Google Flights משיקים פיצ’ר חדש: התראה על עלייה במחיר הטיסה

דפנה בן יהושע
חדשות קידום אתרים

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land

אצלנו עונת החגים אמנם אוטוטו נגמרת, אבל בשאר העולם היא רק מתחילה. ומי אם לא גוגל תתכונן לכך מראש? אתמול (17/10) פורסם בבלוג הרשמי של גוגל עדכון לגבי Google Flights, שירות חיפוש הטיסות שלה, לפיו השירות יתחיל להציג למשתמשיו התראות בטלפון הנייד על עליות צפויות במחיר הטיסה שהם בחרו, והסכום שיחסכו אם יזמינו את הטיסה כעת.

Google Flights, הגרסה המקומית:

Google Flights

מטרתה של Google Flights בעדכון זה היא להקל על הטסים במציאת המחיר המשתלם ביותר לחופשה, נושא שמטריד 69 אחוזים מהאמריקאים הנוסעים לחופשות, על פי נתוני החברה. העדכון הנוכחי יהפוך לזמין עבור משתמשי השירות במהלך השבועות הקרובים בכל המדינות שהשירות זמין בהן.

איך עובדת ההתראה?

לאחר שבחרתם את הטיסה המבוקשת, תופיע התראה – בדמות הודעה מעל המחיר הנוכחי – שתעדכן אתכם מתי המחיר הנוכחי צפוי לפוג, ואיזה סכום תוכלו לחסוך אם תזמינו את הטיסה לפני כן. בדוגמא למטה ניתן לראות שמחיר הטיסה לסן דייגו צפוי לעלות בעוד שמונה שעות, ושאתם צפויים לחסוך $87 אם תזמינו אותה לפני מועד זה. המידע לגבי הטיסה מבוסס על נתוני עבר, ולכן לא יהיה בהכרח מדויק במאה אחוז בכל המקרים, אך בכל זאת ייתן קירוב טוב למדי.

Google Flights Fare Increase Notification

אם אתם בודקים מסלול מסוים אך עדיין לא בחרתם טיסה ספציפית, יתכן שיופיע לכם סרגל התראות ובו טיפים שיסבירו לכם כיצד תוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר לטיסה במסלול זה, כדוגמת תאריכים חלופיים, שדות תעופה סמוכים, וכן עליית המחירים הצפויה עבור טיסות במסלול זה בזמן הקרוב. כאשר תלחצו על ההתראה מהסוג האחרון, יפתח כרטיס ובו פרטים נוספים:

Google Flights Tips for Best Price

חוץ מהתראות במובייל יושקו בשבועות הקרובים גם התראות במייל: אם אתם עדיין לא מתכוונים להזמין טיסה, אך מעוניינים “להישאר בעניינים”, תוכלו לבחור לעקוב אחרי הטיסה המבוקשת, או אחרי המסלול המבוקש (אם לא בחרתם טיסה ספציפית) ולקבל התראות במייל לגבי שינויים צפויים במחירים (עליות או ירידות). ההתראות יתקבלו גם במועד בו מחיר הטיסה משתנה בפועל כדי שתוכלו לדעת שהשינוי אכן קרה.

עדכון נוסף: פילטר חדש לדילים

העדכון החדש מתייחס לא רק לטיסות אלא גם למלונות. כאשר תחפשו בגוגל מלון ביעד אליו אתם מתכננים לטוס, בנוסף על הפילטרים הקיימים, כמו “זולים”, “יוקרה” ו”המובילים בדירוג”, יופיע פילטר נוסף בשם “דילים”. בפילטר זה ירוכזו הדילים הנוכחיים על מלונות במיקום המבוקש, שיהיו מבוססים על מלונות שהמחיר בהם בתאריכים שבחרתם הוא נמוך בהשוואה למחיר בתאריכים אלה בשנים קודמות, או שיש בהם הנחה בתאריכים ספציפיים אלה. בנוסף, אם אתם חברי מועדון במלון מסוים, גוגל תשלח לכם התראה גם כאשר המלון יציע הנחות מיוחדות לחברי מועדון.

חיפוש מלונות בגוגל נכון לעכשיו:

Hotel Search Google

חיפוש עם הפילטר החדש (מצד שמאל למעלה):

Hotel Search Deal Filter

אם טרם יצא לכם להתנסות בחיפוש טיסה ישירות בגוגל ואתם מעוניינים לדעת איך לעשות את זה בדרך הטובה ביותר, הסרטון הבא עשוי להיות שימושי עבורכם:

האם וכיצד ישפיע העדכון של Google Flights על המתחרים?

אנחנו תוהים איך העדכון הזה צפוי להשפיע על שירותי השוואת מחירי הטיסות שמתחרים ב-Google Flights, כדוגמת Expedia, SkyScanner, Kayak ועוד. מה דעתכם? האם חברות אלה ישיקו עדכונים דומה או שיבחרו להתמודד עם זה בדרכים אחרות? מוזמנים לכתוב לנו בתגובות!

 

שתפו:
נכתב על ידי
היי, אני דפנה. במקור יש לי בכלל תואר שני בביולוגיה, אבל אחרי שפרשתי מהאקדמיה והתנסיתי במגוון תחומים, הבנתי שמה שאני רוצה לעשות זה לכתוב. בשנים האחרונות עסקתי בתרגום, כתיבה ועריכה, והיום אני מנהלת התוכן בקבוצת אנגורה מדיה. אני כותבת על שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, אסטרטגיות שיווקיות ובעצם – כל מה שקשור לשיווק ולאינטרנט. בקיצור, רוב היום הראש שלי תקוע במסך, אבל אני נהנית מזה!
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105019
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99478
מדיה חברתית
בן אורן
87773
קידום אתרים
דנה רוזן
82461
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.