קידום אתרים » המאמרים הפופולאריים בישראל על שיווק דיגיטלי ב-2016
הנבחרים בדיגיטל

המאמרים הפופולאריים בישראל על שיווק דיגיטלי ב-2016

אנחנו חיים בעידן שבו לאנשים אין זמן. לא כולם מספיקים לקרוא ולהתעדכן על בסיס קבוע בכל מה שחדש בתחום שלנו שמשתנה מדי יום, וכתוצאה מכך מפספסים לפעמים מדריך מאמרים מומלצים על קידום אתריםמאד מועיל שהיה יכול לקחת את העסק או אחת המיומנויות שלנו כמה צעדים קדימה.

אז לכל מי שפספס אין מה לדאוג – זיקקנו לכם לרשימה הבאה את המאמרים הפופולארים ביותר שפורסמו בארץ בשנת 2016 בתחומי השיווק הדיגיטלי כך שתוכלו לקרוא אותם. המאמרים מתחלקים ל-5 קבוצות עיקריות: קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן באינטרנט, שיווק במדיה חברתית, שיווק דיגיטלי ותוכן.

המאמרים ממויינים לפי כמות שיתופים, בכל קטגוריה יש את המאמר שקיבל הכי הרבה שיתופים באותה קטגוריה והוא נבחר לזוכה בקטגוריה (ראה למטה הסבר למה בחרנו ב"שיתופים" בתור המדד לפופולאריות).

שאלות נפוצות:

אחלה מדריכים אבל לצערי אין לי זמן לקרוא, יש מצב שתאכילו אותי בכפית!

אחלה מדריכים אבל לצערי אין לי זמן לקרוא, יש מצב שתאכילו אותי בכפית!

כמובן, בדיוק לשם כך יצרנו את סדרת הסדנאות "האינטימיות" של AskPavel Academy – סדנאות קטנות ואינטימיות של עד 10 משתתפים, כדי להבטיח תשומת לב אישית ומענה גבוה יותר לכל משתתף.

אבל איך זה שלא מופיע כאן מאמר ממש טוב שקראתי לאחרונה? לא נראה לי הוגן.

אבל איך זה שלא מופיע כאן מאמר ממש טוב שקראתי לאחרונה? לא נראה לי הוגן.

כשחשבנו איך להרכיב את הרשימה, שאלנו את עצמנו "מה מכתיב פופולאריות"? האם זה כמות המילים שיש במאמר? די קל לזייף, זו פונקציה של זמן… האם זה כמות התגובות? העניין הוא שכיום אנשים נוטים פחות להגיב, מה גם שלא כל אתר מציע אפשרות טכנית כזו במדור המאמרים. יכול להיות שבדומה לאלגוריתם של גוגל נתבסס על כמות קישורים נכנסים? לא לכל מי שבקהילת הדיגיטל יש אתר לקשר ממנו ובטח ובטח שהסבירות שיבקש מאתר אחר לקשר הוא נמוך.

אז מה כן יש לכל אותם האנשים האלו?

לכולם יש פייסבוק. ואם לא, אז כנראה שיש טוויטר או לינקדאין או גוגל+ או רשת חברתית אחרת. אנחנו חיים בעידן של רשתות חברתיות, אנשים כל היום בפיד וככה הם צורכים ומשתפים תוכן. אדם שכתב מאמר ורוצה שיהפוך לפופולארי לא חייב להיות עם קשרים כדי להשיג קישור, הוא לא חייב להשקיע שנה כדי לכתוב פוסט, אין צורך גם להיות ספאמר ולשלוח אותו לכל העולם ואשתו – אם התוכן איכותי אנשים ישתפו אותו. למה? כי ככה אנחנו, רוצים להפגין בפומבי את הסיפוק שלנו מדברים, רוצים להגיד את דעתנו, רוצים להתחבר.

לכן, בסופו של דבר בחרנו ב"שיתופים בכל הרשתות החברתיות" כמדד הכי אובייקטיבי ומדוייק שמשקף פופולאריות, ואין דרך טובה יותר למדוד פופולאריות מהמערכת המצליחה BuzzSumo.

אגב, גם בתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל הפרמטר המרכזי שמשפיע על הדירוגים זה קישורים = המלצות של אתרים על האתר המקושר.

