◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
7.6k צפיות

שאלה בקשר לתוכנית השותפים של איביי

על ידי 470 צפיות
שלום, נתקלתי בדף הפייסבוק הזה:
https://www.facebook.com/ebay.recommended

האם האדם שמנהל את דף הפייסבוק הזה מרוויח כסף מכל אדם שקונה מוצרים דרך הקישורים שהוא מפרסם?

אני כרגע בתהליך של הקמת בלוג שישלב מאמרים איכותיים וקידום מוצרים מאיביי על מנת להרוויח כסף מכל מכירה. אני הבנתי שאיביי מחייבת שיהיה ברשותי אתר פרטי ובתוכו תוכן נוסף בכדי להצטרף לתוכנית השותפים.
האם אני יכול להקים דף פייסבוק שכל יעודו זה קידום מוצרים מאיביי, ללא שום מאמרים או תוכן נוסף, ולהרוויח כסף מכל מכירה שתתבצע דרכי?

ניסיתי להסתכל על החוקים וההגבלות באתר של איביי כדי לבדוק האם אפשר לקדם מוצרים בפייסבוק, אבל עקב בעיה שיש לי בשפה האנגלית לא הצלחתי להבין יותר מדי.

אני אשמח לעזרה, תודה מראש.
על ידי
האדם שמנהל את הפייסבוק הזה הוא סתם משועמם שעושה זאת בשבעל הכיף.
אי אפשר להרוויח ככה כסף בתוכנית השותפים של איביי, אתה חייב אתר עם דומיין שלך הם לא יקבלו אותך בלי אתר וגם אסור לך להמליץ על מוצרים מאיביי אתה יכול לשים באנר באתר וזהו.
תבנה חנות ותמכור בה כל מיני זבל סיני ביוקר וברגע שקונים ממך כנס לאיביי או לכל אתר זבל סיני אחר ותעשה משלוח לכתובת של הקונה.
עזוב אותך מכל התוכניות שותפים האלו איביי, אדסנס, אמזון,אין בזה כסף רק החברות מרוויחות.
קוראים לזה דרופשיפינג וזה הכי משתלם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
איך אתה מבטיח שיקנו דווקא בחנות האינטרנטית שלך ולא במיליון חנויות אינטרנטיות שמוכרות את אותו ה"זבל סיני" בדיוק?
על ידי 470 צפיות
אבל למה הקישורים שלו שמפנים לאיביי מיוחדים? ולמה שמישהו יעשה דבר כזה בשביל הכיף? אולי בפורום זה הגיוני אבל לא בפייסבוק.
על ידי
אתה נכנס לפורומים ומשווק את החנות במסווה של שאלה או שאתה מחלק קופונים.
אתה לא צריך שכולם יקנו אצלך אתה צריך רק 20-30 ביום שעליהם תרוויח 60-90 דולר ואתה מסודר.
אחרי שאתה מצליח עם חנות אחת אתה מקים עוד 5 חנויות שמוכרות אותו דבר וגונב קונים מהמתחרים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
זו לא תשובה לשאלה איך אתה מבטיח שיהיו לך 20-30 מכירות ביום ולא 20-30 מכירות ב-50 שנים? ואיך אתה מבטיח שאתה תצליח לגנוב קונים מהמתחרים במקום שהמתחרים יצליחו לגנוב את הקונים שלך? הרי גם מיליוני המתחרים שלך (!) למדו כמוך (בקורס לעשיית כסף קל ומהיר באינטרנט, או בדרך אחרת) להכנס לפורומים ולשווק את החנות במסווה של שאלה או לחלק קופונים.

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
כפי שידוע לי איביי לא מציעים שירותי Affiliate ליזמים באינטרנט..
בחו''ל אנשים עושים את כספם בעיקר מ Affiliate של אמזון אם זה מעניין אותך.
על ידי
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני מזדעזע בכל פעם שאני שומע משפט כמו "...אני כרגע בתהליך של הקמת בלוג שישלב מאמרים איכותיים וקידום מוצרים מאיביי על מנת להרוויח כסף מכל מכירה".

