בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

דיבור צפוף: מהו Cross Promotion ואיך אופרה ווינפרי עשתה את זה לפנינו?

Cross promotion

אחת הסיבות שפתחתי את פינת הוידאו בלוג הזו שנקראת דיבור צפוף היא משום שמבחינתי תמיד יש עוד מה להגיד על לא מעט נושאים שלדעת הרוב נשמעים פשוטים או בסיסיים מדי, אחרי הכל – אני אוהב להוכיח שגם "טייטל" הוא לא באמת סתם תגית מטא, יש בה הרבה מעבר. בפרק הזה של היום, אני מדבר על משהו שהוא יותר ברמה השיווקית שגם עוזרת לנו ל-SEO בהמשך, האתר שלנו אמור להיות מקור לטראפיק של גולשים שאמורים להפוך ...

קרא עוד »

פיצ'רים חדשים של גוגל בתוצאות חיפוש של עסקים מקומיים ומלונות

חדשות קידום אתרים

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land ומה בתפריט היום? חדשות מעניינות בתחום של חיפוש מקומי. לפני שבוע, ב-27 ביוני, גוגל אישרה ל-Search Engine Land שהיא משיקה בימים אלה שני פיצ'רים חדשים שישדרגו תוצאות חיפוש מקומיות: אייקונים צבעוניים מודגשים המייצגים שירותים שהעסק מספק או מאפיינים שלו, כדוגמת שירות מהיר, אופי שקט, מתאים לילדים, מנות בריאות, מתאים לקבוצות, קוקטיילים טובים ועוד תגיות מחיר של מלונות המופיעים על גבי המפה כאשר מחפשים מלונות באזור מסוים. התגיות מחליפות את הנקודות ...

קרא עוד »

חדש: פייסבוק מוסיפה כלים מתקדמים לניהול קבוצות

חדשות קידום אתרים

לידיעה המקורית ב-TechCrunch רבים מהעוסקים בשיווק דיגיטלי עושים שימוש רב בקבוצות פייסבוק לצרכים כמו ניהול קהילות מקצועיות, נטוורקינג, העלאת סוגיות לדיון, הפצת תכנים שהם יוצרים וכן הלאה – ועל כן חשבתי שהחדשות הבאות בנוגע לכלים חדשים בניהול קבוצות יעניינו אתכם. אז, פייסבוק – ?What have you been up to לפני כשבוע, ב-22 ביוני, פייסבוק ערכה בשיקגו כנס קהילות ראשון מסוגו – Facebook Communities Summit – אליו הגיעו 300 מנהלים של הקבוצות המובילות ברשת החברתית הפופולרית. ...

קרא עוד »

איך להטמיע קוד מעקב שיחות מהאתר בקמפיין ממומן בגוגל ולהישאר שפוי? המדריך המלא

telephone

אם אתם עוסקים בפרסום בגוגל, אתם ודאי מכירים ומשתמשים בשתי ההמרות הבאות, שנמצאות בניהול קמפיינים בגוגל AdWords: מילוי פרטים בטופס צור קשר בדף הנחיתה ע"י הגולשים שיחות טלפון שהגיעו לבית העסק כתוצאה מהפרסום הטמעה של קוד המרות מסוג צור קשר נחשבת לפשוטה יחסית. לרוב את הקוד מטמיעים בעמוד תודה בלבד. במידה שאין עמוד תודה, התהליך מורכב קצת יותר. אך כדי לספור כמה גולשים הקליקו על מספר הטלפון בדף הנחיתה אליו אתם מפנים תנועה מגוגל אדוורדס, ...

קרא עוד »

אקטיב טרייל – מערכת אוטומציות שהופכת את השיווק במייל לפשוט [סקירה]

lego robots

השיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות לאפיק השיווק המרכזי של מותגים גדולים וקטנים כאחד. תקציבי השיווק במדיה הדיגיטלית תופסים במהרה נפח רב יותר מתקציבי השיווק המסורתי, בין היתר בזכות יכולות מתקדמות של פילוח, התאמת התוכן השיווקי לקהל היעד, הגמישות הרבה, היכולת לבצע שינויים במהירות והאפשרות למדוד כל פרמטר. כל אלה נותנים לשיווק הדיגיטלי יתרון עצום על פני ערוצי הפרסום המסורתיים. אחד מהוותיקים שבערוצי השיווק בדיגיטל (ולטעמי מהמרתקים שבהם) הוא עולם השיווק במייל (Email Marketing), אשר מספק ...