יכול להיות שרק אם אתה מוכר ופעיל בתחום אנשים ישתפו את התוכן שלך?

יכול להיות שרק אם אתה מוכר ופעיל בתחום אנשים ישתפו את התוכן שלך?

ממש לא. ההיסטוריה הוכיחה שלפעמים שיתוף אחד ויחיד הצליח ליצור כדור שלג שיצר ווירליות. אומנם למישהו מוכר יש נקודת פתיחה טובה כי החשיפה הראשונית גבוהה, אבל כל אותה חשיפה ראשונית גבוהה לא שווה כלום אם התוכן לא איכותי ומעניין. אנשים לא ישתפו מאמר שהם קראו בגלל חברות, הם ישתפו רק אם זה יוציא אותם טוב מול האחרים וכאן זה פונקציה של ערך ואיכות בלבד. אפשר לעשות ניסוי – האם אתם מכירים 100% מהאנשים שמופיעים ברשימה? 🙂

לנוחיותכם, חילקנו את המאמרים לתחומים הבאים:

קידום אתרים במנועי חיפוש קידום אתרים אורגני

איציק אגם

איציק אגם

המקום הראשון הזוכה בקטגוריה: 10 דרכים בטוחות לבניית קישורים חיצוניים

426

שיתופים

דורין רוטנשטרייך רובין

דורין רוטנשטרייך

הסטודנטים שנאבקים בחרם דרך קידום אתרים הגיעו לעמוד הראשון בגוגל

311

שיתופים

דפנה בן יהושע

 דפנה בן יהושע

קידום אתרים הפוך: איקאה משנה שמות מוצרים לחיפושים של בעיות שהמוצרים אמורים לפתור

196

שיתופים

יואב ברנשטיין

 יואב ברנשטיין

קידום אתרים אורגני ב-2016 ו-2017

184

שיתופים

עינת חוביאן

 עינת חוביאן

יש למה לצפות! 2016 ב-SEO

183

שיתופים

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

 דיבור צפוף: כמה באמת עולה לקדם אתר?

182

שיתופים

דניאל זריהן

 דניאל זריהן

 קייס סטאדי: איך שיפרתי את מהירות האתר שלי בעשרות אחוזים

136

שיתופים

עידן בן אור

 עידן בן אור

 ההשפעה של AMP על קידום האתר בגוגל וחווית המשתמש

106

שיתופים

עופר לנגר

 עופר לנגר

 איך לעקוף את העדכון (לרעה) האחרון של מתכנן מילות המפתח?

96

שיתופים

עוד מאמרים על קידום אתרים »

פרסום ממומן באינטרנט פרסום ממומן

אורטל כהן

אורטל כהן

המקום הראשון הזוכה בקטגוריה: 30 דברים שלמדנו על פרסום בפייסבוק (פוסט אורח)

224

שיתופים

דימה קגנוביץ'

דימה קגנוביץ'

איך לעשות A/B טסטינג למודעות פייסבוק: המדריך למתחילים

189

שיתופים

אור פיאלקוב

 אור פיאלקוב

רימרקטינג דינאמי לאתרי מכירות

182

שיתופים

דניאל זריהן

דניאל זריהן

קמפיין אדוורדס בעלות חודשית גלובאלית – השקר הגדול מאחורי השיטה!

150

שיתופים

יאן יאנקו

יאן יאנקו

המדריך למודעות הלידים של פייסבוק

124

שיתופים

אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

עשרה חוקים אוטומטיים של פייסבוק שאתם חייבים להכיר

119

שיתופים

עוד מאמרים על פרסום ממומן »

שיווק באמצעות תוכן ודיגיטל דיגיטל ותוכן

דפנה בן יהושע

דפנה בן יהושע

המקום הראשון הזוכה בקטגוריה + מאמר השנה: גאווה ישראלית: 8 ספרים על שיווק דיגיטלי בעברית שכדאי לכם לקרוא

499

שיתופים

שגיא שרייבר

שגיא שרייבר

איך בניתי (ועכשיו איך התחלתי לעשות כסף) מפרויקטי הצד שלי: הסיפור, התובנות, וטיפים מעשיים

349

שיתופים

דימה קגנוביץ'

 דימה קגנוביץ'

מדריך: איך לרגל אחרי המתחרים ולקבל רעיונות לשיווק העסק

300

שיתופים

דימה קגנוביץ'

