חדשות שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהרשת (29.7.11)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנט

בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. הרשם לעדכונים וקבל את הידיעות ישירות למייל

עדכון פנדה 2.3 (Search Engine Land)

שינוי נוסף בעדכון פנדה שהתבצע כנראה בין ה- 22 ל- 23 בחודש ואושר על ידי גוגל גרם לתזוזות נוספות בתוצאות החיפוש. לגבי מהות השינוי יש ספקולציות שונות: החל מפגיעה באתרי תמונות ועד ל- “תיקון אחורה” כך שחשיבות הקישורים הנכנסים גדלה קצת בחזרה על חשבון התוכן. בכל מקרה, מה שבטוח, השינוי הוא פרוגרסיבי וכל עדכון חדש מגיע בנוסף לעדכונים הקודמים ולא במקומם. המשמעות היא שהחל מעדכון פנדה 1.0 המקורי, רואים יותר ויותר שינויים בדפי התוצאות.

גם פעילות שיתוף בגוגל פלוס משפיעה על התוצאות (Search Engine Land)

בדיקה מקרית של Search Engine Land הראתה שפעילות בגוגל + דומה לפעילות  בטוויטר מבחינת השפעתה על תוצאות החיפוש: כלומר, ברגע שאתם מפרסמים קישור בזרם שלכם ומישהו צירף אתכם למעגל שלו, הוא יראה את ה-URL שפרסמתם במקום מועדף בתוצאות החיפוש. כמו בטוויטר, התהליך הוא חד כיווני ועל מנת שגם אתם תראו את העדכונים שלו במקום מועדף, אתם צריכים להוסיף אותו לאחד המעגלים שלכם בצורה יזומה. במקרה הספציפי שנבדק, האתר של פורד הופיע בעמוד ראשון עבור שאילתא שהוא כלל לא היה מדורג בה במקום ריאלי (פורד הוא אחד המותגים הבודדים שהורשו להמשיך ולהחזיק בפרופיל בעל גוון עסקי).

חשוב להזכיר שגם ללחיצה על כפתור +1 אמורות להיות השפעות דומות ולמעשה סביר להניח שאם מישהו עושה +1 על התוכן ששיתפתם בתוך גוגל + , הוא מעביר את ההמלצה שלכם הלאה וכך האפקט גדל פי כמה וכמה (חשבו על זריקה של אבן למים היוצרת מעגלים הולכים וגדלים). וכן, עוד לא התחלנו לדבר על מכירות של “+ אחדים”.

גוגל במרוץ: רוצה להאיץ את הרשת (Webmaster Central Blog)

אין ספק שמדובר בשנה אינטנסיבית מאוד מבחינתה של גוגל , לפני בערך חצי שנה היא הכריזה על טכנולוגיה להאצת דפי אינטרנט קיימים בשם Page Speed והיום היא מאפשרת לכל אתר אינטרנט להשתמש בטכנולוגיה באמצעות שינויים ברשומות ה – DNS  של האתר. למרבה הצער, הניסוי מוגבל כרגע למספר מצומצם של משתמשים ובניגוד לכמעט כל שירות אחר של גוגל לבעלי אתרים, בעתיד הוא יעלה כסף, אך לא ברור בדיוק כמה.

מבחינה טכנית, השינוי גורם לדפים להיטען מהשרתים של גוגל לאחר שינויי אופטימיזציה פנימיים בקוד, כך שבאמת אין זה משנה היכן או איך האתר שלכם מאוחסן. השיפור במהירות נע בין 25% ל- 60%. אם אתם רוצים לנסות ולהעריך מה יהיה השיפור ממדינות שונות (ישראל בינתיים לא ברשימה), תוכלו להשתמש בבדיקה הזו.

האם מוזילה תתחרה במערכת ההפעלה כרום עם Booting 2 Gecko? (ניוזגיק)

הקרב על מהירות העדכון של גרסאות הדפדפן בין מוזילה לגוגל עובר גם לזירת מערכות ההפעלה. נכון, מזמן לא שמענו משהו חדש על Chrome OS, אבל זה לא מונע ממוזילה להתחיל לעבוד על שירות דומה בשם Booting 2 Gecko, מערכת הפעלה מבוססת חיבור רשת (“בענן”). גם Chrome OS היא למעשה בקוד פתוח, אבל תלונות נפוצות של מתכנתים מתייחסות לכך שגוגל בדרך כלל מעקבת את השחרור של הקוד בחזרה לקהילה. לפרויקט יש כרגע שלד וגם מאגר מידע בצורת וויקי, אבל רשימת התכונות עדיין לא ידועה.

פרסום מקומי אוטומטי עם אדוורס אקספרס (Inside Adwords)

השרות שבעבר היה ידוע כ- Adwords Boost זוכה לשם חדש ויעזור לעסקים קטנים ובינוניים לנהל קמפיינים באדוורדס. בניגוד למסע פרסום אוטומטי רגיל, בגרסת האקספרס יש מספר תוספות כמו אפשרות לקישור ישיר לדף ב- Google Places, בחירת קטגוריה למודעה והערכה של מספר הלחיצות הצפוי עבור כל גודל תקציב. גם מציאת מילות המפתח המתאימות והחלוקה לאזורים גיאוגרפים נעשות בצורה אוטומטית.

כרגע נראה שהשרות לא עובד מהארץ עקב הזיקה החזקה שלו ל- Google Places שגם כן לא הושק עדיין בגרסה מקומית.

http://www.youtube.com/watch?v=AJoUEBYIniI

נתקלתם בעוד ידיעות מעניינות בתחום השיווק באינטרנט או בבלוגים ואתרים שאנחנו לא מכירים? אתם מוזמנים לעדכן אותנו כדי שנוסיף אותן לעדכונים השבועיים

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
66
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104783
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100243
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99149
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.