בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

גוגל מסכמת רבעון ראשון של 2019 ומציגה פיצ'רים חדשים שלא תרצו לפספס

פיצ'רים חדשים בגוגל

אז היינו במפגש Q1 לסוכנויות בגוגל (בקומה ה-12 החדשה לגמרי!) ורצינו להעביר לכם את כל המידע והחידושים שצפויים לנו לקראת 2019. יש גם צילומי מסך רשמיים של גוגל. בואו נתחיל! חידושים בעולמות החיפוש 1. Optimization Score & Recommedations סטטוס: לאחר שחרור. ...

קרא עוד »

עדכון הליבה הגדול של מרץ, מדדים חדשים למפרסמים בפייסבוק ומה לעשות אם יש לכם עסק עונתי

חדשות קידום אתרים

גוגל אישרה את "עדכון הליבה של מרץ 2019" חברת גוגל אישרה עדכון ליבה (Core) גדול לאלגוריתם החיפוש שלה שהתרחש באזור ה-12 במרץ. בעוד השם הרשמי של גוגל הוא פשוט "עדכון הליבה של מרץ 2019", אחד הכינויים האחרים שניתן לו הוא ...

קרא עוד »

5 דרכים בהן עיצוב האתר עלול להרוס ביצועים של קמפיין ממומן

קמפיין ממומן

יצא לכם להריץ קמפיין ממומן? כנראה שכן. יש לכם מודעה שעושה את העבודה? טוב, אם יש חשיפות ואם יש הקלקות, אז כן, אפשר להניח שכן. אבל לידים, המרות, כל מה שאמור להביא לכם כסף, איפה זה? כן, פה זה כבר ...

קרא עוד »

מדריך מעקב Events באנליטיקס – כל המדידות שתמיד רצית לעשות

Events באנליטיקס

אתר עסקי/מסחרי אמור לייצר תועלת לבעליו ולא סתם להתקיים במרחבי האינטרנט. לצורך כך ניתן למדוד דברים רבים שמתרחשים באתר (או בדף הנחיתה), בהתאם למדדים החשובים לנו – פניות גולשים (לידים), ביצוע רכישות ו/או הזמנות אונליין וכן הלאה. בעוד שחלק עיקרי ...

קרא עוד »

שיפורים חשובים בכלי גוגל, אמזון נלחמת בזייפנים ומה המשתמשים חושבים על צ'טבוטים

חדשות קידום אתרים

הנה התשובה הרשמית של גוגל בנוגע להשפעת ה-CTR על דירוג אתרים בעקבות מסמך של גוגל "שהתגלה" בשבוע שעבר (והמקור שלו בכלל מ-2009), עלה שוב הדיון האם לשיעור הלחיצה על אתרים בתוצאות יש השפעה על דירוגים. המסמך המקורי עצמו מדבר על ...

קרא עוד »

אופטימיזציה לתוכן: מה זה, למה זה חשוב ואיך לעשות את זה כמו שצריך

אופטימיזציה לתוכן

בואו נדבר על מה שקורה חצי שנה והלאה מרגע פרסום המאמר. אני בכוונה הולכת רחוק לתקופה בה המאמר כביכול הופך להיות "ישן", או רחמנא לצלן, "לא רלוונטי". מה קורה אז? האם למאמר יש זמן מדף? תאריך תפוגה? האם כל ההשקעה ...

קרא עוד »

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול: להפוך את המתחרים ללא רלוונטיים

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

רוב העסקים – קטנים כגדולים – פועלים פחות או יותר באותן נישות מקבילות אחת לשנייה. התוצאה היא תחרות גדולה מאוד בכל תחום, מעין סוג של "כל הקודם זוכה". למצב הזה קוראים בעגה הכלכלית "אוקיינוס אדום" – כלומר אוקיינוס רווי בדם ...

קרא עוד »

איך תמנעו מהשבתות ביו-טיוב, מודעות חכמות גם בווידאו ומודעות פייסבוק עוברות לטייס אוטומטי

חדשות קידום אתרים

גוגל מאפשרת לעוד חנויות וסוחרים להשתמש בפלטפורמות שלה גוגל הודיעה כי היא מרחיבה את מגוון היכולות שזמינות של לסוחרים וקמעונאים (Retailers) בנוגע לחשיפת המוצרים שלהם בגוגל. 1.דו"ח חדש בסרצ' קונסול מתייחס למוצרים הנמצאים באתר ומסומנים דרך סימון המידע המובנה. כרגע ...

קרא עוד »

פייק או ניוז: 5 שמועות ששמעתם על האלגוריתם של אינסטגרם (ומה באמת נכון?)

האלגוריתם של אינסטגרם

אנחנו רוצים לקבל חשיפה ברשתות החברתיות אבל אנחנו ממש לא רוצים לשלם על זה. כן, בלית ברירה אנחנו עושים את זה, אבל אנחנו גם מנסים ללמוד איך בדיוק עובד כל אלגוריתם כדי שאיכשהו-אולי-במקרה-בעזרת-השייר נצליח לבלוט מספיק. וכל הנסיונות האלה מעוררים ...

קרא עוד »

אולי די? – 5 מחדלי אנוש (שנמאס לראות) בחשבון גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס

אני עובד עם גוגל אנליטיקס ככל שאני יכול לזכור, מתחילת הקריירה שלי בדיגיטל, וזה בהחלט כלי מופלא. אני באמת לא יכול לחשוב על עולם השיווק הדיגיטלי בלי הדבר הזה שנקרא אנליטיקס, שמאפשר מדידה מדויקת יותר מאי פעם; מדידה שרק משתפרת ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים