חיבור בין WMT לאדוורדס, הרשת של יאהו עוקפת את גוגל, הקשר בין +1 לדירוגים ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

MOZ מוצאים קורלציה גבוהה בין “פלוס אחד” לדירוג בגוגל

לפוסט המקורי ב- MOZ

בכל שנתיים, MOZ עורכים לא רק סקר בקרב מקדמי אתרים (הסקר של 2013 עוד לא פורסם במלואו), אלא גם ניתוח אנליטי שתפקידו לגלות את הקשר בין גורמים מסוימים לבין דירוג של אתרים בגוגל. השנה הסקר גילה שהפקטור המשמעותי ביותר לאחר סמכותיות העמוד הוא מספר ה – “פלוס אחד” שקיבל העמוד בגוגל פלוס, למרות שיש לציין שגם למספר הדומיינים המקשרים והפעילות בפייסבוק יש עדיין חשיבות מכרעת.

ב – MOZ גם טורחים להדגיש שלפעולת פלוס אחד יש משמעות אורגנית : פוסטים בתוך גוגל פלוס מאונדקסים מיידית בצורת Premlink וקישורים נלווים לאתרים חיצונים  הם מסוג do follow ונושאים את ה – TITLE של העמוד המקושר בתור האנקור טקסט שלהם. (זאת לעומת קישורים בתוך גוף הפוסט שתמיד יהיו nofollow). לכן, כל פוסט שמשותף בתוך גוגל פלוס באמצעות פלוס אחד יוצר קישורים פנימיים בתוך הרשת.

אם רוצים למצוא חיזוק לכך שלפעילות בגוגל פלוס יש משמעות אורגנית ושלפעולת הפלוס אחד כשלעצמה אין בהכרח השפעה ישירה על תוצאות החיפוש, הרי שגם מאט קאטס בעצמו טרח והגיב לממצאים בכך שאמר שגוגל לא משקללים את מספר הפלוס אחדים כשלעצמו בתוך אלגוריתם הדירוג שלהם.

רשת האתרים של יאהו עקפה שוב את זו של גוגל בארה”ב

לפוסט המקורי ב- Marketing Land

מעבר לנתח השוק של מנועי החיפוש עצמם, חברות האינטרנט הגדולות מתחרות זו עם זו גם בנתח השוק הכולל של אתריהם בארה”ב, והחודש הסתבר שהתחרות בין גוגל ליאהו עדיין צמודה למדי. הסקר החודשי של ComScore מצא כי בחודש יולי יאהו עקפה את גוגל במספר הגולשים מאז מאי 2011. עם זאת, הפער עצמו קטן למדי ועומד על כ – 4 מיליון גולשים בלבד. ComScore בעצמם מבהירים כי ייתכן כי מדובר בסטייה עונתית וגוגל אי עדיין זו המובילה את הטבלה רוב הזמן. ולמרות זאת, אין ספק שמבחינת אגו ויחסי ציבור, מאריסה מאייר בוודאי תשמח להציג את הנתונים האלו בפני בעלי המניות של החברה.

comscore

בניית אתרים מהסמארטפון – איך לא חשבו על זה קודם

לפוסט המקורי ב- GeekTime

כמעט כל מעצב או בונה אתרים מודע היטב לאתגר שבבניית אתרים סלולאריים על גבי מחשבים רגילים, ולכן הפיתרון המתבקש לכך הוא בניית האתר עצמו מהסמארטפון… שירות חדש של חברת Jimdo נועד בדיוק למטרה הזו ומגיע בצורת אפליקציית iOS פשוטה במסורת “מה שאתה רואה, זה מה שאתה מקבל”. למרות שבשוק כבר קיימים שירותי עריכת אתרים כגון אלו של Weebly ואפליקציה עצמאית של וורדפרס, זו הפעם הראשונה שבה ניתן לבנות אתר מאפס בתוך הסלולארי.

להורדת האפליקציה מ – itunes

חיבור בין Adwords לכלי מנהלי האתרים מציג דוח מיקומים משולב

לפוסט המקורי בבלוג Inside Adwords

אפשרות חדשה בתוך Adwords מאפשרת לחבר את השירות עם דוחות התנועה של וובמאסטר טולס ולהשוות מיקומים וביצועים בחלק האורגני של תוצאות החיפוש ובין אלו בחלק הממומן של תוצאות החיפוש. הדו”ח עצמו אמנם מופיע דווקא בתוך Adwords, אבל הוא מזכיר הרבה יותר את הדו”ח של WMT ומאפשר לראות את מספר החשיפות הכללי, כמות הלחיצות, היחס ביניהם (CTR) והמיקום הממוצע. לסיום, ניתן גם לראות את אחוזי הלחיצות המשוקללים יחדיו.

כך זה נראה בפועל (אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה):

שילוב אדוורדס עם וובמסטר טולס

פייסבוק זונחת את שירות משלוח המתנות הפיזי שלה

לפוסט המקורי באתר All Things Digital

פייסבוק כנראה לא תהיה אמאזון הבאה: לאחר ש-80% מהמתנות שניתנו באמצעות שירות המתנות של פייסבוק היו למעשה סחורות דיגיטליות כגון כרטיסי ברכה וקודים למימוש ב- itunes, פייסבוק החליטה לזנוח סופית את שירותי השליחה הדיגיטאליים שלה. כמו כן, כרטיסי מתנות היו חייבים להיות טעונים עבור כל רשת חנויות בנפרד, דבר אשר למעשה לא נתן לאנשים שקיבלו את המתנות מספיק גמישות. לפי פייסבוק עצמה, אין טעם להשקיע בשירות לוגיסטי מורכב יחסית כאשר רק 20% מהשוק הפוטנציאלי עושה בו שימוש.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

16 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
37
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104776
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100210
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99090
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

16
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.