איך מקדמי אתרים יכולים להיעזר בתורת המשחקים בקבלת החלטות

הרבה מאוד מאמרים, דעות ושיחות מתקיימים בבלוגוספירה המקצועית של עולם ה-SEO, הנוגעים לשימוש בכלים סטטיסטיים, שינויים באלגוריתם של גוגל, דרכים ליצירת תוכן מושך גולשים, טכניקות לשיפור אחוזי ההמרה של גולשים והטמעת חידושים טכנולוגיים באתרים, על מנת “להישאר רלוונטיים”. במאמר שלפניכם לא אתייחס לאף אחד מנושאים הנ”ל, אלא אדון בתהליכי קבלת ההחלטות של מקדמי אתרים ואילו … המשך לקרוא איך מקדמי אתרים יכולים להיעזר בתורת המשחקים בקבלת החלטות