קידום אתרים » שיווק דיגיטלי (page 2)

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

איך לבנות מהלכי תוכן במדיה? 3 טיפוסים של שיח ברשת

shutterstock_304818494_opt (2)

מה עושים עם כל הכלים והפורמטים ברשת? מדברים במהלכים. שנת 2016 היא שנת ה-cross media וזה משפיע על התוכן שיש לייצר. קבלו 3 טיפוסים קטגוריים של מהלכי תוכן. אז היתה לי בעיה במצגת. היו לי את כל הכלים כדי להביא קריאייטיב מנצח, רעיונות לשיתופי פעולה ברשת ופינות לפייסבוק. ובכל זאת משהו לא התחבר: נותרתי עם מצגת של כלים, מחירים ושיטות הפצה. כל רעיון קריאטיבי נשאר בגדר "גג".  חסר היה חוט מקשר בין כל הפורמטים ואפשרויות התוכן השיווקי ...

קרא עוד »

איך התאמה למובייל השפיעה על קידום אתר מסחר אלקטרוני (קייס סטאדי)

קידום אתר סחר אלקטרוני באמצעות התאמה למובייל

כיום ברור יותר מתמיד ששיפור חוויית המשתמש באתר, כזה שמוביל לשיפור במדדים כמו Bounce Rate, זמן טעינה, זמן שהייה ממוצע באתר וחזרת גולשים שביקרו בעבר, הינו גורם מרכזי שמשפיע באופן מהותי על דירוגי האתר במנועי חיפוש ובראשם גוגל. כשחושבים על זה, הגיוני שכך יהיה וגם כך יישאר מכיוון שהמדדים הללו משקפים בסופו של דבר את שביעות רצון הגולשים מהאתר, ואם הגולשים שבעי רצון, גוגל שבעת רצון. גוגל לא מרבה לדבר לאחרונה על גורמים המשפיעים על ...

קרא עוד »

מכות בין פייסבוק ויוטיוב – צוקי אפילו לא מזיע

אפקטיביות של שיתוף וידאו

מכירים את זה שאתם מעלים סרטון לפייסבוק – הסרטון מקבל מאות צפיות ועשרות תגובות אבל כשאתם מעלים קישור לסרטון ביוטיוב בפייסבוק אתם שומעים צרצרים צוחקים עליכם? מעולה, אז זה עבורכם. אחרי שתקראו את הפוסט הזה, יקרה אחד משני הדברים הבאים: תתחילו להעלות את כל הסרטונים שלכם או של העסק שלכם לפייסבוק תלכו להפגין בכיכר רבין עם כל מי שחושב כמוכם נגד פייסבוק אז קודם כל תרגעו ותישארו מתחת לשמיכה, יש לי הרגשה שלא משנה איך ...

קרא עוד »

נגישות אתרים: איך ניגשים לזה בכלל ולמה זה כל כך חשוב? (מקרה בוחן)

הנגשת אתר - המדריך המלא

מאמר זה עוסק בהרחבה בהנגשת אתרי אינטרנט לפי חוק נגישות אתרים החדש. רבות נכתב על נושא זה בזמן האחרון, ולכן מלבד לנסות לרכז עבורכם את כל המידע בצורה עדכנית ומקיפה, אנו מביאים עבורכם כאן מקרה בוחן (case study) שבמסגרתו בוצעה ההתאמה הראשונה בישראל לרמת נגישות AAA – התאמת אתר כרמלון. לפני כשנה, החלטתי להתמחות בייעוץ נגישות אתרי אינטרנט, וכחלק מהליך הלימוד הפנימי, בחרנו להנגיש את אתר החברה לרמת נגישות AAA – רמת הנגישות הגבוהה ביותר ...

קרא עוד »

כנס נקסט קייס 2014 יוצא לדרך – במה יהיה שונה משנה שעברה?

כנס נקסט קייס 2014

"על החיים ועל המוות, הולכים על זה!" זה מה שהחלטתי בדיוק לפני שנה בעודי מתהלך מקצה לקצה בסלון, רגע לפני החתימה על חוזה השכרת האולם לכנס נקסט קייס 2013. הייתי בלחץ אטומי. בכל זאת, להוציא עשרות אלפי שקלים על אולם ארועים, אוכל וכל שאר ההוצאות, עוד לפני שיש אפילו נרשם אחד, זה סיכון רציני. למזלי מבחן התוצאה הוכיח לי שיש ביקוש לפורמט הייחודי של הכנס. לא רק שנרשמו 500 איש תוך חודש (!), מסתבר מהרישומים של ...

