קידום אתרים » שיווק דיגיטלי (page 4)

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

איך לייעל את הצ'ק אאוט באתרי מסחר אלקטרוני – 10 טעויות שאסור לכם לעשות

אופטימיזציה לצ'ק אאוט בחנויות איקומרס

להביא את הטראפיק זה אומנם הצעד הראשון שכל חנות באינטרנט משקיעה בו המון אנרגיות, ובצדק. אך כיצד לשמר אותו עד לתהליך הרכישה? זו שאלת מליון הדולר. בפוסט הבא עידו סלע מסביר לעומק על האופטימיזציה לתהליך ה- Checkout באתרי מסחר אלקטרוני וכיצד להימנע מטעויות נפוצות שגורמות לנו לאבד לקוחות בדרך לרכישה. כשפבל ואני דיברנו על המאמר הזה, הוא שאל "יש כל כך הרבה מה לכתוב?" וכשחשבתי על זה לרגע, הגעתי למסקנה שגם ספר לא יספיק. לא ...

קרא עוד »

איך דיוור אלקטרוני לרשימות תפוצה יכול להקפיץ את הלידים והמכירות לשמיים?

היי, מה הולך? אני רועי בן עמי מ- wwO. פבל ביקש ממני לפני כמה ימים לכתוב מדריך מקיף בנושא שיווק במייל והאמת היא שאני ממש שמח שהוא ביקש ממני. אני הולך לעשות כל מה שאני יכול כדי להביא לכם סיקור של ערוץ השיווק החזק ביותר באינטרנט (by far). כשאני אומר ערוץ השיווק החזק ביותר באינטרנט, אני מתכוון ששימוש ברשימת תפוצה הוא הצעד השיווקי החשוב ביותר שמשווק אינטרנטי יכול לעשות. חשוב מאוד לציין ששיווק במייל הוא ...

קרא עוד »

כתיבה שיווקית שמוכרת – איך לנסח את הכותרת שתביא את הלקוח הבא שלכם

המדריך לכתיבה שיווקית

לפני כחודש, שוקי מן (כותב הפוסט הזה) שלח לי מייל עם הכותרת "פבל, קבל את הפוסט אורח שיביא לך 2000 יוניקים". מבלי לשים לב, פתחתי את המייל ומכאן התחילה התכתבות קצרה שהולידה את הפוסט. ספק אם ידעתי שזה מה שיקרה בסופו של דבר, פשוט היה בכותרת משהו שמשך אותי (מסתבר בדיעבד שעבדכם הנאמן היה שפן ניסויים)… בדיוק על הנושא הזה שוקי כותב כאן בפוסט – איך לנסח כותרות משכנעות כדי להגדיל את המכירות וייחס ההמרה. לאחר ...

קרא עוד »

מיהו המקור? 8 דרכים פשוטות להוכיח מי העתיק ממי את התוכן

מי המקור בכתיבת תוכן

לפני כשבועיים יורם ליכטנשטיין דיבר כאן על זכויות יוצרים באינטרנט ועלתה השאלה – איך בכלל יודעים מי כתב מאמר כלשהו ראשון? אך בסופו של יום כשדנים במה מותר ומה אסור (או מי אשם), צריך לחזור קצת אחורה ולשאול את עצמנו איך אפשר לבדוק מי העתיק ממי. אופיר ורדי עוסק הרבה בעולם התוכן והטכנולוגיה, והחליט לשתף כאן מספר תובנות שיעזרו לנו לענות על שאלה זו. המודעות לנושא זכויות היוצרים באינטרנט גדלה לאחרונה, כאשר נושא זכויות יוצרים מתייחס לא ...

קרא עוד »

אחת ולתמיד: מה מותר ומה אסור בהעתקת תוכן באינטרנט מבחינת זכויות יוצרים?

זכויות יוצרים על תוכן באינטרנט

בהמשך לפוסט שכתבה בעבר עו"ד רחל אלקלעי על סוגיות משפטיות שחובה להכיר לפני הקמת אתר אינטרנט, צצו המון שאלות על הנושא המשפטי סביב העתקת תוכן וזכויות יוצרים. מדי יום אני רואה בפורומים וקבוצות שונות בפייסבוק המון שאלות על מה מותר ומה אסור בהעתקת תוכן. רק בחודש האחרון שמעתי על לפחות 3 תביעות סביב הנושא הזה… אז החלטתי להזמין לכאן את עורך דין יורם ליכטנשטיין אשר מתמחה בזכויות יוצרים ודיני אינטרנט (עליו אני גם ממליץ באופן ...

