בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

12 צעדים חשובים להתאמת העסק הדיגיטלי שלך לתקנות ה- GDPR

תקנות ה-GDPR

כבר קראנו סיכומים על תקנות הגנת המידע והפרטית האירופיות, ה-GDPR, וכבר הבנו ממה עלינו לחשוש. אבל אף אחד לא מספר לנו איך להגן על עצמנו ולהכין עצמנו לעמידה בתקנות. אז איך העסק הדיגיטלי שלנו צריך להתאים את עצמו ל-GDPR? הנה ...

קרא עוד »

איך גוגל מקדמת אתרים, ספר מודלף על ייצור לידים והאם פייסבוק באמת מעיפה משתמשים מקבוצות?!

חדשות קידום אתרים

גוגל נותנת טיפים לאתרים העושים שימוש בגוגל ניוז גוגל פרסמה בבלוג שלה למנהלי אתרים מספר טיפים של "עשה ואל תעשה" עבור אתרים שהצטרפו לגוגל ניוז. חלק מהטיפים כמו הימנעות מטקטיקות מניפולטיביות של יצירת קישורים מוכרים למדי, אבל יש גם כאלו ...

קרא עוד »

פרסום ממומן בפייסבוק: 8 טעויות נפוצות שעלולות לפגוע בקמפיין (ואיך לתקן!)

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר שיש כיום. אחוז מאד גדול מהמפרסמים עושים בו שימוש…אבל זה לא בהכרח אומר שהם עושים בו שימוש טוב. למען האמת, אין דבר אחד ספציפי שמגדיר קמפיין פייסבוק מוצלח כי בסופו של ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: מה קורה כששני מקדמי אתרים עובדים על אותו פרויקט? חוק התפוקה השולית הפוחתת

ליל הסדר, איפשהו לפני כמה שנים, סיימנו לאכול וכולם רצו לעזור עם הצלחות. אז ישר קמתי ולקחתי את הצלחת שלי ואמרתי "הנה גם אני עוזר" ונכנסתי למטבח, דוד שלי עוצר אותי ואומר לי "תגיד, לא שמעת על חוק התפוקה השולית ...

קרא עוד »

סיכום כל ההרצאות מכנס נקסט קייס 2018 (כולל תמונות של המשתתפים)

next case 2018

כמו בכל שנה בחמש השנים האחרונות, גם כנס Next Case 2018 היה הצלחה מסחררת. מעל 1,000 משתתפים שבחרו לשמוע כמה ממקרי החקר המעניינים ביותר בשיווק הדיגיטלי הישראלי, בדגש על מסקנות ישימות ואפקטיביות. בהתאם למסורת הנהוגה בכנס, ההרצאות נחלקו בין המסלול ...

קרא עוד »

איך "פורצים" לגרף הידע, שמירת תוצאות חיפוש במובייל ואיך תתכוננו לחסימת המודעות בכרום

חדשות קידום אתרים

מסתמן: הזכות להישכח לא תצא מעבר לגבולות אירופה "הזכות להישכח", הסרה של תוצאות חיפוש אודות אנשים במקרים של פגיעה בשמם הטוב, כנראה לא תצא מגבולות האיחוד האירופאי. ב2015 ביקשה הרשות הצרפתית להגנה על המידע להפוך את "הזכות להישכח" לגלובלית בטענה ...

קרא עוד »

תוכן שיווקי מול תוכן חוויתי: תובנות למשווקים על האבולוציה של התוכן ב-2019

האבולוציה של התוכן

ממשיכים בסדרת המאמרים שלנו על השינויים וההתפתחויות שהתוכן עובר, ו-אוהו! כמה שהוא עובר. בשבוע שעבר עסקנו בתחום מוכר ופופולרי – שיווק באמצעות תוכן והתמקדנו ביעדים שכדאי לכם, כמשווקים, לסמן לקראת 2019. היום, אנחנו הולכים להסתכל על זה מזוית קצת שונה. ...

קרא עוד »

Content Promotion – האם גוגל נכנסת לזירה של אאוטבריין וטאבולה?

content promotion

את האמת גם אני עדיין לא יודע, אבל מה שכן אני יודע זה שהיא לפחות מנסה. אני אסביר: לפני כשבועיים לערך קיבלנו גישה לקמפיין בשם Content Promotion. את הקמפיין ניתן ליצור דרך המערכת של Google Ads תחת יצירה של קמפיין ...

קרא עוד »

איזה מנוע חיפוש ממשיך לצמוח למרות התחרות, הרכישה האחרונה של גוגל וכיצד מגיבה עלה ירוק לחסימה של פייסבוק

חדשות קידום אתרים

גוגל קונה אתר שאלות ותשובות ב60 מיליון דולר גוגל רכשה את אתר Superpod תמורת 60 מיליון דולר ולמעשה הובילה לסגירתו. שני המייסדים (בעצמם עובדים של גוגל בעברם) ימשיכו לעבוד על פרויקט בתוך גוגל אותו אינם יכולים לחשוף כרגע (כך לפי ...

קרא עוד »

שיווק באמצעות תוכן ב-2019: איזה טרנדים השתנו?

שיווק באמצעות תוכן

לפני כמעט עשור, סת' גודין קבע ש- "שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחיד שנותר". זה היה נכון אז, וזה אפילו נכון עוד יותר היום. עשר שנים אחרי אותה הצהרה, שיווק באמצעות תוכן ממשיך לצבור תאוצה וחשיבותו לא מוטלת בספק. משנה ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים