קידום אתרים » שיווק דיגיטלי (page 5)

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

69 דברים (לא גסים) שלמדתי על שיווק באינטרנט בכנס ה- SES בניו-יורק

לפני כשבועיים חזרתי מכנס ה-SES הראשון שלי בניו יורק ואני שמח לספק לכם כאן הצצה למספר דברים מעניינים שלמדתי בכנס. למי שלא יכל להגיע לא נורא, ריכזתי כאן עבורכם את כל המידע העסיסי והטרנדים האחרונים בתחום. מכיוון שהחלטתי להרחיב את מטריית התוכן בבלוג, הרשימה הבאה כוללת מגוון טיפים, כלים וטכניקות בנושא שיווק באינטרנט ולא רק מעולם ה-SEO. ראשית כל, רציתי להתנצל שזה לקח שבועיים אבל היה חשוב לי לא לפספס שום פרט ולכן לקח קצת ...

קרא עוד »

איך לבחור ערוצי שיווק באינטרנט ושירותי קידום אתרים, כדי להרוויח כמה שיותר ולשלם כמה שפחות?

כל כך הרבה שירותי קידום אתרים וערוצי שיווק באינטרנט – במה לבחור? איזה ערוץ שיווק הכי מתאים לעסק שלי? בתור מקדמי אתרים ומשווקי אינטרנט, עומדות בפנינו שלל אפשרויות בכדי להגדיל את הנוכחות שלנו אונליין ולמקסם את ההכנסות מהאתר, אך לא תמיד זה כל כך טריוויאלי. תהיה זו טעות להגיד שכל עסק באינטרנט זקוק לכל השירותים וערוצי השיווק הקיימים. מספיק להבין את הערך המוסף והתועלת העסקית של כל אחד מהשירותים, תוך הבנת ה-ROI של אותו שירות\ערוץ ...

קרא עוד »

אופטימיזציה של יחס המרה (CRO) – איך עושים שיווק לאחר הקליק?

אופטימיזציה של יחס ההמרה הוא אחד הנושאים החמים ביותר בעולם השיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש בפרט. מכיוון ש-SEO הוא בסופו של דבר חלק קטן מתהליך מרקטינג גדול, חשוב היה לי לתת במה לנושא הזה בבלוג. את פוסט האורח הבא כתב אחד הקוראים הוותיקים שלי בשם רותם ז., אשר מגיע מעולם ניהול התוכן באינטרנט. פוסט מקצועי שמסכם את כל העניין הן עבור המתחילים מבינינו והן הכרישים. מהו שיווק לאחר הקליק? לא פעם מתואר תהליך המכירה באינטרנט כמעין ...

קרא עוד »

איך תקדם ותשווק את האתר שלך לדוברי שפות זרות?

בעלי אתרי אינטרנט ואנשי שיווק ישראליים מתמקדים בדרך-כלל בקהלי-יעד דוברי אנגלית או דוברי עברית. הסיבה ברורה ומובנת: אלו השפות בהן הם שולטים ומסוגלים לתקשר עם לקוחותיהם בקלות. חברה המגדירה את קהל-היעד בו תתמקד כאשר היא משווקת את מוצריה, מניחה במקרים רבים (לפעמים מדובר בהנחה לא-כתובה, מעין הנחה-לצרכי-עבודה) שקהל-היעד דובר אנגלית או עברית. כמה ממנהלי השיווק יאמרו כי מוצריהם נמכרים "בכל העולם" אך למעשה יתכן מאוד שרק דוברי אנגלית נחשפו למוצרי החברה, מכיוון שאתר האינטרנט של ...

קרא עוד »

איך כתיבת תוכן איכותי יכולה לשמר את הגולשים ולהגדיל את חוויית המשתמש

את פוסט האורח הבא כתבה איילת פלינק, מומחית לכתיבת תוכן לאינטרנט, מנהלת M-Press. לנושא כתיבת התוכן יש קשר ישיר לשיווק מוצלח של האתר שלכם ברשת, על כן החלטתי להוסיף לבלוג גם פוסטים שיתנו מענה גם לנושא זה. זהו הפוסט הראשון בסדרה ובהמשך יתפרסמו כאן פוסטים נוספים. הקשר בין כתיבת תוכן לבין הגדלת חוויית המשתמש איננה נהירה לכולם. לא פעם אנשים העומדים בפני בניית אתר אינטרנט חושבים כי כל מה שצריך זה לבנות אתר ולשכוח ממנו, ...