 דימה קגנוביץ'

שיווק שותפים למתחילים: ככה עשיתי 1,500 ש"ח בצורה פאסיבית מפוסט בבלוג

272

שיתופים

דפנה בן יהושע

דפנה בן יהושע

9 טיפים לעריכה שיהפכו כל פוסט רגיל לפוסט מעולה

177 

שיתופים

סיון שרלג

סיון שרלג

מיקרו-קופי: ריאיון עם כנרת יפרח על האותיות הקטנות שיכולות להפוך עולמות 

148 

שיתופים

חנן לב

חנן לב

כיצד לתקצב את השיווק הדיגיטלי לחברות B2B ב2017? 

139

שיתופים

דפנה בן יהושע

דפנה בן יהושע

איך לכתוב מיילים שיווקיים שיקבלו מענה מלקוחות? 7 טקטיקות שאתם חייבים לאמץ 

129

שיתופים

עירית דוידסון

עירית דוידסון

רוצים שהלקוחות יבינו בדיוק מה אתם מציעים וירצו בדיוק את זה? 9 טקטיקות עוצמתיות לכתיבה ברורה 

121 

שיתופים

דפנה בן יהושע

 דפנה בן יהושע

17 מומחי שיווק דיגיטלי שאתם חייבים לעקוב אחריהם 

102 

שיתופים

עוד מאמרים על שיווק דיגיטלי »

שיווק ברשתות חברתיות מדיה חברתית

אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

המקום הראשון הזוכה בקטגוריה: אינפוגרפיקה – סטטיסטיקות משתמשי פייסבוק בישראל 2015

350

שיתופים

דימה קגנוביץ'

דימה קגנוביץ'

המדריך המלא ליצירת FACEBOOK INSTANT ARTICLES

158

שיתופים

יאן יאנקו

 יאן יאנקו

פייסבוק פותחים את השידור החי לכולם ומוסיפים הרבה פיצ'רים חדשים

143

שיתופים

רועי פרבשטיין

רועי פרבשטיין

10 הגדרות פייסבוק שימושיות ויעילות שכנראה לא הכרתם עד היום

85

שיתופים

אנידור חקק

אנידור חקק

למה כותרות "צומי" לא בהכרח טובות למותג שלכם?

75

שיתופים

עוד מאמרים על מדיה חברתית »

ווב אנליטיקס באתרים אנליטיקס ואנליזה

רוית בכמן

רוית בכמן

המקום הראשון הזוכה בקטגוריה: ווב אנליסט במשרדי דיגיטל – המעבר מקמפיינים טובים לקמפיינים מצוינים וללקוחות מסופקים

123

שיתופים

שוקי מן

שוקי מן

הטמעת גוגל אנליטיקס באתרי AMP באמצעות גוגל תג מנג'ר

68

שיתופים

נתן קריידרמן

נתן קריידרמן

בעל חנות אונליין – עצור! תפסיק לבזבז כסף על פרסום בלי לדעת בדיוק מה זה נותן לך

66

שיתופים

יוראי סנלה

יוראי סנלה

המפלצת החדשה ליצירת לוחות בקרה: Google Data Studio – מדריך

65

שיתופים

עוד מאמרים על ווב אנליטיקס »

ואם אין לי זמן לקרוא את המאמרים האלו או ללכת לקורסים ארוכים?

סדנאות קידום אתריםנותני השירותים בתחום הדיגיטל חייבים לקרוא חומר מקצועי על בסיס קבוע כדי להישאר מעודכנים בתחום שמשתנה כל הזמן. אבל כשמדובר במנהלי דיגיטל בארגונים ובעלי עסקים, לא נשאר לזה מספיק זמן בגלל העבודה השותפת בארגון ותפעול העסק, כתוצאה מכך נוצר פער ידע שגדל לאורך זמן. בדיוק לשם כך יצרנו סדרת הסדנאות האינטימיות שמוגבלות ל-10 איש כדי להבטיח מקסימום תשומת לב וייחס אישי לכל משתתף. כרגע רשימת הסדנאות כוללת לימודי גוגל אנליטיקס, Search Console ואופטימיזציה לגוגל.

נהניתם? שתפו את המאמרים הטובים לשנת 2016 עם הקולגות – זה יעזור להם!

שתפו את הפוסט עם חברים