גוגל: “קשה להגדיר אתר כסמכותי אם יש בו רק 30 מאמרים”

ג'ון מולר מגוגל אמר בשיחה מול מאזינים כי קשה להגדיר אתר כסמכותי כשיש בו רק 30 דפי תוכן (ומטה). בניית סמכות תדרוש יותר מאשר שלושים דפים וכן המשך פרסום תוכן חדש כל הזמן.
מיטל אור
קשה להגדיר אתר כסמכותי בגוגל אם יש בו רק 30 מאמרים

מולר הגיב לשרשור שהופיע ב-Reddit שם עלתה השאלה מדוע מאמרים חדשים אשר מתווספים לאתר “סמכותי” אינם מתווספים לאינדקס.

בשרשור המקורי טען אחד האנשים כי הוא העלה מעל שלושים מאמרים לאתר והוא מאמין כי הוא סמכותי בשל הקישורים שהוא מקבל. הבעיה היא שלאחר הפסקה של שלושה חודשים בפרסום מאמרים חדשים, גוגל הפסיקה לאנדקס את התוכן החדש באותה המהירות כפי שהיא עשתה בעבר עבור אותו אתר.

קשה לגוגל לראות באתר כסמכותי עם עשרות מאמרים בלבד

לפני שהחל את תגובתו הבהיר מולר כי אין שום דבר פגום במערכות האינדקס של גוגל כרגע. באגים באינדקס אכן יכולים להתרחש מדי פעם, אך זו לא הבעיה במקרה המדובר.

במקרה של האתר שהופיע בשרשור, מולר אמר כי קשה לראות בו כסמכותי וזאת כיוון שיש בו עשרות מאמרים בלבד. באתר המדובר ישנם יחסים מעט מאמרים ובנוסף הוא לא פרסם תוכן חדש כבר מספר חודשים. גוגל הולכת להיות ביקורתית עוד יותר לגבי הוספת דפים לאינדקס גם לאחר שהאתר יתחיל לפרסם מחדש.

על פי מולר, גוגל ביקורתית בכל הנוגע להוספת דפים לאינדקס וכך צריך לנהוג כל מנוע חיפוש. לדבריו, קשה לקרוא לאתר סמכותי לאחר שיש בו רק שלושים מאמרים ובמיוחד אם לא פורסמו בו תכנים חדשים מזה זמן מה. גוגל עשויה להיות שמרנית במקרה זה ולהמתין עם הוספת התכנים החדשים לאינדקס.

להגביר את הקצב של אינדוקס הדפים באתר

ההוספה של הדפים לאינדקס תתגבר עם הזמן במידה וגוגל תראה שלאתר יש יותר מה להציע למחפשים מאשר שלושים דפי תוכן. מלבד הוספת תוכן כל הזמן, האתר המדובר לא יכול לעשות דבר כדי לזרז את התהליך.

לצד זאת מציין מולר כי אם גוגל רואה שבאתר ישנם יותר מאשר שלושים פוסטים שהם “בסדר”, היא כן תרצה לשלוח אליו משתמשים רבים ככל האפשר ובהתאם תהליך האינדוקס יעלה קצב. זה לא משהו שאפשר לדחוף קדימה באמצעים טכניים ולא לחיצת כפתור שתהפוך את האתר לטוב ביותר מסוגו.

מולר סיים את תגובתו בהצעת עידוד לכוון גבוה בכל ההיבטים. בימינו זה לא מספיק שהאתר יהיה טוב בדיוק כמו כל האתרים האחרים באינטרנט. הוא חייב להיות טוב יותר באופן משמעותי. הפיכת אתר לטוב או רע כמו האחרים אינה משכנעת. יש לכוון גבוה בן מבחינת התכנים והן מבחינת כל מה שנמצא באתר.

לשרשור המקורי ב-Reddit

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
38
מדיה חברתית
מיטל אור
58
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
57
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
72
מדיה חברתית
מיטל אור
111
מדיה חברתית
שי משען
90821
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90077
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89273
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67644
קידום אתרים
ירון אחר
66079
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x