רשת פוסטים אורחים נוספת נענשה, המרת Hangouts למודעות אדוורדס ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

מאט קאטס: “אין רשת קישורים ללא טביעות אצבעות”

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

בתשובה לציוץ של גולש בטוויטר בשם Techtada, מאט קאטס הודה אתמול בחצי פה שרשת פוסטים אורחים בשם PostJoint נענשה והזהיר שכל רשת שמצהירה על כך שהיא לא משאירה טביעות אצבעות צריכה להרים דגל אדום אצל כל מי שמשתמש בה.

המעניין הוא ש-PostJoint התייחסו להצהרה של קאטס והענישה של My Guest Blog בנוגע לכך שמקדמי אתרים צריכים לשכוח מפוסטים אורחים והצהירו שהם מקפידים על בדיקה ידנית של כל הפוסטים ולא מהססים לפסול אפילו 70% מהאתרים שנרשמים לשרות. בנוסף, הם מוודאים שהבלוגים השונים ברשת יהיו נפרדים אחד מהשני כך שאי אפשר בעצם לגלוש בשום צורה בתוך הרשת שלהם (ומכאן העניין של אפס טביעות אצבעות).

בכל אופן, מכיוון שנכון לעכשיו לא מדווח על בעלי אתרים שהשתמשו ברשת וקיבלו אזהרות בכלי המנהלים, קשה לדעת אם גוגל אכן הצליחו להעלות את כל האתרים שהשתמשו ברשת או שהענישה של PostJoint עצמה נעשתה בין היתר בשל הרצון לקעקע את הטענה שאפשר להשתמש בשירותי פוסטים אורחים בצורה מאורגנת בלי להיתפס למען יראו וייראו.

 

חדש: כלי לדיאגנוזה של גוגל אנליטיקס

לפוסט המקורי בבלוג של Analytics

צוות אנאליטיקס הודיע על כלי חדש שמבצע דיאגנוזה של קוד Analytics המוטמע באתרים. הכלי יכול לזהות האם קוד המעקב מותקן כראוי, באילו עמודים באתר הוא לא מופיע, דוחות שלא מחזירים שום נתונים ואפילו פילטרים שמתנגשים אחד עם השני.הכלי גם מדווח על תזוזות בלי צפויות בנתונים עצמם בדומה לכלי ה-Intelligence . על מנת להירשם לבטא תוכלו להשתמש בטופס הזה, אבל קחו בחשבון שהאדמין של החשבון יצטרך לאשר הסכם NDA מול גוגל.

התראות גוגל אנליטיקס

פייסבוק מציגה שירות מתחרה ל-Tripit

לפוסט המקורי ב-GeekTime

חדי העין מבינכם אולי שמו לב שפייסבוק החלה להציע תכונה חדשה שמאפשרת לכם לספר לחברים שלכם ברשת החברתית לאן אתם עומדים לטוס ובהמשך כנראה גם היכן תשהו במהלך כל אחד מימי הטיול.

למרות שבמבט ראשון המטרה של פייסבוק היא להקל על המשתמשים ולחסוך מהם את הצורך להירשם לשירותים חיצונים כמו Tripit, אין ספק שבאמצעות התכונה החדשה לפייסבוק יהיה עלינו יותר מידע אותו יוכלו לנצל המפרסמים על מנת להתאים לנו פרסומות ממוקדות עוד לפני שכיוונו את Waze לכיוון שדה התעופה… וכמובן שיש צורך להזכיר שפרסום מועדים מדויקים בהם תשהו מחוץ לבית באופן ציבורי עלול להיות מסוכן במדינה קטנה יחסית כמו שלנו.

גוגל מציעה שילוב בין התראות ל-Google Trends

לפוסט המקורי ב-Inside Search

למרות ששירות Google Alerts קיים כבר זמן רב, הוא היה מוגבל בעיקר לתוצאות של שאילתות ספציפיות, אך כעת גם מי שעושה שימוש תדיר ב-Trends יכול לחסוך לעצמו לא מעט זמן ואנרגיות באמצעות קבלת התראות אוטומטית לפי פילטרים שהגדיר מראש כמו נושאים מסוימים או החיפוש החמים ביותר בארה”ב (או ישראל לצורך העניין) ועל ידי כך לזהות טרנדים חמים ומילות מפתח בעלייה (מתכנן מילות המפתח של Adwords לרוב מציג רק מילים שכבר יש להן נפח חיפוש משמעותי והוא פחות מיועד לזיהוי של טרנדים וחיפושים עונתיים). ההרשמה עובדת באמצעות לחיצה על כפתור “הירשם” לאחר קבלת תוצאות חיפוש, וניתן לבחור לאיזו מדינה יתייחסו הנתונים ומה תהיה תדירות שליחת ההודעות.

מעתה כל אחד יכול להפוך פוסט בגוגל פלוס למודעה

לפוסט המקורי ב-Inside Adwords

למרות שהפיכת פוסטים מעמודים בגוגל פלוס למודעות הייתה אפשרית כבר מחודש דצמבר, כעת התוכנית יצאה מבטה וכל מי שעושה שימוש ב-Adwords ויש לו עמוד עסקי עם 1,000 עוקבים לפחות יכול לעשות זאת מתוך ממשק Adwords וגלריית המודעות. המודעות עצמן מופיעות ברשת הפרסום של גוגל (לדוגמה ביוטיוב ואתרי שותפים) ונפתחות באופן אינטראקטיבי שמאפשר לגולשים לעשות פלוס אחד, לשתף את הפוסט וכמובן להתחיל לעקוב אחרי העמוד.

אופציה מעניינת נוספת מאפשרת לקדם שיחות Hangouts, שיחות הוידאו מרובות המשתמשים של גוגל פלוס, לפני השידור, במהלכו או אחריו. אפשרות נוספת היא לקדם באופן אוטומטי את הפוסט האחרון בעמוד.

מלבד העובדה שלמודעות החדשות יש את הפוטנציאל להפוך את גוגל פלוס לרשת שבאמת תמשוך לא רק משווקים ברשת וחובבי טכנולוגיה, העובדה שהמודעות עצמן לא חייבות להופיע בתוך הרשת עצמה ולכן לא מפריעות לחווית הגלישה היא יתרון חשוב במאבק התדמיתי מול פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות.

ואגב, אם כבר Adwords, הנתונים הכספיים האחרונים של גוגל מראים כי הלחיצה על פרסומות אמנם עלו ב – 26%, אך הרווח הממוצע מכל לחיצה ירד ב – 9%. למרות שלכאורה רוב המפרסמים מרוויחים מכך, העלייה ברווחים של גוגל הייתה מתונה מן הצפוי והמשקיעים שגרמו למניה לאבד 3% משוויה, כנראה חוששים גם מכך שהיא לא מצליחה לנצל היטב את שוק המובייל.

המרת פוסט מגוגל פלוס למודעה באדוורדס

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104778
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100220
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99116
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

7
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.