דיבור צפוף: איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?

שמוליק דורינבאום
סדר יום בחיי מקדם אתרים

בסרטון החדש מסדרת “דיבור צפוף”, אפשר לראות איך אני יצרתי לעצמי טיימליין כשקידמתי אתרים בעצמי, טיימליין שבעצם אמור לעשות סדר (עבורי לפחות) איך אמור להראות יום בחיי מקדם אתרים. הציר זמן לשירותכם, בהצלחה.

הציר בנוי מ-09:00 ועד 18:00, עובדים יותר? תענוג לכם, סדרו לכם מה אתם עושים. בציר הזמן כתבתי בעצם מה אני עושה בשעות האלו ברמה של כל שעתיים וברמה היומית / שבועית / חודשית / רבעונית.

אז בואו נתחיל

זמן

משימות

11:00 – 09:00
קפה, מאפה ונתונים
עם הקפה של הבוקר אני תמיד אוהב לעבור על נתונים, להסתכל קצת על גוגל אנליטיקס + מיקומים, צריך להיות מעודכנים ממש בצורה קלילה מבחינת: היו המרות? היו כניסות? יש בעיה באתר? היו נטישות מוגזמות? ובמקביל, לבדוק SERP’s, כלומר, לבדוק מיקומים, האם נפילות מוגזמות? (חלילה) עליות מוגזמות? (אינשאללה)
13:00 – 11:00
מיילים
למרות שיש הרבה שאני מכיר שאוהבים לקרוא מיילים עם תחילת היום שלהם, אני מעדיף אחרי הקפה, למה? כי אחרי הכל אלו מיילים שצריך לענות עליהם, מבחינתי תמיד עדיף אחרי שאתם יודעים מהו מצב הביניים של הלקוח שלא תופתעו לפעמים במיילים שאתם עונים עליהם, אחרי הכל רובם נשלחו בלילה ומחכים לתשובה, צריך להיות יחסית מוכנים לפני שעונים.

*טיפ קטן: אם אין לכם עדיין תשובה ללקוח על מייל שהוא שלח, כתבו לו מייל בכל זאת שמבהיר שאתם תחפשו / תבדקו ותחזרו אליו. אל תשאירו אותו חסר מענה למשך היום, לא נעים.

15:00 – 13:00
אחרי האוכל
למרות ששנ”צ היה עדיף ברוב המקרים, אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בזמן של מקדם אתרים הוא נושא הלימוד וההעשרה, מה שבעצם מפתח כל מקדם אתרים להפוך מ”מקצועי” ל”מקצוען”. יש המון (לפעמים יותר מדיי) מקורות ללימוד עצמי ולהתעדכנות בנושאים חדשים בגוגל, החל מעדכוני החברה עצמה ועד (מן הסתם) לעדכוני אלגוריתם של המנוע עצמו.
17:00 – 15:00
Onpage/CRO
בואו נחקור קצת את הקיים, העמודים שלנו שמתקדמים יפה בגוגל, בואו נענה קצת על שאלות פנימיות חשובות לכל חברה:

  • האם הם מחזיקים את הגולש?
  • האם הם מצליחים להמיר?
  • האם הם באמת כתובים נכון? או שמא טקסט ישן שעדיין פשוט נמצא שם משנים אחורנית
18:00 – 17:00
מיילים, שוב.
ממש לקראת השעה שאני יוצא הביתה, אני דואג להוציא מיילים (לא כמו בבוקר, לקבל ולעכל). להוציא קצת מיילים לאנשים שהייתי רוצה לעשות איתם שת”פים מעניינים, וכן, עדיף להתחמק קצת מקבוצות בפייסבוק ופורומים מוכרים, תעשו קצת עבודת רגליים ותחפשו להם בגוגל את התחום המקודם ותחפשו אתרים חדשים / ישנים על מנת למצוא מקורות חדשים, הן ללקוח והן עבורכם ספציפית.
18:00
צ’ק קטן והביתה
שניה לפני שאני הולך לביתי הקט ולילדה שלי, אני דואג לא לשכוח מה יש לי לעשות ומה היה לי לעשות (במידה ולא הספקתי) אני דואג לעשות צ’קליסט לעצמי, לשלוח מייל עדכון קצר ללקוח על קישור יפה שהשגתי, מייל לאחד העובדים על מאמר שקראתי, משהו שאני רוצה לבדוק באנליטיקס על EVENT שהפעלתי בבוקר וכו’, כיף מאוד לבוא בבוקר ולעבור על האנליטיקס עם הקפה ועם הצ’קליסט שהכנתם יום לפני, תאמינו לי, זה עושה סדר.

תראו את הסרטון ותראו מה הכנתי גם ברמה השבועית והחודשית, שם יותר קל להסביר 🙂

שיהיה לכולכם בהצלחה, אשמח להערות / הארות / שיימינג להחלטתכם.

תגיות רלוונטיות: דיבור צפוף
נכתב על ידי
שמוליק דורינבאום, מקדם אתרים כבר מעל לעשור תחת השם “שמול”. יזם, כותב, מוזיקאי וכמובן, מקדם אתרים מנוסה, מתמחה גם בייעוץ ובניית אסטרטגיות שיווקיות לעסקים ומרצה בקורס ה-SEO המלא בהאקר יו. האתר האישי שלי: Shmul.co.il
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

10
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.