Google Search Console ממשיך לעבור שדרוגים

מיטל אור
גוגל ממשיכה לשדרג את הדו"חות ומעתה תיתן דירוג לפונקציית ה"שאלות ותשובות". חלק מהאתרים יקבלו הודעת אזהרה בנוגע לתוכן.
google-search-console-search-apperance

כלי דו”חות הביצועים של גוגל ממשיך להשתכלל ועכשיו הוא גם יבדוק את תוקפן של השאלות והתשובות המוצגות באתרים השונים.

כפי שפורסם ב-Search Engine Roundtable , גוגל ביצעה שינויים בכלי הדו”חות שלה, Google Search Console ואחד מהם קשור לבחינת השאלות והתשובות. כלי השאלות והתשובות מסייע לאתרים לעלות במנוע החיפוש ו”לתפוס” יותר מקום בתוצאות.

כחלק מהמגמה של גוגל לספק לגולש את התשובה הטובה ביותר, היא מזהה שאלות ותשובות שמופיעות באתר ומציגה אותן “כפי שהן” בתוצאות החיפוש. עבור אתרים רבים מדובר בהזדמנות מצוינת גם לתפוס את המקומות הגבוהים וגם ליהנות מחשיפה גבוהה יותר ואפשר לראות השאלות והתשובות מופיעות ביותר ויותר חיפושים.

הוספת שאלות נפוצות לאתר

דפי אתרים אשר מכילים שאלות נפוצות הנוגעות לנושא מסוים (נושא הדף), יכולים לזכות בתוצאה גבוהה יותר בגוגל וביותר מקום על המסך. השאלות ובעיקר התשובות מיועדות לעזור לגולשים להחליט לאיזה אתר הם רוצים להיכנס ומי יכול לתת להם את התשובה הטובה ביותר.

מעתה, בכל פעם שתוצאה כזו תופיע במקום החיפוש, היא תיספר על ידי Google Search Console וכך גם כניסה דרך חלק זה בתוצאות החיפוש.

בדיקת אמינות התשובות

המטרה של גוגל היא לספק לגולשים את התוצאות הטובות ביותר ולשם כך היא מעוניינת שתוצאות אלו יהיו אמינות. לכן, מעכשיו היא תתחיל לבחון את תוקף המידע שבנתונים המובנים בפונקציית השאלות והתשובות. בדו”ח של Google Search Console ניתן יהיה לראות את מידת הסמכותיות של התשובות.

החל מה-2 במרץ (2021) החלה גוגל לאמת את תוקף השאלות והתשובות. יתכן שיהיו שיקבלו הודעת אזהרה בנוגע לנושא ואז יש לבחון אותה, את השאלות והתשובות ואם ישנן בעיות, לפעול על פי מה שיופיע בדו”ח.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלסרץ׳ קונסול
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
66
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
127
קידום אתרים
עומר לייבנזון
127
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
127
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
123
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
103005
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
97425
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76512
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.