שיתוף פעולה חדש בין שאטרסטוק לפייסבוק: 25 מיליון תמונות חינם לשימוש המפרסמים

נגה בקל
שיתוף הפעולה של פייסבוק ושאטרסטוק

תמונות נפלאות בונות קשרים חזקים!

מעכשיו, פייסבוק הידועה כרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם, ו-Shutterstock החברה המובילה בעולם להורדת בנק תמונות, מתחילות לעבוד ביחד במסגרת שיתוף פעולה חדש, בכדי לתת למפרסמים בפייסבוק גישה חלקה למבחר מרהיב של תמונות באיכות גבוהה.

כחלק משיתוף הפעולה, לקוחות המפרסמים בפייסבוק יוכלו לבחור מתוך מאגר של יותר מ-25 מיליון תמונות מ- Shutterstock לשימוש במודעות שלהם בפייסבוק. העדכונים של פייסבוק בנוגע לכלי הפרסום שלה, עושים למשווקים חיים קלים מתמיד – בעזרת העדכון יהיה ניתן לגלות תמונות משכנעות שמתחברות עם קהל היעד הייעודי.

איך זה יעבוד?

Shutterstock ישולב ישירות לתוך כלי יצירת המודעות בפייסבוק, במקום זה מפרסמים יוכלו לבחון מספר רב של תמונות, כולל התמונות שלהם, תמונות ממודעות קודמות ומלאי תמונות מקצועיות מ- Shutterstock- החל מתמונות מותאמות לפרסום לפייסבוק בסלולר ולשולחן העבודה.

Shutterstock המאובזרת ב-API משוכלל ובטכנולוגיית החיפוש המדויקת ביותר, באופן טבעי ביותר מתאימה בכדי לתמוך בשירות חדשני זה. פייסבוק מציעה למפרסמים את התמונות, ללא עלות נוספת, ובכל פעם שמפרסם בפייסבוק ישתמש בתמונה ממאגר התמונות – Shutterstock, אמן Shutterstock יקבל תמלוגים.

אופצית בחירת התמונה

כריס הלוראן מקליפורניה – אמן Shutterstock מציין כי:

“Shutterstock פיתחה באופן עקבי דרכים חדשניות לתורמים כמוני להגיע לקהלים חדשים. מערכת יחסית זו, היא דוגמא מצוינת לכך ש- Shutterstock מרחיבה את שוק התמונות שלי”

מפרסמי פייסבוק יתחילו לראות את האפשרות להשתמש בתמונות Shutterstock בהדרגה במשך השבועות הקרובים.

שיתוף הפעולה החדש עם פייסבוק מציגה דרך נוספת בה שימוש בתמונות דיגיטליות מ- Shutterstock הופכת את תקשורת השיווק לקלה ויעילה יותר, וכמובן פותחת הזדמנויות הכנסה חדשות עבור אמנים מרחבי העולם.

תרומה נוספת הנוצרת משיתוף הפעולה תביא להזדמנות הכנסות חדשה לחלוטין: המספר הגדול של בעלי עסקים קטנים ובינוניים בפייסבוק המעוניינים להגיע ללקוחות באינטרנט. באמצעות פלטפורמת הפרסום של פייסבוק, עסק כגון יריד מקומי, יוכל להתמקד בלקוחות פוטנציאליים ע”י יצירת מודעות המופיעות בניוז פיד ובעמודה הימנית.

מודעה בפייסבוק

תמונות היבוא לידי שימוש במודעות יהיו מוגבלות לגדלים דיגיטליים- לעיתים קרובות תמונות ממוזערות. כמו כן, השימוש יהיה מוגבל אך ורק לפרסום ממומן בפייסבוק. הורדת התמונות לא תתאפשרנה להורדה ללקוחות, אלא, הן ישולבו באמצעות ממשק פייסבוק. יהיה ניתן למקד את המודעות המבוססות על “אהבתי” או על בסיס נתונים על הצופה כגון: דמוגרפיה, גיל , מין וגורמים אחרים.

כיצד ניתן לייעל את הרווחים של האמנים?

כאשר מפרסם בפייסבוק משתמש בתמונה אחת לקמפיין X ובאחרות לשאר הקמפיינים, כל שימוש בתמונה אחרת יפיק תמלוגים נוספים. כדי לייעל את הרווחים, כדאי לאומנים ללמוד כיצד מודעות נמצאות בשימוש בפייסבוק ובהתאם לכך לייצר את התמונות שימלאו אחר צרכי העסקים הקטנים.

שתפו:
נכתב על ידי
מנהלת תוכן ומדיה חברתית במרכז ללימודי מחשבים והשמה בתחום ההיי-טק HackerU. מרצה בקורס פרטי – רשתות חברתיות בהאקריו. בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים. ניתן למצוא אותי בגוגל+ ובפייסבוק.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
27
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
57
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
93
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104981
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99346
מדיה חברתית
דנה רוזן
82452
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.