קורס קידום אתרים מבית AskPavel – מחזור חדש יוצא לדרך!

פבל ישראלסקי
טקס סיום מחזור 1 בקורס קידום אתרים
טקס סיום מחזור 1 בקורס קידום אתרים
לפני מספר שבועות הסתיים בהצלחה המחזור הראשון של קורס קידום אתרים AskPavel, ובעקבות הביקוש הרב החלטנו לפתוח מחזור שני, בו יוכלו הסטודנטים לבחור בין מסלול בוקר למסלול ערב, בהתאם לשעות שנוחות להם.
צפו בסרטון שצולם במהלך המחזור הראשון, בו הסטודנטים מספרים מדוע בחרו בקורס וכיצד התרשמו ממנו:

קורס קצר ופרקטי במתכונת ייחודית

בנינו קורס מעט שונה בנוף הקורסים בתחום קידום האתרים. ראשית, מתוך רצון לשמור על רמה אחידה, סטנדרטים גבוהים ותשומת לב אישית לכל תלמיד, הכיתה היא קטנה (עד 25 תלמידים) ועל המועמדים למלא שאלון התאמה בכדי להתקבל לקורס: בין היתר, עליהם להיות בעלי רקע בתחום האינטרנט ובעלי אנגלית ברמה גבוהה (חלק מהמרצים דוברי אנגלית וחלק מחומרי הרקע שעל הסטודנטים לקרוא ולהכיר הם באנגלית).

בנוסף, קהל היעד של הקורס הוא ספציפי מאד: הקורס אינו פתוח לקהל הרחב, אלא מיועד לבעלי עסקים, בעלי אתרים ואנשים שרוצים להקים סוכנות קידום אתרים, ורוצים ללמוד איך זה עובד. מכיוון שאנו יודעים שרבים מהמתעניינים הם אנשים עובדים ועסוקים, החל מהמחזור הקרוב ניתן יהיה לקחת את הקורס גם במתכונת בוקר וגם במתכונת ערב.

מכיוון שאנחנו מעוניינים שבוגרי הקורס ייצאו ממנו עם ניסיון מעשי, יותר מ-60% מזמן הקורס מוקדשים לפרקטיקה. כבר במהלך הקורס התלמידים מיישמים על האתרים שלהם את מה שהם לומדים, ואף מגיעים לתוצאות יפות.

אחת מתלמידות המחזור הראשון, דנה גולדשטיין, ביצעה באתר של העסק המשפחתי שלה שינויים בהתאם למה שלמדה בקורס – והצליחה להגדיל את הטראפיק לאתר פי 4 תוך 3 חודשים.

מי מרצה בקורס ומהם הנושאים הנלמדים בו?

מרצי הקורס הם מקדמי אתרים מובילים, כולם מגיעם “מהשטח” ועוסקים בשיווק דיגיטלי באופן יום-יומי, ביניהם:

  • אסף אלכסנדרוביץ’ – הקים את מחלקת ה-SEO  בחברת האונליין גיימינג המובילה 888 וניהל צוותים של מקדמי אתרים.
  • מארק לוי – כיום ראש תחום SEO בחברת אנגורה מדיה ומקדם אתרים משנת 97 (בתפקידו הראשון קידם את קבוצת Time Inc באנגליה בעודו בן 19).
  • מוטי מגל – מנהל סניף צפון בסוכנות קידום אתרים Teralead ומומחה לבניית קישורים.

הנושאים שנלמדים בקורס כוללים ידע בסיסי המיועד למי שטרם התנסו בקידום אתרים וכן טכניקות מתקדמות שלוקחות את הידע הבסיסי צעד אחד קדימה, בין הנושאים הנלמדים בקורס: מבוא לשיווק באינטרנט, אופטימיזציית on-page, בניית קישורים, מחקר מילות מפתח, גוגל אנליטיקס, מחקר מתחרים, ניהול מוניטין, קידום מובייל ואפליקציות וקידום אתרים בינלאומי.

החלטנו שאנחנו לא רוצים לנפח את השעות בקורס ולהוסיף נושאים סתם אם מקדמי אתרים לא חייבים לדעת אותם, רק כדי לתמחר גבוה את הקורס. לכן הסילבוס כולל בדיוק אבל בדיוק את מה שמקדם אתרים טוב חייב לדעת ולא מעבר לזה.

למה כדאי לתפוס מקום (גם אם לא נרשמים)

המחזור השני של הקורס מתחיל ב-28 למרץ – ממש בסוף החודש הנוכחי. הקורס יתקיים במתחם הבורסה ברמת גן, אזור הנגיש לתחבורה ציבורית מכל אזורי הארץ (הליכה של 8 דק’ מהרכבת). במחזור הקודם הכיתה הייתה מלאה עד 0 מקום ומספר מתעניינים רצו להירשם ברגע האחרון וקצת התאכזבו כשאמרנו שכבר אין מקום. בגלל שהחלטנו להגביל את הקורס לכמות קטנה של משתתפים לצערי אין גמישות ולכן זו ההזדמנות לתפוס מקום כדי שלא תהיה אי נעימות דומה במחזור הנוכחי.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEOלימוד
שתפו:
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
129
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104676
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100116
פרסום באינטרנט
דוד כהן
98999
מדיה חברתית
דנה רוזן
82387
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.