◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.3k צפיות

קבלת קישור מאתר עם הרבה קישורי ספאם

על ידי <סגן> 2.5k צפיות
שלום לכולם

קידמתי אתר לדלתות כניסה בעבר והוספתי לו המון המון קישור ספאם, זאת אומרת קישורים מרוסיה וקישורים לא רלוונטים, האתר מקודם בגוגל באופן יחסי ויש לו כמה כניסות מלקוחות בארץ, השאלה שלי היא אם אני יוציא כמה קישורים מהאתר הזה לאתרים אחרים באותו התחום(דלתות כניסה, מנעולים וכ'ו), זה יכול להזיק להם או דווקא לקדם אותם?

תודה מראש!

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
תלוי באיזה אלגוריתם גוגל משתמש לדירוג תוצאות החיפוש לביטוי החיפוש שאותו אתר רוצה לקדם. אפשר שמאותו דף טקסט אתה מוציא שני קישורים לדפי הבית של שני אתרים שונים, וטקסט העוגן של הקישור שונה, כדי "לשרת" את הקידום לשני ביטויי המפתח המרכזיים השונים (נניח "דלתות כניסה מעץ" ו"דלתות כניסה מסורגי ברזל". ציון הרלוונטיות של דף בית אחד, לביטוי המפתח המרכזי שלו יורד עד כדי כך שהדף ה"מקודם" יעוף ממקומו הקרוב לצמרת, בעוד שציון הרלוונטיות של דף הבית השני ישתפר והוא עשוי לעלות למקום יותר טוב, כי על ביטוי המפתח המרכזי שלו מופעל אלגוריתם אחר, יותר מיושן.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אין שום תשובה וודאית או חד משמעית לשאלה שלך, תחילה תרומת הקישור יכולה להשפיע על האלגוריתם, ולאחר מכן להפוך לחסר ערך או אפילו מזיק (אם אתר היעד ספאממי גם כן)

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

...