קידום אתרים » מדיה חברתית (page 3)

מדיה חברתית

המונח ווב 2.0 הוא אחד מה- buzz words החזקים כיום ברשת. זו אינה טכנולוגיה כלשהי אלא סוג של תפיסה שטענתה העיקרית היא – הגולש הוא זה ששולט בתכנים של האתר ולא בעל האתר (בעוד שבעבר בעל האתר היא זה שמוסיףמשנהמוחק תכנים). הרשתות החברתיות הן דוגמאות ליישום של עקרון זה – אנחנו מעלים תמונות וסרטים, מגיבים בפורומים, מעדכנים סטטוסים ועוד. בקטגוריית מדיה חברתית תוכלו למצוא פוסטים הסוקרים שירותי ווב 2.0 שונים ברשת ובפרט רשתות חברתיות – איך הן עובדות, מה התועלות שניתן להפיק מהן, כיצד ניתן לפרסם בהן ועוד.

שבוע הטוויטר: על נפלאות טוויטר מפי עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל

ראיון עם 10 משתמשי טוויטר הפופולאריים בישראל

אחרי שטוויטר כבש את העולם, רבים צופים כי בשנת 2009 זה הולך להיות הדבר החם הבא גם בישראל. אך בסדרת הפוסטים הבאה אני לא מתכוון להסביר על השימוש הבסיסי לטוויטריסט המתחיל, בשביל זה כדאי פשוט לקרוא את המדריך למתחילים שפורסם ב-Ynet. למעשה זו הולכת להיות סדרת פוסטים שתמשך שבוע שלם החל מהיום, כאשר הפורמט יהיה בצורת ראיון עם עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל. במסגרת הראיון אשאל כל אחד מה- TOP 10 משתמשים שאלות כדי להבין איך ...

קרא עוד »

True Knowledge – מנוע חיפוש סמנטי בבטא משופרת

אחד הדברים החמים ביותר כיום בעולם מנועי החיפוש הוא החיפוש הסמנטי. זו היכולת להקיש שאילתה  בצורה כזו, שמנוע החיפוש יבין את הקשר בין חלקיה ויציג את המידע שביקש המשתמש. כלומר פשוט לשאול את השאלה כפי שהיא. לדוגמא: אם ארצה למצוא את הסרטים שבהם טום הנקס שיחק, פשוט אשאל זאת ישירות בשאילתה הבאה: what" movies has Tom Hanks starred in?". במקום לחשוב איך נכון להקליד את הצירוף כדי למצוא את המידע הרצוי, פשוט נשאיר את הפיענוח ...

קרא עוד »

תחרות קידום אתרים בחסות Showme – "שלי"

בהמשך לפוסט האחרון בו כתבתי על הצעד השיווקי החכם של גוגל, הנה עוד מהלך מבריק. מדובר בדרך מקורית לחדור לשוק הרשתות החברתיות, באמצעות תחרות קידום האתרים הייחודית אותה יזמה הרשת Showme.co.il. תחרות קידום אתרים זו שונה בתכליתה מתחרויות אחרות שנעשו בעבר. לרוב מקובל לבחור ביטויי שאינו מניב כלל תוצאות חיפוש בגוגל ואז כעבור פרק זמן מסוים לראות מי הגיע למקום הקרוב ביותר לראשון עבור ביטויי זה (כך למעשה כולם מתחילים מנקודה שווה). אלא שבמקרה של showme, יש ...

קרא עוד »

מיתוג אישי בפייסבוק

קבלו את הטרנד הכי חם היום באינטרנט – רשתות חברתיות! ללא ספק רשתות חברתיות זה אחד התחומים בעלי קצב הצמיחה וההתפתחות הגדול ביותר בעולם ה- web כיום. מעבר לעובדה שמדובר בכלי תקשורת ושיתוף חברתי מועיל ונוח, זהו גם כלי בו ניתן להשתמש לקידום המיתוג האישי ואף סיוע בגיוס לקוחות חדשים. יש כל כך הרבה רשתות חברתיות – החל מרשתות רחבות קהלי יעד אשר מיועדות לכלל הגולשים, וכלה ברשתות נישתיות ממוקדות נושא, שחלקם אף סגור ומותנה בהזמנה ...

