קידום אתרים » שיווק דיגיטלי (page 3)

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

סיכום ההרצאות מכנס NextCase 2013 (כולל צילומי מסך מהמצגות)

Next Case 2013

לפני כשבוע התקיים כנס NextCase 2013 – הכנס הראשון בארץ בו הוצגו אך ורק מקרי בוחן אמיתיים ולא רק הרצאות תיאורטיות. למרות שהוקצו רק 500 כרטיסים, פבל עדכן אותי שלכנס הגיעו בפועל כ-550 איש (חלק חמקו פנימה בלי כרטיס), מה שיכול להסביר קצת את הצפיפות שהייתה במתחם. בניגוד לכנסים אחרים בהם כל אחד בוחר נושא מסוים להרצות עליו, כנס Next Case הוא כאמור כנס פרקטי בו חברות שיווק וקידום אתרים גדולות כקטנות מספרות על מקרים מעניינים ...

קרא עוד »

מה הדרכים המומלצות לעשות מקסימום כסף מטראפיק (מבלי לשרוף זמן לחינם)?

מוניטיזציה של טראפיק

האמת, אני אינטרסנט בפוסט הזה, אני פשוט רוצה להסיר ממני תשובה שאני חוזר עליה כל שבוע כמעט וכמעט בכל הרצאה. כמעט כל שבוע אני מקבל טלפון מבלוגר שיש לו תנועה כזו או אחרת והוא רוצה לעשות כסף מהבלוג או האתר שלו. ולכן השאלה היא, האם ניתן לעשות כסף מאתר / בלוג שיש לו הרבה תנועה (יחסית). אל תתנו לכותרת הפוסט להטעות אתכם, ניתן לעשות הרבה כסף מסחר של טראפיק ומדיה באופן כללי כפלטפורמה, אבל כדי ...

קרא עוד »

איך אפשר להגדיל תנועה לאתר בעזרת Content Curation (אצירת תוכן)?

אצירת תוכן

שיווק באינטרנט מבוסס תוכן: טקסט, תמונות, וידאו, קבצי קול, מצגות בין אם זה בבלוג שלך או שאתה מפרסם באתרים אחרים. תוכן הוא המלך באינטרנט ויש לייצר ממנו הרבה ולאורך זמן. במאמר זה נסה להראות דרך שתקל עליכם ליצור הרבה תכנים איכותיים ולאורך זמן, אז הנה אנחנו מתחילים. מה זה Curation או Digital Curation (אצירת תוכן)? לפי וויקיפדיה: "Digital curation is the selection, preservation, maintenance, collection and archiving of digital assets. Digital curation establishes, maintains and ...

קרא עוד »

42 תובנות על תעשיית השיווק באינטרנט בארץ מסקר השכר של 2013 [אינפוגרפיק]

סקר שכר 2013

במהלך החודשים האחרונים הרצנו סקר גדול בקרב מאות משווקים באינטרנט בתחומים שונים כגון: SEO, PPC, מדיה חברתית, קופירייטינג, ווב אנליטיקס, קניית מדיה, שיווק שותפים, קופירייטינג ושיווק דיגיטלי כללי. הסקר כלל שאלות רבות שמתייחסות להשכלה, שכר, פרטים דמוגרפיים ועוד, כאשר המטרה הייתה לבחון כיצד גורמים אלו משפיעים בסופו של דבר על השכר. אז אחרי הרבה ניתוחים ואינספור תיקונים, ריכזנו הכל באינפוגרפיק אחד מושקע שמציג את התעשייה שלנו ופרסמנו אותו באתר הדרושים המחודש של AskPavel. גשו עכשיו ...

קרא עוד »

5 דרכים שיעזרו למשווקי אינטרנט להתגבר על הלשוניות החדשות בג'ימייל

הטאבים החדשים בג'ימייל

כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט בוודאי נתקל בשבועות האחרונים בפוסטים או הודעות דואר אלקטרוני (למרבה האירוניה…) שמדווחים על כך שעולם השיווק באינטרנט התהפך על צידו, והכול בגלל הלשוניות החדשות של Gmail שמעתה יתנהלו מעתה חוקי המשחק החדשים. בראש ובראשונה, יש להעמיד דברים על דיוקם: לפי סקרים אחרונים שבוצעו במהלך 2013 (כמו זה למשל), מרבית תיבות הדואר כיום נמצאות בכלל במערכת ההפעלה של האייפון. לאחר מכן ניתן למצוא את אאוטלוק, קליינטים אחרים של אפל ואנדרואיד. אחוז ...

