קידום אתרים » שיווק דיגיטלי (page 5)

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

המדריך השלם לבניית דפי נחיתה מוצלחים

בניית דף נחיתה איכותי

אם אתם זוכרים, בעקבות כנס ה-SES האחרון בניו יורק כתבתי פוסט בו סיכמתי על 69 דברים שלמדתי על שיווק באינטרנט. אחד מאותם דברים היה ששילוב וידאו בדפי מוצרים באתר יכול להגדיל את ייחס ההמרה בכ-9% (נתון שהתבסס על למעלה מ-100 אתרים). אבל מה עוד יכול להגדיל את ייחס ההמרה? לפעמים במקום להתמקד בהשגת טראפיק חדש, אופטימיזציה לטראפיק הקיים יכולה להגדיל משמעותית את הרווחים בלי הרבה מאמץ. כדי לשפוך קצת אור על הנושא, ביקשתי מיגאל פינס לכתוב ...

קרא עוד »

קייס סטאדי: איך הגדלתי את מספר הקוראים ב-833% תוך שנתיים (ולמה כל אחד יכול)?

בטח לפי הכותרת נדמה כאילו עשיתי משהו פנומנאלי. אז זהו שלא. האמת שהיא יכלה באותה מידה להראות כך: "איך כל אחד יכול להגדיל את מספר הקוראים שלו בהרבה תוך זמן קצר". איך בדיוק? תמשיכו לקרוא… לפני שבועיים, מספר הקוראים שלי חצה את קו ה-2,000. אז אומנם אני מתרגש מההישג אבל האמת היא שמה שעשיתי בשנתיים האחרונות הוא פשוט וכל אחד יכול לעשות זאת, אבל צריכים להיות שיטתיים. אני בלוגר סטנדרטי לחלוטין ולמרות שפיתחתי כמה שיטות ...

קרא עוד »

69 דברים (לא גסים) שלמדתי על שיווק באינטרנט בכנס ה- SES בניו-יורק

לפני כשבועיים חזרתי מכנס ה-SES הראשון שלי בניו יורק ואני שמח לספק לכם כאן הצצה למספר דברים מעניינים שלמדתי בכנס. למי שלא יכל להגיע לא נורא, ריכזתי כאן עבורכם את כל המידע העסיסי והטרנדים האחרונים בתחום. מכיוון שהחלטתי להרחיב את מטריית התוכן בבלוג, הרשימה הבאה כוללת מגוון טיפים, כלים וטכניקות בנושא שיווק באינטרנט ולא רק מעולם ה-SEO. ראשית כל, רציתי להתנצל שזה לקח שבועיים אבל היה חשוב לי לא לפספס שום פרט ולכן לקח קצת ...

קרא עוד »

איך לבחור ערוצי שיווק באינטרנט ושירותי קידום אתרים, כדי להרוויח כמה שיותר ולשלם כמה שפחות?

כל כך הרבה שירותי קידום אתרים וערוצי שיווק באינטרנט – במה לבחור? איזה ערוץ שיווק הכי מתאים לעסק שלי? בתור מקדמי אתרים ומשווקי אינטרנט, עומדות בפנינו שלל אפשרויות בכדי להגדיל את הנוכחות שלנו אונליין ולמקסם את ההכנסות מהאתר, אך לא תמיד זה כל כך טריוויאלי. תהיה זו טעות להגיד שכל עסק באינטרנט זקוק לכל השירותים וערוצי השיווק הקיימים. מספיק להבין את הערך המוסף והתועלת העסקית של כל אחד מהשירותים, תוך הבנת ה-ROI של אותו שירות\ערוץ ...

קרא עוד »

אופטימיזציה של יחס המרה (CRO) – איך עושים שיווק לאחר הקליק?

אופטימיזציה של יחס ההמרה הוא אחד הנושאים החמים ביותר בעולם השיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש בפרט. מכיוון ש-SEO הוא בסופו של דבר חלק קטן מתהליך מרקטינג גדול, חשוב היה לי לתת במה לנושא הזה בבלוג. את פוסט האורח הבא כתב אחד הקוראים הוותיקים שלי בשם רותם ז., אשר מגיע מעולם ניהול התוכן באינטרנט. פוסט מקצועי שמסכם את כל העניין הן עבור המתחילים מבינינו והן הכרישים. מהו שיווק לאחר הקליק? לא פעם מתואר תהליך המכירה באינטרנט כמעין ...