קרא עוד »

האם לסיסמיק מגיע ערך בוויקיפדיה?

כנראה בישראל חושבים שלא! או לפחות לא עד ש "חשיבותו של הדף לא תובהר במהלך השבוע הקרוב". כך נראית הודעת הפתיחה בדף הערך של סיסמיק כרגע: האמת שהגעתי לזה ממש בטעות. אבל כשאני חושב על הסיטואציה שדרכה הגעתי לסיפור – יותר social media מזה לא יכול להיות: ראיתי בפייסבוק (הקרדיט מגיע לחברי עומר פרצ'יק) הודעה, על כך שבוויקיפדיה מתנהל ברגעים אלו וויכוח, האם חברת סיסמיק אמורה לקבל ערך (ולאחר מכן, הוספתי בטוויטר שלי הודעה על כך….) ...

קרא עוד »

האם גוגל יזהה שכפול תוכן מפייסבוק?

לאחרונה מצאתי פרצת במקום בו יש יותר ישראלים מכמות המבקרים הישראלים בשנה בתאילנד – פייסבוק! מכיוון שהפרצה קשורה לתופעת "שכפול תוכן", אסביר תחילה איך גוגל מזהים ומתמודדים עם הבעיה הזו. הכל נובע מהמשוואה (הישראלית) הבאה: אני רוצה להתקדם בגוגל (וואלה? ומי לא?) + גוגל אוהב תוכן (התוכן הוא הרי המלך באינטרנט…) + אין לי כסף\זמן מיותר = בואו נעתיק מאחרים! הקושי בזיהוי תוכן משוכפל אחת הבעיות הגדולות של גוגל היא ההתמודדות עם שכפול תוכן. הרי ...

קרא עוד »

פתחתי קבוצה בפייסבוק בנושא קידום אתרים בגוגל

מסתבר שהשפעת פקדה גם אותי! זו גם הסיבה שלא כתבתי די הרבה זמן. אם כי נראה שבימים האחרונים המערכת החיסונית שלי ניצחה את המחלה ואני בשלבי התאוששות. טוב, אז נכנעתי והחלטתי להיות עוד "פותח גרופ בפייסבוק", אומנם לא גרופ בנושא כמו אנו מתנגדים לצאת מהפוך בבקרים הקרים, או אלכוהוליסטים לא אנונימיים אלא פשוט בנושא הכה קרוב ללידנו – קידום אתרים בגוגל. פשוט אגב, שיווק ופרסום בפייסבוק באמצעות פתיחת קבוצה זו עוד דרך שבאמצעותה ניתן להפיץ פוסטים ...

קרא עוד »

MeeMix , מדינת ישראל – ומה מפריד ביניהם?

אז איך הכל התחיל… לאחרונה הצלחתי לסדר לעצמי הזמנה לאתר MeeMix באמצעות ידידה שקשורה אליהם, עדיין לא הבנתי איך בדיוק. ולא, זו לא "עוד" רשת חברתית חדשה! למי שלא מכיר – מדובר בקהילת רדיו אינטרנטית ייחודית מותאמת אישית. האתר מתמחה בזיהויי העדפות מוסיקליות של המשתמשים שלה באמצעות אלגוריתם מתוחכם. וכך למעשה "צופה" איזו מוסיקה המשתמש יאהב ומהו טעמו המוזיקלי. אלא שבדיוק כשנשענתי על הכסא והתחלתי להנות מהפירות, קיבלתי את ההודעה המצערת הבאה במייל ( ב- ...

קרא עוד »

רשת חברתית חדשה בגרסת בטא – Tagsum

This is the social network for the new wall that echoes the walls of fisheries and various communities in different rating is not one when- tagsum.com This Web 2.0 platform through which you can rate photos, movies and news of other users. Depending on the usual social networking recipe can be found here, too: the possibility of opening a personal ticket, joining friends list and tagging. Personal page has a list of rankings in which ...

קרא עוד »

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: