◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
292 צפיות

פרויקט גדול לקידום בשפה האנגלית

על ידי 130 צפיות
שלוב רב,
דרושה המלצה לקידום פרויקט.

אנחנו קבוצה של יזמים ומתכנתים,
פתחנו אתר חדשני בתחום השוואת המחירים בשפה האנגלית.

הפרויקט נמצא בשלבי SEO ועדיין לא עלה לאויר.
נכון לעכשיו, אנחנו נאלצים להפרד פעם שנייה מחברת SEO שעבדנו איתה.
הראשונה הייתה חובבנית, השנייה חסרת כוח אדם שיוכל להשתלט על הפרויקט.
2 החברות היו אמריקאיות!

שאלתי למועצת המומחים -
האם יש סיכויים לקדם פרויקט בינלאומי בשפה האנגלית, עם חברת קידום מקומית בארץ ?
האם חברות SEO שלנו מספיקות טובות כדי להתמודד עם מנטליות, שפה, כתיבה, מתודיקות עבודה וקידום פרויקטים באנגלית ?
במידה וכן, אשמח לקבל המלצות...

אם בכל זאות, מישהו משוכנע כמוני (כרגע בכל אופן) שפרויקט אמריקאי יכול להתבצע רק עם חברות אמריקאיות. עם מי שחיי את השוק המקומי, מותאם, מוכן ומסונכרן עם גוגל.קום.

אשמח לקבל המלצות לחברות אמריקאיות, באמת טובות.
תודה לכולם.

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
דניאל, אתה שואל:
"...האם יש סיכויים לקדם פרויקט בינלאומי בשפה האנגלית, עם חברת קידום מקומית בארץ ?
האם חברות SEO שלנו מספיקות טובות כדי להתמודד עם מנטליות, שפה, כתיבה, מתודיקות עבודה וקידום פרויקטים באנגלית ? במידה וכן, אשמח לקבל המלצות..."

ודאי שכן.

א. הבעיה היחידה, עם משרדי הקידום מארה"ב שאיתם התנסית, עם אלה שאיתם עוד לא התנסית, וגם עם כמעט כל משרדי הקידום הישראליים, היא שהם לא מתייחסים לעצמם כאל משרדים מקצועיים, המחוייבים ראשית כל למצויינות מקצועית, אלא כאל בתי מסחר לממכר עבודת קידום. בתור שכאלה הם מחוייבים אך ורק למצויינות בקופה, משמע למרווח הרחב ביותר בין התקבולים לתשלומים, והתשלומים בתחום הזה נועדו בעיקר למשכורות עובדי הקידום שמבצעים את העבודה עבורך ומנהלי העבודה שלהם. נדמה לי שראית זאת בעצמך כאשר אתה מתאר את אחד ממשרדי הקידום כ"חסר כוח אדם שיוכל להשתלט על הפרויקט". זאת גם הסיבה שאני מעדיף לדבר על "משרד קידום", על משקל "משרד מהנדסים, משרד אדריכלים, משרד עורכי דין", ולא על "חברת קידום", על משקל חלומו של כמעט כל צעיר, אמריקאי וישראלי, להיות "מנכ"ל חברה".

ב. בחודש יוני 2013 הנהלת חברת גוגל החליפה את ההנחיה לבעלי\מנהלי האתרים מה עליהם לדרוש (!) ממקדמי האתרים שלהם לבצע על מנת שהאתר יתקדם בתוצאות החיפוש (על חשבון תוצאות החיפוש המתחרות על מקום בצמרת). בעוד שההנחיה הקודמת נוסחה:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
ההנחיה החדשה כבר לא מזכירה בכלל (!) קישורים כאמצעי שתורם משהו לקידום האתר:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.
אסמכתא: http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links.

ג. זהו שינוי שמשרדי הקידום לא מצליחים להסתגל אליו, כי משמעותו איננה הוצאה נוספת על שימוש במסלול השתלמות ספציפי (במילים שלך: "מותאם, מוכן ומסונכרן עם גוגל.קום") לעובדי הקידום הקיימים, אלא החלפתם (!) בעובדי קידום, שבניגוד לאוריינטציה הטכנית המצומצמת של קודמיהם, שידעו לייצר אינספור קישורים באופן מלאכותי, יודעים איך לגרום למבקרי האתר לרצות (!) להשתמש באתר, יותר ממה שהם רוצים להשתמש בכל האתרים המתחרים. זאת אוריינטציה הומניסטית רחבה, ומי שמוכשרים לה עברו מיון מוקדם ומסלולי הכשרה שונים לחלוטין, המזכים אותם, בזכות כשרונם, כישוריהם ומסלול הכשרתם, ובזכות הביקוש הרב לשכמותם בשוק העבודה, בשכר מסדר גודל שונה לחלוטין. מה עוד שמנהלי העבודה הקיימים לא יודעים איך לנהל את עבודתם ובעלי משרדי הקידום לא יודעים איך לנהל חברה כזו ולשווק את תוצרתה.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 30/08/16 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 24/06/18 על ידי natiweb 120 צפיות
...