קידום אתרים » חדשות קידום אתרים » האובססיה של גוגל למהירות הגיעה לשיא חדש – Instant Pages

האובססיה של גוגל למהירות הגיעה לשיא חדש – Instant Pages

גוגל השתגעו. מסתבר שלא משנה בכמה הם יצליחו לשפר את מהירות הגלישה שלנו. אם זה בשימוש בהצעות למילות מפתח, הצגת תוצאות חיפוש בלייב תוך כדי הקלדה או פשוט לתת לנו חוויה אינטרנטית מהירה יותר בעזרת גוגל כרום. מסתבר שלא משנה כמה הם יצליחו לשפר את המהירות, הם תמיד ירצו יותר.

ואני מאמין שגוגל באמת עברו את הגבול עם הפיצ'ר החדש שלהם לדפדפן Google Chrome. פיצ'ר שנקרא "Instant Pages" שבהם גוגל מזהה כאשר לתוצאת חיפוש יש אחוזי התאמה גבוהים מאוד למה שהמשתמש חיפש. הם משתמשים בטכנולוגיה חדשה שבקליק אחד למשתמש יטען הדף הרצוי בפחות משנייה (בכל פעם).

מומלץ לצפות בסרטון הבא כדי להבין יותר לעומק על מה אני מדבר:

גוגל באמת אובססיביים למהירות, אני חושב שבאיזשהו מקום המאפיין הקטן הזה מניע אותם ברוב הפי'צרים והתוכנות שהם מוציאים. הם גם הוכיחו שכשהמהירות של התוכנה או הפיצ'ר מוגברת. ככה גם המשתמש מרגיש טוב יותר.

איך בדיוק הם עושים את זה?

אני מניח שהם משתמשים בטכנולוגיה שמעלה את האתר דווקא מהמטמון האישי של גוגל (רק השערה שלי) אך עדיין גוגל מודיעים שהם ישתמשו בפיצ'ר החדש שלהם "Instant Pages" אך ורק אם הם בטוחים שהאתר שלך הוא האתר שהמשתמש חיפש. אך עדיין, אם זהו המצב אז המשתמשים יוכלו להתחיל לבצע פעולות באתר בכלום זמן ובזמן שהם יותר מאושרים מהזמן שהם חסכו.

הפיצ'ר כרגע זמין למפתחים של גוגל כרום. הוא יהיה זמין בגרסת בטא בהקדם, זה לפחות מה שגוגל מספרים לנו.

אז מה אתם חושבים ?

עוד אחד מהפיצ'רים שגוגל משוויץ איתם אבל קרוב לוודאי שלא ישומשו? או אולי ההמצאה הטובה ביותר מאז google suggestions? העתיד עוד רחוק, אבל אשמח אם תשתפו אותנו בדעות שלכם בתגובות.. 🙂

אודות רועי בן עמי

רועי בן עמי
מומחה לשיווק באינטרנט. רועי בן עמי מנהל מספר פרוייקטים אינטרנטיים, מייעץ לחברות סטארטאפ בארץ ובחו"ל ומנהל את חברת wwO. "כסף באינטרנט זה נוסחה. אם תעשה הכל לפי הספר אין סיכוי שתיכשל".

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

ארכיון סיפורים באינסטגרם, תצוגה ויזואלית משופרת בגוגל ופרסום מהיר ב-App Store

התנסות עם Google Lens גרג  סטרלינג מ-Search Engine Land התנסה עם החיפוש הוויזואלי החדש של ...

חדשות קידום אתרים

תיאור ארוך יותר ב-SERPs, תוצאות ורטיקליות בגוגל טרנדס ואיך הישראלים משתמשים באינטרנט

SimilarWeb מציגים שלוש תכונות חדשות שרות ניתוח האתרים SimilarWeb הכריז השבוע על שלוש תכונות חדשות: ...

10 תגובות

  1. איתי ברנר

    אני חושב שזה בעיקר ניסיון להילחם על ליבם של המשתמשים המתקדמים, אלו שעדיין לא מרגישים מספיק בטוחים לסמוך על גוגל ולזנוח את פיירפוקס. (כן,אני יודע שאנחנו בסכנת הכחדה :-)).

  2. פבל ישראלסקי

    תודה על העדכון רועי.

    הם כל הזמן מוסיפים עוד ועוד פיצ'רים שמסייעים בחיפוש אבל עובדים רק בכרום. נראה לי שהמטרה כאן היא לא בהכרח לשפר את חווית החיפוש אלא יותר להשתלט על שוק הדפדפנים…

  3. אופיר ורדי

    באמת נראה שגוגל יוצרת שני מנועי חיפוש – האחד טוב ומהיר לכרום והשני לשאר הדפדפנים – בקרוב עבודה נוספת לרשות ההגבלים!

  4. אופיר ורדי

    דרך אגב – השעון בבלוג לא מעודכן – השעה עכשיו 8:15

  5. הם נלחמים ואנחנו רק מרווחים:-)

  6. סתם נקודה למחשבה:
    כנסו שוב לסרטון שלהם, ותסתכלו טוב. זה מוקלט על ספארי ולא על כרום 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט עם חברים