חדשות שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהרשת (16.12.11)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. פיד ה-RSS של הבלוג לא כולל את העדכונים הללו, לכן יש להירשם אליו בנוסף – הרשם לעדכוני החדשות וקבל את הידיעות ישירות למייל >>

טוויטר מכריזה על דפים עסקיים חדשים (טוויטר לעסקים)

טוויטר  הכריזה על צעד נוסף בבניית המודל העסקי שלה: דפי מותגים משופרים לעסקים.הדפים החדשים מציעים כמה תכונות מעניינות

  1. תמונה מותאמת אישית בראש הדף בפורמט רוחבי (באנר)
  2. אפשרות להצמיד ציוץ מסוים לראש קו הזמן. אם בציוץ הזה יש קישור עם מדיה עשירה כמו וידאו או תמונה, היא תופיע ישירות מתחתיו.
  3. תצוגה משופרת למכשירים ניידים (אם כי לא ברור לחלוטין באיזה אופן).

בטוויטר טוענים שאם משתמשים בעמודים החדשים בצורה נכונה: מעדכנים אותם כל הזמן במבצעים חדשים ומפנים אליהם לקוחות ממקורות חיצוניים, הם יכולים לספק תוצאות עדיפות לעסקים.

כרגע הדפים החדשים נמצאים בשלב הניסוי ולא ניתן לבחור אותם במסגרת טופס ההצטרפות לעסקים. טוויטר לא מציינת מתי יהיה ניתן לעשות זאת, אבל אם ללמוד מקצב השינויים בגוגל + ופייסבוק, מדובר במספר שבועות לכל היותר.

דף עסק בטוויטר

“מתנה” מגוגל: הפנדה נכנסת לתרדמת חורף עד השנה הבאה (Search Engine Land)

גוגל הודיעה בחשבון הטוויטר שלה שלא יהיו עדכוני פנדה נוספים עד השנה הבאה, שבועיים מעכשיו בסך הכול. אגב, השינוי האחרון בפנדה היה בכלל בשמונה עשר לנובמבר , כך שמדובר בעצם בחודש וחצי של רגיעה.

הסיבה להכרזה נעוצה כנראה בעובדה שהרבה עסקים מקוונים עדיין זוכרים את אלגוריתם פלורידה שהפך את כל התוצאות על פיהן בתקופת החגים של 2003 וגרם לאתרים רבים שהיו בעמוד הראשון להפסיד כמות נכבדת של מכירות.

גוגל ישראל מחפשת לוביסט (חופש החיפוש)

עדכון חם של אורי ברייטמן : מסתבר שגוגל ישראל החלה לחפש לוביסט דרך אתר המשרות שלה באנגלית כבר מחודש אוגוסט, אך רק בימים האחרונים העלתה את המשרה לאתר מודעות הדרושים שלה באנגלית.

ההערכה של אורי היא שהלוביסט יפעל בכנסת למניעת חקיקת חוקים שיפגעו ביכולת של גוגל לפעול בישראל (תרחיש לדוגמה שנראה לנו אפשרי – החוק החדש נגד לשון הרע יקשה על גוגל להציג תוצאות חיפוש מסוימות או ליצור עבורן עותק שמור [קאש]). בעיה נוספת של גוגל בארץ היא השליטה ביותר מ– 90% משוק החיפוש, במיוחד לאחר שאפילו וואלה בחרה לזנוח את השותפות עם יאהו ועברה להשתמש במנוע של גוגל. במידה שגוגל תוכרז כמונופול, היא תהיה נתונה לביקורת קפדנית של הרשות להגבלים עסקיים.

אגב, אם אתם חושבים שאתם מתאימים, תוכלו לנסות את מזלכם כאן. נדרש ניסיון בעבודה בפוליטיקה ורצויה גם היכרות עם הצרכים הייחודים של ענף ההייטק.

Google Zeitgeist 2011  – מה חיפש העולם ב- 2011? (קישור ישיר)

סוף השנה מביא עימו לא רק תרדמות חורף, אלא גם סיכום של הביטויים אשר זכו לצמחיה המשמעותית ביותר בנפח החיפוש השנה. (חשוב לשים לב שלא מדובר בהכרח על הביטויים המחופשים ביותר באופן אבסולוטי כפי שמוצגים בכלי מילות המפתח)

לצד תוצאות צפויות למדי כמו סטיב ג’ובס ואייפד 2, אפשר למצוא גם את “גוגל +” ומשחק הוידאו Battlefield 3  (וזאת למרות שהמתחרה העיקרי שלו , Call of Duty : MW3 הרבה יותר עותקים).

ישנם גם כמה חיפושים שהפכו לפופולאריים במיוחד  בתגובה לאירועים שזעזעו את העולם:  למשל, החברה היפנית TECPCO, מפעילת תחנת הכוח בעיר פוקשימה שסבלה מרעידת האדמה החזקה ביפן בחודש מרץ.

כשבודקים את החיפושים הפופולאריים ביותר בארץ (יש ללחוץ על “חיפושים ברחבי העולם בצד ימין למטה, ואז לבחור ב – “אסיה” -> “ישראל”) , מתקבלות תוצאות המחולקות לפי קטגוריות כמו “חדשות”, “בידור” ו– “טלוויזיה”. כל קטגוריה כזו מוצגת על גבי גרף תלת ממדי בו אפשר לנוע לאורך החודשים השונים בשנה ולראות את עשרת הביטויים הצומחים ביותר בכל חודש. בצד מופיע סיכום שנתי.

כך למשל אפשר למצוא בקטגוריית קניות את האייפון 4, בקטגוריית אנשים את גלעד שליט ובקטגוריית החדשות גם כן את גלעד שליט (אם כי בפער קטן יחסית). אגב, הביטוי הכללי הצומח ביותר היה בכלל Friv, אתר משחקי פלאש בינלאומי.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
49
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104777
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100213
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99105
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.