תתחיל מזה: מה אתה מתכוון לעשות כדי שתהיה לך מכירה פעם ביומיים ולא פעם בשנתיים?
על ידי 470 צפיות
היי, אני מתכוון לעדכן את הבלוג 10 פעמים ביום במאמרים איכותיים שאני כותב, ובנוסף להמליץ על מוצרים מאיביי שקשורים למאמר.

לדגומא אני כותב מאמר על אייפון 6, בסוף המאמר אני ממליץ על אביזרים לאייפון 6 בצורה כזאת שזה לא יראה כאילו אני דוחף לגולשים פרסומת.

אם אני יעדכן את הבלוג 10 פעמים ביום במשך שנה וחצי או שנתיים ואנשים יאהבו אותו הוא יצליח ויהיו מכירות.

אבל בבקשה תענו לי על השאלה שלי, האם הבן אדם שפתח את דף הפייסבוק הזה מרוויח כסף מכל מכירה? כי ראיתי שהוא שם קישורים מיוחדים, ואני רוצה לדעת אם לפי החוקים וההגבלות של איביי מה שהוא עושה זה מותר מבחינתם?

תודה מראש.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ולמה אתה חושב שעדכון הבלוג 10 פעמים ביום והמלצה לקנות מ-Ebay את המוצרים הקשורים למאמר אכן יספקו מכירה פעם ביומיים ולא פעם בשנתיים? ואיך יידע ציבור המשתמשים באינטרנט שאתה מעדכן את הבלוג 10 פעמים ביום?

אין לי כל דרך לדעת האם מי שפתח את אותו דף פייסבוק מרוויח או מפסיד, כי אין לי גישה למידע מחשבון הבנק שלו.
על ידי 470 צפיות
עדכון הבלוג באופן קבוע + קידום אורגני יביא גולשים לבלוג שלי. נניח ורק גולש  1 מתוך 5000 גולשים יקנה מוצר כלשהו כבר תהיה לי יותר ממכירה אחת בשנתיים. כמה מכירות יהיו לי וכמה גולשים אני אצליח להביא לבלוג? אין לי תשובה לכך, אני אצטרך להתחיל את הפרוייקט ולראות כיצד הוא מתקדם. אם התוצאות לא יהיו לפי הציפיות שלי אני אצטרך לשבור את הראש וללמוד כיצד להביא יותר גולשים/כיצד להביא ליותר מכירות.

ואת הגולשים זה לא מעניין כמה אני מעדכן את הבלוג שלי, הם רוצים לקרוא תוכן איכותי שמתעדכן באופן תדיר, אם אני יפרסם ביום אחד 10 מאמרים בבלוג, וביום אחר רק 4, עדיין הבלוג יהיה חיובי בעיני הגולשים.

אבל מי שכן צריך לדעת כמה אני מעדכן את הבלוג שלי זה גוגל, והוא יודע.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא נכון! מה שאתה מתאר פה הוא בדיוק הסיפור השקרי שמוכרים למי שמשתתפים בקורסים לעשיית כסף קל ומהיר באינטרנט.

א. נניח שרק 0 גולשים מתוך 5,000 לחודש יקנו מוצר כלשהו בבלוג שלך, ויהיו לך 0 מכירות בשנתיים! מה הסיכויים שזה יקרה? - בוא נניח שלכל אחד מביטויי המפתח העיקריים שעבורם אתה מקדם את הבלוג יש 100,000 תוצאות חיפוש אבל בכל ביטויי המפתח יחד יש רק 300 בלוגרים שמקדמים את הבלוג באופן פעיל. מרבית משתמשי גוגל ששאלו את ביטויי החיפוש הללו נכנסים רק לחמשת תוצאות החיפוש העליונות, למיקומים האחרונים בעשירייה העליונה מגיעים רק אחוזים ספורים, והחל ממקום 11 לא מגיע איש. פירוש הדבר שמכל 300 הבלוגרים שקידמו את האתר שלהם, רק 5 הצליחו, ל-5 היתה הצלחה מוגבלת ביותר, שלא שווה את ההשקעה, ו-290 נכשלו בהכרח כי יש להם 0 גולשים לחודש, 0 מכירות בשנתיים ו-0 רווח להחזיר בו את ההשקעה באותו קורס לעשיית רווח קל ומהיר, ובעבודת הקידום.

