גוגל אדס מודיעה על אבחון ותובנות לטובת הבנת מסע הפרסום

מיטל אור
Google Ads יוצאת עם תובנות חדשות אשר יעזרו למפרסמים לראות אילו בעיות עלולות להיות במסע הפרסום ומה מונע מהם לקבל את התוצאות הטובות ביותר ממנו.
גוגל אדס מודיעה על אבחון ותובנות לטובת הבנת מסע הפרסום

מערך נתונים חדש מצטרף לדף התובנות במטרה להדגיש את הבעיות אשר נמצאו במהלך הבדיקות של המסע. תהליך האבחון והתובנות יוכלו לעזור למפרסמים לזהות בעיות שונות שיכולות להיות במסעות הפרסום ובתוך כך: בעיות המונעות את מסע הפרסום, בעיות שמובילות למעורבות נמוכה, בעיות שמקשות על מדידת המרות ונתונים נוספים.

הנתונים אותם אפשר לקבל מעכשיו במערכת של Google Ads

כל הנתונים יסופקו למפרסמים בדף התובנות בגוגל אדס. המפרסמים יוכלו לקבל סקירה כללית של מסע הפרסום ואת הביצועים ובכך לפתור בעיות כבר בשלבים ראשוניים. המטרה היא לספק תובנות שיאפשרו למפרסמים למקסם את התוצאות שלהם. בין היתר תספק Google Ads את המידע הבא:

  • מצב החשבון
  • סטטוס החיוב
  • סקירת מדיניות
  • מעקב המרות
  • תקציבי קמפיינים
  • יעדים ואסטרטגיות מחיר
  • סטטוסים של מסעות הפרסום
  • עוצמת מודעות

לשפר את הקמפיין ולהגיע לביצועים מקסימליים 

בנוסף לנתונים תספק Google Ads המלצות אשר יעזרו למפרסמים להגיע לביצועים מקסימליים בזמן קצר. האבחון עומד להיות מקיף והמסקנות ישפרו את היכולת לראות את כלל הנתונים ולהחליט כיצד נכון לפעול בכל מסע פרסום.

התובנות השונות הוצגו במערכת של Google Ads כבר בחודש מאי השנה כשעד כה ההודעה הייתה כי אלו יושקו בקרוב. עתה ההשקה יוצאת לדרך.

תובנות האבחון של Google Ads

תובנות האבחון של Google Ads יוצגו ברגע שמסע הפרסום לא מקבל תנועה או שהוא לא מוביל להמרות. אם מסע הפרסום פעיל, אנשים רואים את המודעות ולוחצים עליהן, הדבר מצביע מבחינת המערכת על כך שאין בעיות לדווח עליהן.

יש לציין כי כרגע כל הנושא נמצא עדיין בשלבי בטא ולכן רק חלק מהמשתמשים יוכלו להגיע לדף התובנות ולקבל ממנו מידע. המטרה של גוגל היא לספק את התובנות לעוד מפרסמים כשבחירתם תהיה אקראית כך שיתכן שלחלק יהיו כבר עכשיו נתונים מוגבלים או מורחבים. כמו כן מערך הנתונים החדש אמור להתרחב לסוגי מסעות פרסום שונים במהלך החודשים הקרובים. 

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
84
קידום אתרים
עומר לייבנזון
106
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
168
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
103098
תוכן וקופירייטינג
שי משען
98662
פרסום באינטרנט
דוד כהן
97508
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76597
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.