חדשות: ג’ימייל משופר, פוסטים מודגשים בגוגל+, תרגום ציוצים ממצרים ועוד חדשות

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

שיפור לאינבוקס של ג’ימייל

לעמוד ההסבר של גוגל

גוגל הציגו השבוע מספר שינויים חשובים בג’ימייל ובראשם האפשרות לחלק את הדואר הנכנס לכמה סוגים של תיקיות: תיקיה ראשית, קידומי מכירות, רשתות חברתיות, עדכונים ופורומים. כל תיקיה כוללת רק את ההודעות החדשות שרלוונטיות אליה והחלוקה של ההודעות לתיקיות השונות נעשה על ידי בינה מלאכותית. למרות שחלק מהתיקיות החדשות מופעלות כברירת מחדל, ניתן לבטל אותן ממסך ההגדרות.

שדרוג נוסף ומבורך למעשה מאחד את שירות Drive עם שליחת הקבצים בתוך Gmail ומאפשר לשלוח קבצים בגודל של עד 10 ג’יגה בייט.כמו כן, אם מתבצע שינוי בקובץ, הוא יעודכן בכל מקום בו הוא נמצא.

גם מבחינה קוסמטית, יש מעתה אפשרות להתאמה אישית יותר של העיצוב, כולל שילובי צבעים ובחירה בתמונת רקע מקובץ.

התוספת האחרונה מאחדת את הצ’אט הקיים של Gmail (גוגל טוק) עם ה – Hangout של גוגל טוק ולמעשה מאפשרת לנהל שיחת וידאו עם עד 10 נמענים. לשיחות עצמן ניתן להוסיף גם אפליקציות חיצוניות ואפקטים שונים.

שמידט נגד הפיראטיים

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

אריק שמידט, יו”ר גוגל הנוכחי, נוקט צד במלחמה נגד הפיראטיים וטוען כי הוליווד צריכה לקחת אותם לבית המשפט במקום לבקש מגוגל לסנן את תוצאות החיפוש… לדבריו, סינון של הרשת נוגד את הפילוסופיה של גוגל.

למרות דבריו של שמידט, יש לציין כי לפי הנתונים שגוגל בעצמה חושפת לציבור, היא מסירה לא פחות מ- 50,000 עמודים בעלי תוכן פיראטי מהאינדקס שלה ולאחרונה אף החלה להשתמש באלגוריתם שמוריד את דירוגיהם של אתרים החשודים בהפצת תוכן שכזה.

גוגל פלוס מתחילה להדגיש פוסטים עם +1

לפוסט המקורי בגוגל פלוס

שינוי בגוגל פלוס יגרום לפוסטים שבוצעו עליהם +1 להופיע בצורה מודגשת אצל המשתמשים שהוסיפו את המשתמש שביצע את פעולת ה +1 למעגלים שלהם. חשוב לציין שהפוסטים האלו היו מופיעים בכל מקרה בזרם של המשתמשים, אבל לא בצורה מודגשת. כמו כן, ניתן לבטל את ההדגשה דרך הגדרות הפרטיות של גוגל פלוס או לגרום לפוסטים של חבר מסוים שמראה יותר מדי פעילות, להופיע בתדירות נמוכה יותר או לכבות את ההופעה שלהם לחלוטין.

כך זה נראה בפועל:

פוסטים מודגשים בגוגל פלוס

פילטר חדש בגוגל: תוצאות שהמשתמש עוד לא ביקר בהן

לפוסט המקורי באתר Search Engine Roundtable

גוגל מציגה פילטר חדש לתוצאות החיפוש: תוצאות שהמשתמש עוד לא ביקר בהן. למעשה לא מדובר בתכונה חדשה, אלא בכזו שהייתה זמינה בגוגל בין 2009 ל- 2011, רק שעכשיו גוגל החליטו להחזיר אותה בהנחה שאולי הפעם היא תהפוך להיות יותר רלבנטית.

על מנת להשתמש בתכונה החדשה, המשתמש חייב להיות מחובר לחשבון שלו.

דווקא למקדמי אתרים זו עשויה להיות תכונה שימושית למדי, לדוגמה, אם רוצים להתרכז בקמפיין של תגובות בבלוגים או בפורומים, אבל לא רוצים להיתקל שוב פעם באותם עמודים גם אם מקלידים שאילתא שונה…

אתרים שעדיין לא ביקרו בהם

טוויטר מציגה שירותי תרגום אוטומטי ממצרים

לכתבה המקורית בכלכליסט

יש לא מעט כאלו שטוענים שטוויטר הייתה אחראית במידה לא מועטה להפיכות השונות המכונות “האביב הערבי”. עכשיו טוויטר הולכת צעד אחד קדימה ומספקת ציוצים מתורגמים לאנגלית של 63 חשבונות רלוונטיים במיוחד בערבית. התרגום אגב מתבסס על השירות של בינג לאתרים חיצונים שהוצג לפני כשבוע, ולא על שרות Google Translate הוותיק יותר.

 בין יתר החשבונות המתורגמים כלולים החשבון של מוחמד מורסי, ראש הממשלה הזמני המיועד, מוחמד אל ברדעי, בלוגרים וכלי תקשורת מקומיים. כל החשבונות עצמם מרוכזים בעמוד הזה.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
13
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
84
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
74
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
109
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105069
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100653
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99701
מדיה חברתית
בן אורן
87803
קידום אתרים
דנה רוזן
82473
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

4
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.