גוגל בוחנת צמצום והרחבת חיפוש

מיטל אור
גוגל יוצאת עם אפשרות חדשה לצמצם או להרחיב את החיפש כך שהגולשים יוכלו לקבל את תוצאות החיפוש המתאימות ביותר עבורם. יש לציין כי כרגע מדובר באפשרות שזמינה באופן חלקי לגולשים בארה"ב בלבד.
צמצום והרחבת חיפוש בגוגל

גוגל יוצאת לדרך עם הפעלת “צמצם את החיפוש” (“refine this search”) ועם הפעלת “הרחב את החיפוש” (“broaden this search”). שתי התכונות הללו הוצגו לראשונה בספטמבר 2021 באירוע Search On ועכשיו הן מתחילות להיות זמינות לחלק מהגולשים.

צמצום או הרחבת אפשרויות החיפוש

בכנס Search On דיברה גוגל על תכונות הצמצום וההרחבה של החיפוש. המטרה היא לעזור לגולשים לקבל את התוצאות הטובות ביותר מבחינתם. בצמצום, הגולשים יכולים לבקש להתקרב יותר לנושא ובמילים אחרות, לקבל תוצאות מדויקות יותר לנושא שהועלה. בהרחבה הגולשים יוכלו לקבל נושאים כלליים יותר ובעצם להתרחק מהנושא שהעלו בשאילתה.

שתי התכונות, הצמצום וההרחבה, מאפשרים לגולשים להחליט איזה סוג של תוצאות הם רוצים לקבל. הם יוכלו לקבוע עד כמה הם רוצים להתמקד בנושא המקורי שהעלו בשאילתה. הגולשים יוכלו להחליט איזה סוג של תוצאות הם רוצים לקבל ויוכלו לשנות את החיפוש, לצמצם או להרחיב אותו, בהתאם לכוונה המקורית או בהתאם לתוצאות שיתקבלו.

זו רק תחילת הדרך

כרגע, התכונות החדשות אותן גוגל ממשיכה לפתח, זמינות עבור חלק מהמשתמשים ורק בארה”ב. התכונות לא עובדות באופן מלא אך החברה צופה להמשיך בפיתוח, להרחיב את השימוש ולעזור לאנשים לחקור ולהגיע למידע הנחוץ להם בקלות רבה יותר.

מקדמים ובעלי אתרים צריכים להכיר את התכונות החדשות אשר עשויות להוביל לצורת חיפוש חדשה. המשמעות היא שאפשר יהיה להגיע לאתר בדרכים שונות מכפי שהיה אפשר עד עכשיו וכי אופן ההופעה בתוצאות החיפוש עשויה להיות שונה מעט.

יתכן ובמקרים מסוימים האתר לא יופיע בשל בחירת צמצום או הרחבה ולהפך. בכל מקרה ברור כי התכונות החדשות ישפיעו על הכניסה לאתרים ולכן יש להמשיך לעקוב אחר ההתפתחות ולהבין את ההשפעה על האתר.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
92
קידום אתרים
עומר לייבנזון
106
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
168
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
103099
תוכן וקופירייטינג
שי משען
98664
פרסום באינטרנט
דוד כהן
97510
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76598
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.