוטבריין התפוצץ לפני 3 חודשים, שתי החברות ככל הנראה נערכות להנפקות בבורסה; כך לפי שתי ידיעות נפרדות שפורסמו לאחרונה בדה מרקר.

אאוטבריין מעוניינת להנפיק לפי שווי שוק של 2 מיליארד דולר. בטאבולה מתעניינים הן בהנפקה הרגילה (IPO) והן בהנפקה בשיטת SPAC – הקמת חברה ריקה מתוכן רק לצורך איתור ומיזוג של חברה או חברות אחרות.

 

תגיות רלוונטיות: חדשות דיגיטל
שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
101
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
115
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104483
תוכן וקופירייטינג
שי משען
99952
פרסום באינטרנט
דוד כהן
98843
מדיה חברתית
דנה רוזן
82331
ניהול קהילה
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.