קרא עוד »

מדריך קידום אתרים בסלולר – מה האסטרטגיה שלך לשיווק סלולרי?

"שיווק סלולרי היום דומה לשיווק אינטרנטי בשנת 1999 " (פורסטר ריסרץ') עוד בשנה שעברה היה ברור שהסלולר הולך להיות הדבר החם הבא בעולם השיווק באינטרנט. אבל איך מתחילים לשווק בסלולר? האם זה מתאים לכל עסק? מהן הטקטיקות היעילות ביותר? ערן שיוביץ החליט לשתף מהידע והנסיון שלו ולהעלות כאן את הנושא לדיון. קצרה היריעה מלהציג את כל השינויים שחלו בשוק האמריקאי בעקבות חדירת הסמארטפונים ללמעלה מ-50% מהאוכלוסיה. על המגמות והשינויים תוכלו להרחיב בבלוג שלו שיווק סלולרי. ...

קרא עוד »

השקת מוצרים – עקרונות בסיסיים בשיווק מוצרי אינטרנט חדשים

היום הראשון של השנה תמיד מביא עימו תכנונים ויעדים לקראת השנה החדשה… האם תכננתם במקרה השנה להשיק מוצר או שירות חדש? אם כן, הפוסט הבא הוא must עבורכם. ירון קאופמן הוא שועל וותיק בעולם היזמות באינטרנט ויודע דבר או שניים על בניית מוצרים שעושים כסף. בפוסט הבא החליט לרכז את העקרונות החשובים בתהליך השקת מוצר חדש, בתקווה לסייע ליזמים בתחילת דרכם. חשוב מאד להתעכב על שלב התכנון ולתכנן את המוצר נכון מראש, כי אחרי שנכנסים ...

קרא עוד »

תורת השאנטי: 44 נקודות חשובות לעבודה עם אאוטסורסינג

ישראלים אוהבים את המזרח. זה מתחיל אחרי הצבא כשכולם טסים להודו ותאילנד וזה ממשיך בארץ עם לא מעט טרנדים שיובאו משם ושאר מוצרי צריכה שאנחנו מכירים… וכמובן גם אצלנו בתחומים הטכנולוגיים אנחנו מרבים לשתף פעולה עם ידידים יקרים תושבי המזרח. אך הזמנים משתנים במהרה ואנחנו לא תמיד יודעים שאחיו של אותו אחד שפעם סחב לכם את התיק אל הטראק בהימאליה הוא זה שהיום כותב לכם את המאמרים להפצה. והדוד של הבחור שלקח אותם לשיט על ...

קרא עוד »

הרוח נושבת לכיוון ה- UO (אופטימיזציית משתמשים)

אדרנלין. זו התחושה העיקרית שעולם ה- SEO נותן לנו, העוסקים בתחום, כל יום, כל שעה.הרצון לפצח את ה"מטריקס" הסבוך, המורכב, המסקרן הזה. אנו עובדים בסביבה משתנה, מתפתחת וחייבים להישאר עם האצבע על הדופק, לקרוא וללמוד הרבה, ללמוד מטעויות שלנו ושל אחרים ולהגיב במהירות לשינויים התכופים, הבאים עלינו חדשות לבקרים. וזה גם הדלק שלנו, מה שדוחף אותנו קדימה. הערגה האמיתית למצוא פתרונות יעילים, להתעלות מעל המתחרים ולהצליח להתמודד עם כל האתגרים העומדים בדרכינו. אולי עדכון הפנדה ...

קרא עוד »

9 סוגיות משפטיות שחובה להכיר לפני הקמת אתר אינטרנט

אחד מהדברים הבסיסיים ביותר שחשוב לבדוק עוד לפני שמתחילים בפעילות שיווקית כלשהי באתר זה ההיבט המשפטי. בואו נודה בזה – רובנו לא מכירים את החוקים והדקויות. גם בגלל שאנחנו לא עורכי דין וגם כי לעיתים אנחנו מתעצלים לחקור את הנושא האפור הזה לעומק. "מה כבר יקרה? מקסימום אם יהיו בעיות נעשה שינויים, העיקר כבר לעלות לאוויר לא?"… אז הזמנתי לכאן את אחת מעורכות הדין המומחיות לדיני אינטרנט – רחל אלקלעי, להסביר לנו קצת על הנושא ...

קרא עוד »