אפשרות חדשה בלינקדאין תעזור להבליט את התוכן ולהגדיל עוקבים

מיטל אור
מצב ״יוצר״ (Creator Mode) הוא הגדרה חדשה שנכנסה על ידי לינקדאין. החברה הכניסה את העדכון כחלק מהשינויים האחרונים בפרופילים ואפשר למצוא אותו במרכז השליטה של הפרופיל האישי. הפעלת מצב ״יוצר״ מבליטה את התוכן ומעודדת אחרים לעקוב אחר הפרופיל.
שינויים חדשים של לינקדאין

מחצית מהעוקבים מגיעים לאחר צפיה בפרופיל. במעבר למצב ״יוצר״ הפעילות של הפרופיל מתעדכנת ממצב התחבר (Connect) למצב מעקב (Follow) ובכך היא עוזרת למשתמשים להגדיל את הקהל שלהם. האפשרות להתחבר תמשיך להיות זמינה עבור היוצרים ועבור האנשים שהם מכירים.

יצירת עדיפויות להצגת התוכן

לינדקאין מזמינה את היוצרים להביא את עצמם לידי ביטוי וליצור עדיפויות לתוכן שלהם על פי החוויה שהם רוצים ליצור. במצב יוצר הפוסטים המקוריים יודגשו כדי לאפשר ליוצרים לבסס את הקול שלהם ואת המסר מול העוקבים הפוטנציאליים שמבקרים בפרופיל.

היוצרים יוכלו להוסיף גם #האשטגים למבוא הפרופיל ובכך לאפשר לאותם עוקבים פוטנציאליים לראות בקלות את נושאי הפרסום הפופולאריים של היוצר. מצב יוצר יכול לחשוף את היוצרים לקהל גדול יותר ולהגדיל את מספר העוקבים.

הדרך להפעיל את מצב היוצר – Creator Mode

מצב היוצר נמצא בלוח ההפעלה של הפרופיל והוא יושק בחודש הקרוב לכל המשתמשים. כדי לעבור למצב יוצר יש לפעול על פי השלבים הבאים:

  • יש לגשת לפרופיל ולעבור למצב יוצר על ידי לחיצה בלוח ההפעלה
  • לאחר צפייה בתצוגה המקדימה של השינויים יש ללחוץ על “הבא” (Next)
  • הוספת 5-1 #האשטגים שמציינים את הנושאים הפופולאריים המפורסמים על ידי היוצר. ההמלצה היא לבחור נושאים רחבים שייצגו את מותג התוכן היטב. ניתן לבחור האם להציג את הנושאים במבוא הפרופיל
  • לחיצה על שמירה תוביל להפעלת מצב היוצר. לאחר מכן יש לעקוב אחר ההנחיות או לצאת מהתהליך

בכל רגע נתון אפשר לחזור ולערוך את הגדרות הנושא או לכבות את מצב היוצר. יוצרים אשר רוצים לקבל עוד עזרה יכולים לגלות עוד על שיטות עבודה מומלצות וטיפים בלינקדאין.

טיפים ליוצרי התוכן בלינקדאין

לינקדאין מציינת מספר טיפים לשיטת העבודה המומלצת עבור יוצרי התוכן:

  • התייחסות לכל פוסט כשיחה: ההמלצה היא להתייחס לכל פרסום כאל שיחה ולכן לעודד תגובות ולהגיב לתגובות של הקהל. האלגוריתם מבצע אופטימיזציה לפוסטים המעוררים את מעורבות הקהל.
  • פרסום לעתים קרובות: על פי לינקדאין מומלץ לפרסם לפחות ארבע פעמים בשבוע וזאת כדי שהקהל ימשיך להיות מעורב. כדאי להשתמש בקהל כדי לקהל עוד רעיונות לפוסטים ולשלב וידאו ומאמרים.
  • גיוון סוגי התוכן: ישנם סוגי תוכן רבים ולינקדאין נותנת ליוצרים כלים שהם יכולים להשתמש בהם כדי לתקשר עם הקהל. בין היתר כדאי לשלב מאמרים, סרטונים ומסמכים, לבחון לאילו תכנים הקהל מגיב הכי טוב ולא לחשוש להשתמש ביותר מפורמט יחיד.
  • התמקדות בנישה: משתמשים נוטים לחפש עוד מידע ולהעמיק בנושאים שמעניינים אותם. התעמקות בנישה ופיתוח פוסטים ושיחות טובות סביב אותם רעיונות יכול להיות טוב יותר מאשר הרחבת הנישות.
  • שימוש האשטגים ואזכורים: כדאי לכלול האשטגים ואזכורים רלוונטיים בתוך הפוסט וזאת כדי להגיע לאנשים הנכונים ולעודד את מעורבות הקהל. ההמלצה היא להתמקד בנושאים מסוימים כדי להגיע לחשיפה גדולה יותר.
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
65
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
87
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
43
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105050
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99571
מדיה חברתית
בן אורן
87785
קידום אתרים
דנה רוזן
82469
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.