קרא עוד »

איך למקסם את אסטרטגיית השיווק בוידאו עם גוגל הנגאאוט (Hangouts)

שיווק בגוגל האנגאאוט

שיווק באינטרנט ממשיך להתפתח ולדרוש מאיתנו יכולות חדשות ופעילות בזירות שבעבר לא נכללו בתמהיל השיווק שלנו. כחלק מהתחזקות הרשת גוגל פלוס והשפעתה על שיווק וקידום באינטרנט, לצד החשיבות ההולכת וגוברת של יצירת סיגנלים חברתיים והחשיבות של שיווק בוידאו, החל להתפתח בשנה האחרונה גם שיווק באמצעות האנגאאוטס – צ'אט הוידאו הקבוצתי של גוגל. איך גוגל האנגאאוט יכול לעזור למשווקים באינטרנט? להלן סקירה של היכולות והשימושים העיקריים שניתן לעשות באמצעות גוגל האנגאאוטס במסגרת עבודת השיווק וניהול הפעילות ...

קרא עוד »

הכירו את Moz – המיתוג (הגרנדיוזי) מחדש של חברת SEOmoz

לפני כמה דקות עלה לאוויר האתר החדש של  SEOmoz – המותג המזוהה ביותר בעולם עם SEO שכולנו גדלנו עליו (מי לא התחיל מהבלוג שלהם כשרק נכנס לעולם קידום האתרים?…). כתובת האתר החדש היא Moz ובפוסט הבא אני הולך לפרט קצת על המיתוג החדש, מה הוביל למהלך, כמה מסכים פנימיים שראנד פישקין שלח לי וגם לנתח איך הם עשו את המעבר מבחינת SEO. בכל זאת, לעבור לדומיין חדש אחרי שמגיעים לדירוגים שהם הגיעו זה לא דבר ...

קרא עוד »

גוגל פלוס לעסקים – איך לנצל את גוגל פלוס לטובת העסק שלך

גוגל פלוס לעסקים

אחד הדברים המשעשעים בגוגל פלוס הוא שנראה שדינה לכישלון מבחינת הציבור נגזר מיום הקמתה. "הרי היא בחיים לא תחליף את הפייסבוק", "למה שאנשים יחזיקו 2 רשתות חברתיות" ועוד שלל שאלות ותמיהות שמעלים מרבית האנשים בסקפטיות אודות גוגל פלוס. על אף כל המתריסים והפסימיים, נראה שהרשת החברתית של גוגל ממשיכה לתפוס תאוצה לאחר שחצתה בסוף 2012 את רף חצי מיליארד המשתמשים, כשמתוכם למעלה מ- 350 מיליון משתמשים פעילים. אז מה הופך את הרשת של גוגל פלוס ...

קרא עוד »

סרטי תדמית ו-5 העקרונות ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

בפוסט הבא סיגל רוה משתפת מהידע והנסיון העשיר שלה כיצד ליצור סרטון תדמית מנצח כדי להגדיל את ייחס ההמרה באתר. קיבלתם החלטה בארגון שלכם ליצור לעצמכם סרטון תדמית? לפני שאתם יוצאים לדרך חשוב שתדעו מהי "המפה אל האוצר" שתאפשר לכם לבחור את הכיוון הנכון.ההוכחות מראות כי שימוש נכון בתכני וידאו מצליח ליצור גידול משמעותי ביחסי ההמרה שניתן לקבל ויכול להביא אליכם זרם גדול של לקוחות. חמשת העקרונות ליצירת תוכן שיווקי המופיעים כאן בהמשך יאפשרו לכם ...

קרא עוד »

סיכום כנס SMX ישראל 2013 – אז מה למדנו?

כנס SMX ישראל נחשב ללא ספק לכנס המכובד והמתקדם ביותר של קהילת מקדמי האתרים הישראלית, מדובר בכנס אשר מתוכנן ו-"מבושל" על ידי בכירי הכתבים הטכנולוגיים העוסקים במנועי חיפוש ועולם השיווק המקוון באינטרנט. השנה החלטנו לסקר אותו עבור הקוראים שלא יכלו להגיע, אז להלן כל החוויות וסיכומי ההרצאות מאת איתי ברנר שעשה פשוט עבודת קודש. הכנס שמתקיים מדי שנה מאורגן על ידי ברי שוורץ, כותב קבוע ב- Search Engine Land ובעלים של בלוג פופולארי בנושא קידום ...

קרא עוד »