קרא עוד »

איך תקדם ותשווק את האתר שלך לדוברי שפות זרות?

בעלי אתרי אינטרנט ואנשי שיווק ישראליים מתמקדים בדרך-כלל בקהלי-יעד דוברי אנגלית או דוברי עברית. הסיבה ברורה ומובנת: אלו השפות בהן הם שולטים ומסוגלים לתקשר עם לקוחותיהם בקלות. חברה המגדירה את קהל-היעד בו תתמקד כאשר היא משווקת את מוצריה, מניחה במקרים רבים (לפעמים מדובר בהנחה לא-כתובה, מעין הנחה-לצרכי-עבודה) שקהל-היעד דובר אנגלית או עברית. כמה ממנהלי השיווק יאמרו כי מוצריהם נמכרים "בכל העולם" אך למעשה יתכן מאוד שרק דוברי אנגלית נחשפו למוצרי החברה, מכיוון שאתר האינטרנט של ...

קרא עוד »

איך כתיבת תוכן איכותי יכולה לשמר את הגולשים ולהגדיל את חוויית המשתמש

את פוסט האורח הבא כתבה איילת פלינק, מומחית לכתיבת תוכן לאינטרנט, מנהלת M-Press. לנושא כתיבת התוכן יש קשר ישיר לשיווק מוצלח של האתר שלכם ברשת, על כן החלטתי להוסיף לבלוג גם פוסטים שיתנו מענה גם לנושא זה. זהו הפוסט הראשון בסדרה ובהמשך יתפרסמו כאן פוסטים נוספים. הקשר בין כתיבת תוכן לבין הגדלת חוויית המשתמש איננה נהירה לכולם. לא פעם אנשים העומדים בפני בניית אתר אינטרנט חושבים כי כל מה שצריך זה לבנות אתר ולשכוח ממנו, ...

קרא עוד »

כך תמכרו את הרעיון שלכם באמצעות 6 צעדים עם מודל SPINSY

הפוסט הבא לא אופייני לנושא קידום האתרים או השיווק באינטרנט עליהם אני כותב כאן בדרך כלל. יחד עם זאת, שמעתי לאחרונה הרצאה מעניינת שהותירה בי רושם חזק וברצוני לשתף אתכם. כמו כן, אני מאמין שאת החלקים השונים במודל שאתאר, למרות שהוא לקוח מעולם היזמות, ניתן ליישם גם בעמודי אינטרנט ולהשתמש בכלים הללו לצורך הנעת גולשים לפעולה. לפני מספר חודשים הייתי נוכח בהרצאה מעניינת של יצחק פומרנץ – מנהל מחלקת היזמות במכללת אפקה (שזו גם המכללה ...

קרא עוד »

ניסוי הטראפיק הגדול – על איזה קישורים מקליקים וכמה?

מי מאיתנו לא היה רוצה להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלו אילו היה יודע באיזה מקור תנועה להתמקד? וכיצד בכלל אפשר להעריך את הפוטנציאל של כל מקורות התנועה בהם אנחנו משתמשים ביום יום? עם התפתחות הרשתות החברתיות וכלי המדיה השונים בתקופה האחרונה, גדלו מקורות התנועה והמעקב אחר הטראפיק לאתרים שלנו כתוצאה מכך – נהיה קשה מתמיד. כבר חודשיים שאני עורך ניסויי טראפיק (די חשאי), שמטרתו להעריך את הפוטנציאל של כל מקורות התעבורה המקובלים ברשת, בהם ...

קרא עוד »

האח הגדול וגוגל הנביא

בעודי יושב כאן, מחכה בציפייה לקראת הגמר הגדול של האח הגדול היום בערב ותוהה לגבי התוצאות – גיליתי שגוגל "הכל יכול" כבר עשה את העבודה השחורה וחרץ את הגורל! את קבוצת האוהדים למיניהם אפשר לחלק ל-2 קבוצות עיקריות: אלו שחושבים שהם יודעים מי הולך לזכות ואלה שמקווים שמישהו יזכה אבל לא יודעים בוודאות מה הסיכוי. בכל מקרה אנחנו נשארים עם אי וודאות אחת גדולה! לאחרונה היו הרבה דיונים בין האופטימייזרים בחברה בה אני עובד איזינט ...

קרא עוד »