◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
3.2k צפיות

האם אתר שנבנה ב Wix יכול להגיע בגוגל לדף הראשון ב SEO

על ידי 120 צפיות
האתר שבניתי נמצא בכתובת www.lollacademy.com.

לאחר שבניתי את האתר וקראתי מאמרים בגוגל על שיטות קידום נבהלתי כי אינני יודע למעט קידום seo הנשען על מילים וביטויים לקדם האתר שלי באמצעות קישוריות פנים וחוץ.
פניתי למקדמי אתרים ורובם ייעצו לי כי עלי לבנות אתר ב וורד פרס למטרות קידום כי לא ניתן לקדם האתר במערכת Wix כי Wix לא מאפשר להוסיף כלי קידום לקוד שלו... מקווה שאני מתאר את העניין כשורה.

אשמח לקבל תגובתכם.

תודה רבה לכם
ויישר כוח על השירות שלכם

בברכה,
יאיר

4 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
לעניות דעתי, אם אין שום דבר שמפריע לגוגל מבחינה טכנית לאנדקס את הדף, ולגלות לאיזה ביטויי חיפוש יש לו רלוונטיות גדולה מ-0, אין שום בעיה לאתר כזה להגיע למקום הראשון בגוגל לביטוי החיפוש התחרותי ביותר.

התנאי היחיד שמצאתי, עוד לפני כ-8 שנים, שמתייחס ספציפית להופעה בדף תוצאות החיפוש הראשון של גוגל, כאשר יש מספר רב מאד של תוצאות חיפוש לאותו ביטוי, והוא לא מתייחס לתוצאות החיפוש שרחוקות מהצמרת, הוא שתוצאת החיפוש תתרום באופן משמעותי לרבגוניות (!) תוצאות החיפוש שבדף הראשון, ואולי גם של הדף השני והשלישי. המסקנה שמתחייבת מכך היא שיש להימנע (!) מלהעתיק את הקונצפט השיווקי, העיצוב והתוכן של תוצאות החיפוש שבצמרת, מתוך הנחה שגויה שמה שהועיל להן יועיל גם לי.  

התשובה שקיבלת מאותם מקדמי אתרים מבוססת על תפיסה מיושנת מאד של עבודת הקידום - קידום על ידי "בניית  קישורים" - שלא רק שגוגל משתחרר ממנה בהדרגה,  אלא אפילו מעניש במרבית המקרים מזה שלוש שנים. קרא עוד ב-http://www.askpavel.co.il/qa/16374.

יחד עם זאת, אם ב-Wix לא ניתן למשל להחליף את תכני הדפים כאשר אתה מוצא לנכון, עדיפה לך מערכת שבה אתה יכול לשלוט באופן מלא.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מעבר למגבלות בסיסיות שתמצא בכל מערכת תוכן קניינית\סגורה לא מצאתי שום בעיה טכנית משמעותית שתמנע הופעה בתוצאות החיפוש של גוגל.
יצא לי גם לקבל דוגמאות לאתרים שדורגו נהדר תחת ביטויים פופולריים ללא שום בעיה(בדיונים בקבוצות כאלו ואחרות)

רוב הטענות שמצאתי הגיעו מבעלי אתרים ואנשי SEO ולאחר בדיקה מעט יותר מעמיקה לא מצאתי שום בעיה משמעותית, רק בעלי אתרים שזורמים עם העדר ומנפחים מגבלות שתמצא בכל מערכת לניהול אתרים סגורה נוספת בשוק.

אפשר להגיד שישנם מגבלות טכניות בקידום של מערכות שלא גמישות מבחינת פיתוח ודיי מוגבלות, אבל זה לא משהו שמייחד רק את ויקס...

לאחר בדיקה מצאתי בעיה של SOFT404 שנוצרת בשל התמודדות לא תקינה עם דפים שהוסרו, אך לא יותר מזה.

למען הגילוי הנאות אגיד שלא עבדתי עם אתרי ויקס עד כה, רק בחנתי אתרים שהציגו לי בעלי אתרים עם אותם החששות
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
אף על פי שלא יצא לי לקדם אתר WIX, אוכל להגיד לך שיש שם פיצ'ר שנקרא FRAGMENT שאמור לפתור בעיות נראות של HTML באתר המקורי (אם מוסתר על ידי JS או אחרים).

נתקלתי באתרי WIX בעמוד הראשון, אך אינני מכיר את מערכת הניהול ולכן אינני יודע מהן המגבלות.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אין שום משמעות לכך שנתקלת באתרי WIX בעמוד הראשון של התוצאות לביטוי חיפוש מסויים כי לא המערכת של גוגל (!) קובעת מי יהיה בעמוד הראשון ומי לא, וממילא איננה אוסרת על תוצאת חיפוש מסויימת להיות בעמוד הראשון, אם יש פחות מ-10 תוצאות חיפוש בעלות ציון רלוונטיות יותר גבוה לאותו ביטוי חיפוש.

המקרה היחיד שיוצא מן הכלל, מזה כ-8 שנים, מתואר בפיסקה שהוספתי כרגע לתשובה שלי מלמעלה.
קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.2k צפיות
התשובה היא חד משמעית כן.
זו התשובה היבשה לשאלה שבכותרת שלך "האם אתר שנבנה ב Wix יכול להגיע בגוגל לדף הראשון ב SEO".
כמובן שאם יש לך את האפשרות לבחור כל מערכת ניהול תוכן ויש לך אוריינטציה טכנית טובה ואתה מעדיף לבנות אתר בקוד פתוח שיהיה בשליטתך המלאה אולי עדיף לך לבחור בוורדפרס, אך חשוב שלא תוותר על WIX בגלל שיקול לא נכון שאומר שאי אפשר לקדם אתרים ב-WIX.
בדיוק כתבנו על זה מאמר השבוע, מיתוסים שקשורים לקידום אתרי WIX, מוזמן לקרוא - http://www.askpavel.co.il/blog/wix-seo

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 7/12/15 על ידי zahipan 470 צפיות
4 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/05/16 על ידי lsman 120 צפיות
...