◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
540 צפיות

שאלה קידום אתר במילות מפתח

על ידי 690 צפיות
שלום, כאמור אמרתם שלא טוב לקנות קישורים, וכעת הבנתי שקישורים טבעיים עם הביטוי הרלוונטי, מחזק את האתר במילת הביטוי, כעת איך בכל זאת להשיג את הקישורים הטבעיים עם הביטוי הרלוונטי?

מה עושים? הרי החלפת קישורים זה לא קישור טבעי, קניית קישורים גם לא.

אז איך בכל זאת אני יכול להשיג את הקישורים הטבעיים האלו במילת הביטוי שאני רוצה?

מה צריך לעשות?

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
בשיטת הדירוג החדשה של גוגל אין יותר דגש על קישורים. אבל אם אין לך דרך אחרת להשיג כניסות משוק היעד לאתר, אז אתה צריך לזכות (!) בקישורים - משמע, האתר שלך צריך להיות כל כך מעניין שבעלי אתרים אחרים ירצו לשלוח את המבקרים שלהם (!) לאתר שלך, לטובתם, באמצעות קישור יוצא, וגם יצליחו לשכנע אותם להשתמש בקישור. בעלי אותם אתרים ישתמשו, מן הסתם, בטקסט עוגן שהם יבחרו.
על ידי 690 צפיות
אז אין משהו כרגע לעשות? שאלה, האם תוכל להמליץ לי על איזה מאמרים או נושאים כדאי לכתוב באתר?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ודאי שיש מה לעשות כרגע - ליצור את התוכן שמבקרי האתר רוצים לקרוא. אתה הוא זה שמכיר את הלקוחות שלך טוב יותר מכל אחד, אלא אם אתה חלש במיוחד בהבנת הצרכים והרצונות של בני אדם, ואתה מרגיש הרבה יותר נוח בחברת מחשבים מקולקלים. האינטואיציה שלי אומרת שלמי שזקוק דחוף לתיקון מחשב אין כל עניין לקרוא "מאמר" שחורג מכמה תשובות ישירות וקצרות לצרכים שלו, אבל אפשר שאני טועה כי אין לי ניסיון במגע עם שוק היעד הזה.
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
אני ממליץ קודם לשאול את כל השאלות באשכול אחד במקום לפתוח כל הזמן אחד חדש, ככה יהיה שרשור אחד מרוכז שיוכל לשרת גם גולשים אחרים.

לגבי התוכן, אתה צריך לשאול את עצמך מה אתה בתור טכנאי מחשבים מומחה יכול לתת לגולש הממוצע, כיצד הידע שרכשת במשך השנים יכול לבוא לידי ביטוי למשל:
1. בעיות נפוצות שלא דורשות טיפול של טכנאי מחשבים מוסמך. יכול להיות ששימוש בתוכנה קטנה, שינוי משהו קטן ב msconfig או כל דבר אחר יתן את הבעיה. אתה אולי מפסיד לקוח, אבל אתה מרוויח יושרה ומוניטין ברשת, כזה שמישהו עשוי להמליץ עליו בעתיד ולסמוך עליו שיהיה אמין.

2. מדריכי DIY - כמו איך להרכיב מחשב? איך למרוח משחה טרמית? איך להחליף\להוסיף כרטיס מסך וכו'.
פעולות פשוטות יחסית שהמשתמש הממוצע לא יודע לעשות. אנשים ישמחו לקשר למדריכים מושקעים, אני עושה את זה כל הזמן, אני לא שולח קישור של המדריך הראשון שמצאתי בגוגל אלא למדריך הטוב ביותר (לדעתי) שיתן את המענה לאותו אדם.

3. תחשוב מחוץ למארז, התחום הזה כל כך רחב שישנם דברים רבים שרק אתה יודע ואף כותב תוכן, לא משנה כמה "מקצועי" הוא טוען שהוא לא יוכל לכתוב עליהם, זה הערך האמיתי.

בהצלחה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
"הגולש הממוצע" הוא פיקציה. מי ששאלו בגוגל [תיקון מחשב דחוף כפר סבא] הם אוכלוסיית גולשים ספציפיים, ששונים מאד (!) ממי ששאלו [וילה בקיסריה]" או [המהפכה הצרפתית], ואפילו ממי ששאלו [עצות לתיקון מחשב].
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי אליחי אני בספק אם קישורים עם ביטוי מהונדס הם קישורים טבעיים.
שמתי לב שרוב הפלטפורמות החברתיות ואתרי התשתיות הגדולים השקיעו מחשבה רבה ואפשר בקלות לראות ולהבחין באסטרטגיית קישורים בכל אחד מהם(בין אם הם התכוונו לזה ובין אם לא)

נראה שמדובר בפתרון מאוד מורכב, שדורש מחשבה עמוקה(בין הייתר) ובמקרה שלך ישנם הרבה שינויים טכנים וויזואלים שבהם תוכל להתחיל, טרם מחשבה על אסטרטגיית קישורים.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/11/13 על ידי אנה 320 צפיות
2 תשובות
קולות
0
...