פינטרסט + אינסטגרם + פייסבוק = פינטו

לירן רורליך
pinto
pinto

הסטארט אפ הישראלי החדש פינטו (Pinto), מאפשר לכל אחד לעשות Pin על תמונות ברחבי האינטרנט ישירות לתוך אלבום הפייסבוק שלו. Pinto נוצר בעקבות ההצלחה המסחררת של Pinterest ובעקבות העובדה שכ- 98% ממשתמשי Pinterest הם גם בעלי חשבון פייסבוק – מה שמאפשר למשתמשים להנות משני העולמות בו זמנית.

הבעיה

פינטרסט הינה רשת חברתית בסגנון של לוח מודעות, בעזרתו משתמשים יכולים ליצור ולנהל אוספי תמונות משלהם ולהתחבר למשתמשים אחרים באמצעות תחומי עניין משותפים. 98% ממשתמשי פינטרסט מחזיקים בנוסף בחשבון פייסבוק (הגיוני סך הכל – נוכח העובדה שפייסבוק כבר עברה את מחסום מיליארד המשתמשים). על פני כן, פייסבוק טרם מאפשרת למי שרוצה לעשות “PIN” על תמונה מתוך הפייסבוק. המניע יכול להיות די ברור מבחינת המעצמה החברתית, שאינה מעוניינת לאבד תנועה וזמן משתמשים בתחום שיתוף התמונות, שבהחלט ניתן לומר שהיא מצויה בו ביתרון.

הפתרון

לאור העובדות שצוינו, החליטו מספר יזמים להקים את Pinto: כלי המאפשר למשתמשי פייסבוק לעשות “Pin” לכל תמונה ברחבי האינטרנט ישירות לתוך אחד מאלבומי הפייסבוק שלהם או ליצור אלבום לנושא חדש באמצעות Pinto.

על כל תמונה כזו, המשתמש יכול לתת קרדיט ע”י קישור (אפשרות המסומנת כברירת מחדל) ובכך לחיצה על הלינק מהתמונה תפנה לאתר המקורי. בנוסף, מאפשר הכלי החדשני לשלב אפקטים ויזואליים (בדומה לאינסטגרם), כך שמבחינת סדר העדיפויות של פייסבוק תמונות אלו יקבלו משנה עדיפות במיקומם ב- “News Feed” של חבריו של המשתמש (מישהו אמר קידום באמצעות רשתות חברתיות?).

pinto-effects

שתפו:
נכתב על ידי
מנכ”ל חברת Clickwise. מומחה לחוויית משתמש (UX) ולשיווק באינטרנט על מגוון תחומיו. בעל ניסיון של כ-8 שנים בקידום אתרים קטנים וגדולים בישראל ובשוק הבינלאומי והדרכת צוותים. כותב בעיקר על יזמות, טכנלוגיה ודברים לא שיגרתיים.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
15
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
37
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104776
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100209
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99083
מדיה חברתית
דנה רוזן
82406
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

6
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.