ב. הבעיה שלך, כפי שאני מנסה מזה כמה ימים להסביר איננה מה צריך לעשות (לדעתך זה עדכון הבלוג 10 פעמים ביום + קידום אורגני) כי זה בדיוק מה שעושים גם כל שאר 299 הבלוגרים שמתחרים בך וביניהם על המקום הראשון לביטויי החיפוש האלה, אלא איך אתה גובר (!!!) על כולם, כדי שאתה תהיה הראשון ולא הם! ואת זה אתה צריך לפתור מראש בלי להמתין לכשלון שהסטטיסטיקה צופה לך, ולבזבז עוד זמן ועוד כסף.

ג. הגולשים לא יכולים לדעת שבבלוג שלך יש תוכן עדכני ואיכותי, שעולה באיכותו על תכני כל הבלוגים המתחרים בך, בטרם הצלחת לקדם אותו למקום 1-5 שבו צפוי כבר מספר רב של גולשים.

ד. הסיפור שגוגל "מעדיף" אתר שמתעדכן בקצב מהיר הוא שקר מוחלט עבור כל אתר שאיננו אתר חדשותי מובהק. מה יש לעדכן 10 פעמים ביום בבלוג שעוסק ב"תולדות המהפכה הצרפתית"?
קולות
0
על ידי 470 צפיות
בבקשה תעזרו לי, כל מה שאני צריך לדעת זה האם אפשר להירשם לתוכנית השותפים של EBAY באמצעות דף פייסבוק במקום אתר אינטרנט פרטי?

ואם כן אפשר להירשם באמצעות דף פייסבוק, האם זה חוקי מבחינת EBAY להמליץ בדף הפייסבוק על מוצרים כדי שגולשים יכנסו לקישורים ואני ארוויח עמלה מכל מכירה?

ואם יש כאן מישהו ממש נחמד, אני אשמח אם הוא יוכל  לכתוב לי מה אסור לעשות בתוכנית השותפים של EBAY כדי שאני לא אעשה טעות והם יחסמו אותי.

אני ממש אודה למי שיוכל לעזור לי כי האנגלית שלי לא הכי טובה וניסיתי לתרגם את את החוקים באתר של EBAY באמצעות גוגל טרנסלייט ולא הצלחתי להבין יותר מדי.

תודה מראש.
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
קשה לי לאמין שלא יאפשרו לך להירשם עם דף פייסבוק, סה''כ בשבילם כל פרסום מבורך, בקשר להגבלות אין באמת סיבה שיחסמו אותך אלא אם כן תעשה מעשה ממש מטופש. אחרי הכל זה לא תכנית שותפים אתה מקבל כסף מעמלות שעשית בלבד.
אם זה קצר, שלח תדף אני יוכל לתרגם לך לפה
על ידי
הינה מה שמצאתי במרכז עזרה של התוכנית
( https://publisher.ebaypartnernetwork.com/PublisherUserManualPage?page_id=Domains%23HowToValidate  )

If I want to solely promote eBay through social media, do I still have to register my domain?
Yes, you will still have to register at least one domain when you sign up for ePN, regardless of how you are planning to drive traffic to eBay. If it is via social media, please note that you must register the full URL. So, if John Smith wants to use Facebook to promote baseball cards, he should register either his personal profile – www.facebook.com/johnsmith - or his Facebook Page - www.facebook.com/baseballcards.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...