אמזון פותחת זירת מסחר חדשה ומשיקה את אמזון פולין

חנית שפר
אמזון נכנסת לזירת מסחר חדשה באירופה ומשיקה את אמזון פולין.
אמזון פולין

הפלטפורמה הפולנית שהושקה היום (שלישי) בבוקר היא המרקטפלייס ה-19 של אמזון והזירה ה-8 של החברה באירופה (הראשונה במדינות מרכז ומזרח אירופה).

המתחרה העיקרית שלה במדינה היא אלגרו Alegro – אתר מכירות אונליין המחזיק בלמעלה מ-200 ביקורים בחודש ונחשב למאד פופולארי ואהוב בקרב הקהל הפולני.

באופן חריג ומעניין למדי, ההשקה של אמזון בפולין היתה מאד מורגשת ולא אפופת מסתורין כמו מה שקורה בדרך כלל (עניין שללא ספק תמוה ומעורר מחשבה בעיניי).

למרות שהאתר המכירתי הושק בה רק היום, אמזון לא חדשה בפולין והיא פעילה בה מאז 2014. היא מחזיקה ב-9 מרכזים לוגיסטיים הפרוסים ברחבי המדינה כשהעשירי במספר יושק מתישהו במהלך השנה הקרובה.

האתר החדש Amazon.pl מעמיד לרשות האזרחים הפולניים למעלה מ-100 מיליון מוצרים לרכישה והטבה של משלוח חינם עבור בהזמנות בשווי 83 יורו ומעלה.

תגיות רלוונטיות: אמזון
שתפו:
נכתב על ידי
חנית דואר-שפר, מומחית איקומרס המתמחה במכירות באמזון, מנהלת ומייסדת קהילת “אמזון נון סטופ” המספקת מידע מקצועי וייעוץ לסוחרי אמזון ובכלל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
88
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
76
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
148
קידום אתרים
עומר לייבנזון
153
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
103062
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
97477
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76564
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.