זיהוי חברים מזויפים בפייסבוק, הערכת המרות באדוורדס, חיפוש משופר לאנדרואיד ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

סימולאטור הצעות המחיר מציג מעתה גם המרות

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

סימולאטור הצעות המחיר של Google Adwords מציע מעכשיו גם סימולציה של המרות ולא רק של חשיפות או לחיצות, כשהמדד המדויק הוא כמה לחיצות בכל יום יובילו להמרה. חשוב לשים לב שעל מנת שהסימולאטור יהיה מדויק יחסית, הוא מתבסס על שבעת הימים האחרונים של הקמפיין, אבל גם על נתונים היסטוריים של החשבון, כך שככל שיש יותר נותנים, כך התוצאות יהיו מדויקות יותר. אגב, ההצעה של Ginny Marvin מ – SEL היא לקחת מקדם ביטחון של שבוע נוסף ולוודא שקוד המעקב שלכם אחרי המרות עובד לפחות שבועיים.

הערה טכנית – על מנת להגיע לסימולאטור, אתם חייבים להגדיר הצעות מחיר ידנית, אז יופיע אייקון של תרשים בטור התקציב (תחת הלשונית של מסעות פרסום) או “מחיר מקסימלי לקליק” (תחת הלשונית של קבוצות מודעות או מילות מפתח)

גוגל הכריזה על כרטיסים חדשים ל – Google Now / Google Search

לפוסט המקורי של אנדרואיד בגוגל פלוס

בפוסט שפורסם בגוגל פלוס על ידי חשבון אנדרואיד הרשמי, נכתב כי הגרסה האחרונה של אפליקציית החיפוש לאנדרואיד, Google Now כוללת מעתה גם כרטיס המציג עדכונים מבלוגים, עדכונים מאתרי חדשות לפי הנושאים שהוגדרו על ידי המשתמש, המלצות על תוכניות טלוויזיה וסרטים, מידע על מפגעים בכביש מ- Waze (מישהו דיבר על הפרדה בין החיפוש של גוגל ל- Waze?!), מידע על תוצאות של משחקי רוגבי ומידע על חבילות מחנויות אשר נארזו וניתנות לאיסוף מהחנות עצמה (כרגע אין תמיכה בסוג כרטיס זה בארץ).

למרות שנראה שמדובר ברשימה גדולה מאוד של תכונות חדשות, העדכון החדש לא ממש צריך להפתיע אף אחד שהבין שאחת השאיפות הנוכחיות של גוגל היא למזג בין חווית החיפוש לבין חווית צריכת המדיה ועולם התוכן, כאשר קל יותר לעשות זאת דרך אפליקציה, בה אנחנו רגילים לעשות שימוש אישי יותר מאשר באתר אינטרנט.

Google now

FakeOFF – האפליקציה שתעזור לכם לזהות חברים מזויפים

לדף הבית של האפליקציה בפייסבוק

אפליקציה ישראלית חדשה נועדה  לזהות חברים מזויפים בפייסבוק, בין אם מדובר בעברייני מין, גנבי זהות או פושעים המשתמשים בפרופיל מזויף על מנת להשיג מידע אישי על המשתמש ולפרוץ לביתו כאשר הם יודעים כי הוא אינו נמצא בו. בנוסף, האפליקציה בונה לכל משתמש מדד אמינות המדרג אותו מ 1 עד 10 בהתבסס על 365 ימי הפעילות האחרונים שלו (למרות שפרופילים מזויפים רבים נחסמים עוד קודם לכן). מעבר למדד האמינות, אחת האפשרויות המתקדמות באפליקציה (בתשלום) היא לסרוק את תמונת המשתמש ולהשוות אותה למאגר של תמונות משוכפלות.

fakeoff

האפליקציה שאמרה לא לפייסבוק (על סכום של 3 מיליארד דולר במזומן)

לכתבה המקורית בכלכליסט

Snapchat  היא רשת חברתית אשר מאפשרת למי ששולח בה מסר, תמונה או סרטון, למחוק אותם מהמכשיר של המשתמש תוך פרק זמן מוגדר (החל מעשר שניות), ובעידן בו היד על העכבר קלה יותר מאי פעם, קל גם להבין מדוע מדובר בחברה ששווייה הנוכחי מוערך ב- 3 עד 4 מיליארד דולר ודחתה כבר שתי הצעות רכישה מפייסבוק (הקודמת על סך מיליארד דולר “בלבד”).

נראה כי מנכ”ל החברה, איוואן שפיגל, בן ה- 23 בלבד לא מעוניין להכניס משקיעים נוספים ולגייס עוד כסף מעבר ל- 74 מיליון הדולר שכבר גייס או למכור את החברה – לפחות עד לשנה הבאה, וזאת למרות שאין כרגע לרשת שום מודל הכנסות.

ביגוד זול שווה הרבה כסף

לכתבה המקורית באתר דה מרקר

חברת האופנה זולילי אשר מציעה מבצעים מוגבלים בזמן על בגדים ומוצרים המיועדים לתינוקות, ילדים ואימהות הונפקה לפי שווי של 2.7 מיליארד דולר. לאחר מכן, ביום המסחר הראשון שלה, זינקה המנייה שלה ב – 71%, מה שהעלה את שוויה ל – 4.6 מיליארד דולר. המעניין הוא שרק בתשעת החודשים הראשונים של 2013 הפכה החברה לרווחית לאחר שלוש שנים רצופות של הפסדים.

רק ימים יגידו אם העברת מודל הקופונים המוכר גם לזירת האופנה אכן יהיה בעל זכות כיום לאורך שנים, אבל אם לשפוט לפי כמות מבצעי סוף העונה בחנויות הבגדים הפיזיות, כנראה שהייתה זו רק שאלה של זמן עד שייקום אתר שיחבר בין השניים…

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105020
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99509
מדיה חברתית
בן אורן
87776
קידום אתרים
דנה רוזן
82462
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

5
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.