Content Promotion - האם גוגל נכנסת לזירה של אאוטבריין וטאבולה? | AskPavel
קידום אתרים » פרסום באינטרנט » Content Promotion – האם גוגל נכנסת לזירה של אאוטבריין וטאבולה?
content promotion

Content Promotion – האם גוגל נכנסת לזירה של אאוטבריין וטאבולה?

את האמת גם אני עדיין לא יודע, אבל מה שכן אני יודע זה שהיא לפחות מנסה. אני אסביר:

לפני כשבועיים לערך קיבלנו גישה לקמפיין בשם Content Promotion. את הקמפיין ניתן ליצור דרך המערכת של Google Ads תחת יצירה של קמפיין מסוג Display.

הקמפיין עובד בצורה מאד דומה לקמפיין SDC אך המטרה שלו מאד דומה לקמפיין של אאוטבריין וטאבולה.

מה זה אומר?

הקמפיין מאפשר לנו המפרסמים, לנצל שטחי פרסום קיימים/נוספים של גוגל לטובת קידום תוכן ברשת כדי להניע לפעולה גולשים שמביאים התעניינות בתחום התוכן.

מה גוגל עושה:

  1. אוטומציה לביד – כדי להגדיל טראפיק לאתר.
  2. אוטומציה לקריאייטיב – כדי להרחיב את החשיפה.

content promotion

בדומה לפרויקט הבטא האחרון של גוגל (SDC), גם כאן, אנחנו המפרסמים, לא נצטרך לעשות הרבה.

הדברים שנצטרך למלא בעת הקמת הקמפיין הם:

  • שם קמפיין
  • מיקום
  • שפה
  • ביד (תכף ארחיב)
  • תקציב יומי
  • הקמה של אד סט (+הוספה של ביד ייעודי לאד סט)
  • יצירה של מודעות (תכף ארחיב)

קמפיין Content Promotion עובד בצורה אוטומטית לחלוטין תחת האופטומיזציה של גוגל עצמה.

בואו נתחיל בהקמה:

אחרי שסיימנו עם ההגדרות הבסיסיות נוכל לבחור ביד בCPC. נכון לעכשיו המטרה היחידה שיש למערכת היא CPC, לא נוכל לבחור CPA או CPM או כל אופציה אחרת שאנחנו מכירםי מקמפיינים אחרים.

המערכת מבטיחה לייצר לנו את הטראפיק האיכותי ביותר תוך כדי שמירה על מחיר היעד שלנו לקליק.

הקמה של מודעה:

עבודת ההקמה נעשה בדיוק כמו הקמה של מודעה רספונסיבית ב-GDN.

  • כותרת
  • כותרת ארוכה
  • תיאור
  • שם המותג
  • העלה של תמונות + לוגו

הגדרת קמפיין

טיפים:

  • עדיף להעלות מספר קומבינציות של כותרות ותיאור כדי שהמערכת תיצור בצורה אוטומטית מספר מודעות.
  • עדיף להעלות תמונות מותאמות למידה הנדרשת כדי ליצור את מודעה יפה ככל הניתן.

את כלל המודעות שהמערכת יוצרת לכם לבסוף תוכלו לראות תחת עמודת Ads & Extentions (פשוט תקליקו על המודעה).

הדוגמא (הלא יצריתית אני חייב לציין) צרפתי לכם כאן:

דוגמא לקמפיין

כשתלחצו על המודעה יפתח לכם גם לינק למבט על של כלל המודעות. ממליץ לפתוח אותו בטאב נפרד ולוודא שהאד בלוק שלכם כבוי או פשוט לפתוח Incognito.

את המפרט המלא של המודעות תוכלו לראות כאן:

Asset Specs Required Max # Allowed
Headlines 30 characters Yes 5
Long headline 90 characters Yes 1
Descriptions 90 characters Yes 5
1.91:1 Marketing Images 1.91:1 min size: 600×314 recommended: 1200×628 5MB max file size Yes Up to 15 including 1:1 images
1:1 Marketing Images 1:1 – required min size: 300×300 recommended: 1200×1200 TBD max file size Yes Up to 15 including 1.91:1 images
1:1 Logos 1:1 – optional min size: 128×128 recommended: 1200×1200 TBD max file size No 5 w/ 4:1s
4:1 Logos 4:1 – optional min size: 512×128 recommended: 1200×300 TBD max file size No 5 w/ 1:1s
Business Name 25 characters Yes 1
Final URL N/A Yes N/A
Mobile-specific URL N/A No N/A
Custom URL params N/A No N/A
Tracking URL template N/A No N/A

 

  • כדי לפתוח הרשאות לחשבון המפרסם שלכם יש לפנות לנציג שלכם בגוגל.
  • לנו עדיין אין תובנות מובהקות על טיב הקמפיין אך ברגע שיהיו – אני מבטיח להעלות מדריך נוסף.

אז מה דעתכם?

קמפיין Content Promotion יהיה עוד פיצ'ר קטן במערכת Google Ads או שמא גוגל מתכננת דברים גדולים לשנת 2019?

אודות ליאור צברי

ליאור צברי
ראש תחום פרסום ממומן בקבוצת אנגורה מדיה ובעל נסיון רב בתחום ה-Preformance Advertising. כשליאור לא עושה אופטימיזציה לקמפיינים, תמצאו אותו בברנינג מן, רוכב על אופנועים ובנסיון להיגמל מגאדג'טים.

עשוי לעניין אותך גם...

מילות מפתח שליליות מאמר

איך לבנות רשימת מילות מפתח שליליות נכון ולחסוך כסף בקמפיין אדוורדס

רשימת מילות מפתח שליליות מוצלחת היא כלי חשוב מאוד להצלחת קמפיין ממומן בגוגל ועם זאת ...

2 תגובות

  1. היי,
    אחלה מאמר!
    ראיתי שקטגוריית Content promotion, נמצאת במקום קטגוריית קמפיין חכם.

    ייתכן ופשוט גוגל החליפו את השם של הקטגוריה מקמפיין חכם לשם קצת יותר יפה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים