חדשות שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהרשת (13.1.12)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. פיד ה-RSS של הבלוג לא כולל את העדכונים הללו, לכן יש להירשם אליו בנוסף – הרשם לעדכוני החדשות וקבל את הידיעות ישירות למייל >>

הסיפורים הממומנים של פייסבוק החלו להופיע (וידאו)

בסוף החודש שעבר הכריזה פייסבוק על פרסום מסוג חדש בשם “סיפורים ממומנים”, מדובר בעדכונים שבכל מקרה היו מופיעים בפיד שלכם, אבל מעתה יופיעו גם בצידי המסך היכן שנמצא שאר התוכן הממומן בפייסבוק. התצוגה עצמה אמנם דומה למדי לפרסומות לעמודים שחברים שלכם אוהבים, אבל הטריגר עצמו יכול להילקח לא רק מפעולת לייק, אלא גם מצ’יק אין ובעצם כל אזכור של המפרסם על ידי אחד מהחברים שלכם. בפייסבוק מאמינים כי צורת הפרסום החדשה תעזור “להרים” מותגים למעלה בצורה אמינה וטבעית יותר מאשר סתם עוד פרסומות.

שיטה חדשה “לזיוף” מספר צפיות ביוטיוב (ניוזגיק)

עמית מנדלזון מניוזגיק מפרסמים סיפור מעניין והזוי משהו : מסתבר כי חלק מספקי האינטרנט בארץ מנתבים קישורים לקליפים מסוימים ביו-טיוב וקבצי אודיו רגילים לשירים וקליפים אחרים. כך למשל, מי שניסה לשמוע שיר של החיפושיות היושב על שרת אמריקאי, הגיע בגלל לשיר של לירן דנינו מיו-טיוב, וכך זכה הקליפ ללא פחות מ – 1.4 מיליון צפיות…

מהפוסט לא ממש אפשר להבין האם מדובר במעשה מכוון של הספקים עצמם (לא סביר) או במניפולציה שגורם מסוים מפעיל על התשתית שלהם…

האם יאיר לפיד צריך לחשוש? (דה מרקר)

האם ידעתם שהדומיין yairlapid.co.il נקנה אך ורק השבוע? לצערו של לפיד, הקונה הוא לא הוא עצמו, אלא נער בן 17.5 בשם עירא כץ ובשלב זה הוא לא מוכן להגיד מהי מטרת הקניה… עם זאת, סביר להניח שללפיד אין באמת סיבה לדאגה מכיוון שהוא יכול להוכיח בקלות שהדומיין נקנה בתזמון חשוד למדי ואיגוד האינטרנט הישראלי נוטה לפסוק לטובתם של העותרים במקרים כאלו.

כמה חשבונות חברתיים אתם מחזיקים? (Marketing Charts)

סקר חדש מגלה כי חברה ממוצעת בארה”ב עם יותר מאלף עובדים, מחזיקה בלא פחות מ – 178 חשבונות חברתיית ובדרך כלל כמה חשבונות שונים באותה הרשת. המובילה היא דווקא טוויטר עם 39 חשבונות לחברה ולאחר מכן בלוגים (32) ופייסבוק (30). רק כחצי מהחברות הודו שיש להן תוכנית עבודה מסודרות והן עוקבות אחרי פעילות קיימת במדיה חברתית כאשר הן רוצות להתחיל פעילות נוספת. כתוצאה מכך, שוק התוכנות לניהול חשבונות מרובים במדיה חברתית הולך וצומח. כמו כן, התוכנות בתשלום נמצאו הרבה יותר שימושיות ובעלות ערך מהתוכנות החינמיות.

חושבים שלקמפיין חברתי השפעה קצרת טווח?! חשבו שוב! (eMarketer)

סקר מעניין נוסף הנוגע לרשתות חברתיות חושף כי לקמפיינים חברתיים יש השפעה ארוכת טווח על אלו שצופים בהם גם כשנה אחרי עריכת הקמפיין.  אם לפני הרצת הקמפיין, 39% אחוז היו ממליצים על המוצר ו– 38% היו קונים אותו, מיד לאחר ההרצה, המספרים האלו היו גודלים  ל – 61% ו- 69% בהתאמה. באופן מפתיע, לאחר שנה הייתה חלה ירידה מזערית והאחוזים נותרו גבוהים יחסית (61% ו– 55% בהתאמה).

הסוקרים לא מנסים להסביר את התוצאות, אבל אפשר לנחש כי חלק גדול מהגולשים ממשיכים להתעדכן בדפי המותגים הרלוונטיים וכך שומרים על קשר עם המותג, משהו שקשה הרבה יותר לבצע דרך פרסומות בטלוויזיה או אפילו פרסומות רגילות במנועי חיפוש.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
27
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
57
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
93
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104981
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99346
מדיה חברתית
דנה רוזן
82452
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.