הגלילה החדשה של גוגל יצאה לדרך

מיטל אור
גוגל יצאה עם גלילה רציפה בשימוש במכשירים הניידים. כבר השבוע שעבר (14, אוקטובר, 2021) גולשים התחילו לחוות זאת באתרים באנגלית בארה"ב.
הגלילה החדשה של גוגל

הגלילה הרציפה או האינסופית משנה את האופן בו הגולשים יחוו את התוצאות תוך שימוש בנייד. לא עוד לחיצה על תוצאות נוספות אלא המשך גלילה עד למציאת התוכן הרלוונטי. מצד גוגל נאמר כי העדכון יאפשר לגולשים לבצע חיפוש בצורה חלקה בלי ללחוץ על הכפתור כדי לראות עוד תוצאות.

גוגל ציינה כי לעתים הגולשים לא מקבלים את התוכן שהם חיפשו כבר בעמוד הראשון ולכן היא תאפשר מעכשיו לגלול ברציפות עד לסיומו של העמוד הרביעי של תוצאות החיפוש. כל זאת ללא לחיצה נוספת. החברה אמנם בחנה את האפשרות בעבר אך עתה אפשר לראות את היישום בפועל.

כיצד הגלילה החדשה תשפיע על Google Ads?

השינוי של צורת הגלילה מעלה את השאלה כיצד הדבר ישפיע על חשבונות המודעות והופעת המודעות במכשירים הניידים. במסמך השאלות והתשובות של גוגל נכתב כי הדבר לא ישפיע על “המכירה הפומבית” של המודעות ולא על אופן דירוג המודעה.

השינוי לא אמור להשפיע על עלויות הקמפיינים ובכלל זה הופעת המודעות והקליקים. כל זה אמור להישאר כפי שהיה והפעלת הקמפיין תתבצע בצורה דומה. עם זאת, הקמפיינים עשויים להיראות שונים בפועל כאשר הצפי הוא שהגולשים יראו יותר מודעות בחלק העליון של המסך ופחות מודעות בחלקו התחתון.

שינוי הגלילה הוא שינוי הגיוני אשר מתאים לשימוש במכשיר הנייד. כפי שהגולשים משתמשים ברשתות החברתיות כך הם יוכלו להשתמש גם בגוגל. עם זאת, ברור כי מפעילי קמפיינים עשויים לתהות לגבי יעילות השינוי ולכן עליהם להשקיע עוד יותר בבחינת מדדי הקמפיין.

יש לציין כי כרגע השינוי נוגע לשאילתות המבוססות על אתרים בארה”ב, אך הצפי הוא הרחבת הלילה החדשה למדינות ושפות נוספות במהלך שנת 2022.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
90
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
151
קידום אתרים
עומר לייבנזון
156
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
103069
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
97482
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76572
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.