קרא עוד »

קונה או מוכר לידים? המדריך שכל מפרסם חייב להכיר

מודל ה-CPL תפס תאוצה בשנים האחרונות. המודל שבו חברות ועסקים משלמים רק עבור לידים של לקוחות פוטנציאלים התפתח והפך להיות מקור מרכזי ללקוחות חדשים אצל ארגונים רבים בארץ ובעולם. לאחר שנים של ניסיון במודל הנ"ל מכל זוית אפשרית – יצוג חברות מול חברות פרפורמנס, עבודה כשכיר בחברות פרפורמנס, רוכש לידים כבעל עסק, רוכש לידים כמנהל שיווק ואפילו כאפילייט, אני מבין היום שהתחום הרבה יותר סבוך ממה שנוטים לחשוב. עקב חוסר ההכרות האמיתית עם התחום, חברות ...

קרא עוד »

איך גוגל גלאס הולכים לשנות את השיווק הדיגיטלי מקצה לקצה?

שיווק בגוגל גלאס

גוגל גלאס הוא ללא ספק אחד המוצרים המדוברים ביותר של השנים האחרונות. מלבד הקהילה הטכנולוגית, המדעית והעסקית, המשקפיים של גוגל צפויות להשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. צריך להקדים ולהסביר, כי מדובר על פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת הבנויה על בסיס המשקפיים הרגילות. על גבי מסגרת המשקפיים מוצבת בקביעות קונסולה קטנטנה המכילה מיקרופון, רמקול ומצלמה הנשלטים באמצעות פקודות קוליות כמו גם מסך מגע הנמצא בצידי המכשיר. נכון לעכשיו, מופץ בשוק דגם ניסיוני, אשר במסגרת שינויים ושיפורים שיבוצעו, ...

קרא עוד »

סיכום ההרצאות מכנס NextCase 2013 (כולל צילומי מסך מהמצגות)

Next Case 2013

לפני כשבוע התקיים כנס NextCase 2013 – הכנס הראשון בארץ בו הוצגו אך ורק מקרי בוחן אמיתיים ולא רק הרצאות תיאורטיות. למרות שהוקצו רק 500 כרטיסים, פבל עדכן אותי שלכנס הגיעו בפועל כ-550 איש (חלק חמקו פנימה בלי כרטיס), מה שיכול להסביר קצת את הצפיפות שהייתה במתחם. בניגוד לכנסים אחרים בהם כל אחד בוחר נושא מסוים להרצות עליו, כנס Next Case הוא כאמור כנס פרקטי בו חברות שיווק וקידום אתרים גדולות כקטנות מספרות על מקרים מעניינים ...

קרא עוד »

מה הדרכים המומלצות לעשות מקסימום כסף מטראפיק (מבלי לשרוף זמן לחינם)?

מוניטיזציה של טראפיק

האמת, אני אינטרסנט בפוסט הזה, אני פשוט רוצה להסיר ממני תשובה שאני חוזר עליה כל שבוע כמעט וכמעט בכל הרצאה. כמעט כל שבוע אני מקבל טלפון מבלוגר שיש לו תנועה כזו או אחרת והוא רוצה לעשות כסף מהבלוג או האתר שלו. ולכן השאלה היא, האם ניתן לעשות כסף מאתר / בלוג שיש לו הרבה תנועה (יחסית). אל תתנו לכותרת הפוסט להטעות אתכם, ניתן לעשות הרבה כסף מסחר של טראפיק ומדיה באופן כללי כפלטפורמה, אבל כדי ...

קרא עוד »

איך אפשר להגדיל תנועה לאתר בעזרת Content Curation (אצירת תוכן)?

אצירת תוכן

שיווק באינטרנט מבוסס תוכן: טקסט, תמונות, וידאו, קבצי קול, מצגות בין אם זה בבלוג שלך או שאתה מפרסם באתרים אחרים. תוכן הוא המלך באינטרנט ויש לייצר ממנו הרבה ולאורך זמן. במאמר זה נסה להראות דרך שתקל עליכם ליצור הרבה תכנים איכותיים ולאורך זמן, אז הנה אנחנו מתחילים. מה זה Curation או Digital Curation (אצירת תוכן)? לפי וויקיפדיה: "Digital curation is the selection, preservation, maintenance, collection and archiving of digital assets. Digital curation establishes, maintains and ...

קרא עוד »