קרא עוד »

כך תמכרו את הרעיון שלכם באמצעות 6 צעדים עם מודל SPINSY

הפוסט הבא לא אופייני לנושא קידום האתרים או השיווק באינטרנט עליהם אני כותב כאן בדרך כלל. יחד עם זאת, שמעתי לאחרונה הרצאה מעניינת שהותירה בי רושם חזק וברצוני לשתף אתכם. כמו כן, אני מאמין שאת החלקים השונים במודל שאתאר, למרות שהוא לקוח מעולם היזמות, ניתן ליישם גם בעמודי אינטרנט ולהשתמש בכלים הללו לצורך הנעת גולשים לפעולה. לפני מספר חודשים הייתי נוכח בהרצאה מעניינת של יצחק פומרנץ – מנהל מחלקת היזמות במכללת אפקה (שזו גם המכללה ...

קרא עוד »

ניסוי הטראפיק הגדול – על איזה קישורים מקליקים וכמה?

מי מאיתנו לא היה רוצה להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלו אילו היה יודע באיזה מקור תנועה להתמקד? וכיצד בכלל אפשר להעריך את הפוטנציאל של כל מקורות התנועה בהם אנחנו משתמשים ביום יום? עם התפתחות הרשתות החברתיות וכלי המדיה השונים בתקופה האחרונה, גדלו מקורות התנועה והמעקב אחר הטראפיק לאתרים שלנו כתוצאה מכך – נהיה קשה מתמיד. כבר חודשיים שאני עורך ניסויי טראפיק (די חשאי), שמטרתו להעריך את הפוטנציאל של כל מקורות התעבורה המקובלים ברשת, בהם ...

קרא עוד »

האח הגדול וגוגל הנביא

בעודי יושב כאן, מחכה בציפייה לקראת הגמר הגדול של האח הגדול היום בערב ותוהה לגבי התוצאות – גיליתי שגוגל "הכל יכול" כבר עשה את העבודה השחורה וחרץ את הגורל! את קבוצת האוהדים למיניהם אפשר לחלק ל-2 קבוצות עיקריות: אלו שחושבים שהם יודעים מי הולך לזכות ואלה שמקווים שמישהו יזכה אבל לא יודעים בוודאות מה הסיכוי. בכל מקרה אנחנו נשארים עם אי וודאות אחת גדולה! לאחרונה היו הרבה דיונים בין האופטימייזרים בחברה בה אני עובד איזינט ...

קרא עוד »

תחרות קופירייטר השנה של איזינט

בחברת ה-SEM בה אני עובד (easynet search marketing), החליטו לעשות הפתעה נעימה ולא שגרתית ללקוחותיה ועובדיה. הוכרזה תחרות קופירייטינג, שבמסגרתה הוטל על עובדי החברה לחשוב על שילוב של סלוגן\לוגו מקורי, אשר יודפס על כמות גדולה של חולצות ויחולק ללקוחות והעובדים. לאחר ברכת האדוורדס הלא שיגרתית שקיבלתי לראש השנה, תחרות יצירתית זו משאירה אותי מלא התפלאות פעם נוספת. סבלנות, החולצות המנצחות בסוף הפוסט… שיווק סמויי חכם? אחד החוקים של התחרות היה שאסור להטביע את השם של ...

קרא עוד »

הגיע הזמן לעבור ולפתוח בלוג בוורדפרס

"למה לקח לך כל כך הרבה זמן לעבור מבלוגר (בלוגספוט) לוורדפרס?" זה הדבר הראשון שחברי הבלוגר שאל, כשהראתי לו את כותרת הפוסט הזה. הכל התחיל לפני חמישה חודשים בכנס וורדפרס ייחודי, במכללה בה אני לומד. באותה תקופה הייתי טירון בלוגספוט ופשוט הערצתי את הפלטפורמה בצורה כה עיוורת, שפשוט מנעה ממני לראות את המחדלים והחסרונות שבה. לא תכננתי כלל ללכת לכנס, זה קרה במקרה – התבטל לי שיעור של כמה שעות. ההתלבטות הייתה בין מתן צ'אנס לכנס או פשוט לרדת ...

קרא עוד »