אינסטרגם מאשרת: בוחנת את הפיצ׳ר ״פרסום מחדש״

מיטל אור
אינסטגרם בוחנת את תכונת ״פרסום מחדש״ ('Repost') עבור פיד המשתמשים. פונקציה זו תאפשר למשתמשים להגביר את החשיפה לכל פוסט שירצו על ידי שיתוף מחדש באפליקציה. התכונה החדשה יוצאת לדרך אך היא פתוחה כרגע לקבוצה נבחרת של משתמשים.
ריפוסט באינסטגרם

נכון לעכשיו כל המשתמשים יכולים לשתף מחדש את התכנים שלהם בסטוריז וחלק יכולים ליהנות משיתוף מחדש בפיד. התכונה החדשה צפויה לקבל לשונית שתפתח כרטיסייה אשר תכיל את כל הפוסטים החוזרים שהמשתמשים שיתפו בחשבונות שלהם. כרגע לא ברור האם הרשת החברתית תחליט להפיץ את התכונה לכלל המשתמשים והאם היא תסתפק בניסוי בטא בלבד.

תכונת השיתוף מחדש ברשתות החברתיות

הרעיון של יצירת תכונת שיתוף מחדש אינו יוצא דופן. טוויטר מציעה כבר זמן רב פונקציה דומה והיא מאפשרת למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם בתור עדכונים. טיק טוק יצרה גם כן גרסה משלה לפרסום מחדש כשהיא מאפשרת למשתמשים לשתף תוכן ספציפי ועכשיו אינסטגרם בוחנת תכונה זו.

עד היום משתמשי אינסטגרם יכלו לשתף מחדש תכני סטוריז ואם הם רצו לשתף שוב את אותו התוכן הם יכלו לבצע זאת תוך שימוש של אפליקציות צד שלישי. החיבור לא אופטימלי כמובן והתכונה החדשה צפויה להשאיר את היוצרים בתוך האפליקציה ולחשוף את התוכן שלהם יותר פעמים. תכונת שיתוף מחדש מספקת הזדמנות חשיפה ליוצרי התוכן.

שיתוף מחדש: הטוב והפחות טוב

ברור כי היוצרים רוצים תמיד להגביר את יכולת החשיפה שלהם ולכן אפשר לראות בפיתוח תכונה של שיתוף מחדש צעד חיובי. עם זאת אינסטגרם מציגה למשתמשים תכנים שונים כפי שהאלגוריתם החליט שמתאים להם. שיתוף מחדש של התכנים עשוי להגדיל את החשיפה של התכנים לקהלים קיימים ולקהלים חדשים כשיכול להיות שהאלגוריתם יבחר לחשוף את התוכן לקהל גדול יותר

אפשר לראות את הצדדים החיוביים עם יכולת ״דחיפת״ התוכן על ידי היוצרים אל עבר הפיד הראשי. עם זאת, יכול להיות שהדבר יוביל ליותר תלות באלגוריתם שיבחר את התכנים שהוא מוצא לנכון כמתאימים למשתמשים  ובכך יהפוך את המעקבים אחר היוצרים למיותר, מה שבסופו של דבר עלול להקשות על היוצרים בבניית קהל נאמן והמיתוג העצמי.

לקריאת הידיעה המקורית עליה מבוססת הכתבה

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
30
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
קידום אתרים
עומר לייבנזון
109
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
103103
תוכן וקופירייטינג
שי משען
98666
פרסום באינטרנט
דוד כהן
97513
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76602
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.