קרא עוד »

מפרסמים ברשת המדיה של גוגל? אלו סוגי הפילוחים שאתם חייבים להכיר

bull's eye

רשת המדיה של גוגל – Google Display Network או בראשי תיבות, GDN – היא רשת מעניינת ביותר המאפשרת פרסום יזום באתרים רבים, החברים בתכנית השותפים של שטחי הפרסום, Google AdSense. הרשת מציעה מגוון רחב של פילוחים שיעזרו לכם למצוא את הקהל הרלוונטי ביותר עבור המוצר או השירות אותו אתם מקדמים. בכדי לחסוך לכם ניסוי וטעייה שעלולים לשתות לכם את התקציב, הכנתי את המדריך הבא שיסייע לכם להבין טוב יותר את רשת המדיה של גוגל ואת הפילוחים ...

קרא עוד »

מלחמת גוגל ב-Fake News עולה שלב: אאוטבריין וטאבולה על הכוונת

חדשות קידום אתרים

לפני קצת יותר מחצי שנה, האינטרנט רעש וגעש בשל תגלית מכעיסה במיוחד: חיפוש השאלה בגוגל "האם השואה התרחשה" (did the holocaust happen), הוביל לאתרים ניאו-נאצים ומכחישי-שואה בתוצאות הראשונות. יזם האינטרנט (והבוס שלי בזמנו), אסף פז, החליט שזה ממש לא בא לו טוב. הוא פצח בפרויקט שמטרתו להדיח את אחד האתרים הללו מראש התוצאות. אתר חדש באנגלית נבנה, והצטרפתי לחבורה של כמה אנשי דיגיטל מכובדים – כולם כאחד תרמו מהידע והניסיון שלהם. תוך שבועיים בערך הצלחנו ...

קרא עוד »

המדריך המלא לניהול והקמה של אתרי תמיכה איכותיים

בניית אתרי תמיכה

מתכננים להקים אתר תמיכה או רשת של כמה אתרים? הקפידו על תוכן איכותי, בניה נכונה של קישורים פנימיים וחיצוניים ובגדול – התייחסו לכל אתר כזה כאילו הוא אחד מהאתרים שאתם מקדמים בשגרת העבודה שלכם ולא כמזבלה שזורקים לתוכה תוכן כדי להוציא קישורים. בעולם קידום האתרים, נושא אתרי התמיכה תמיד היה שנוי במחלוקת. גם היחס של גוגל כלפי אתרים מסוג זה הוא לא ממש מחבק. לא אחת גוגל הענישה רשתות של אתרי תמיכה על הוצאה לא טבעית של ...

קרא עוד »

RetargetIM: התוסף שילחם בעגלות הנטושות ויגדיל את המכירות [סקירה]

ריטרגטים תוסף

הנה סיטואציה שאתם מכירים מקרוב: נגיד שאתם רוצים לקנות לפטופ. אז גיגלתם ובדקתם וקראתם ביקורות וכבר הגעתם ממש לשלב ההזמנה והתשלום אבל אז נתתם בלימת פתע כי אתם לא במוד של קניות עכשיו ואולי בעצם כדאי לחכות עם זה קצת. כן, כדאי לחכות כי רציתם להתייעץ עם איזה חבר וגם אולי המחיר יירד ומי יודע מה עוד. חוץ מזה שחיכיתם עד עכשיו אז מה זה כבר עוד יום-יומיים. בינתיים עבר יום וגם עברו יומיים, הנחתם לזה ושכחתם ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך לבחור קורס קידום אתרים?

בחירת קורס קידום אתרים

ברוב הפרקים שלי בדיבור צפוף, אם לא בכולם, אני מדבר על קידום אתרים מתקדם, החל מבניית מפת אתר ועד לבחירת תוכן האתר שלכם, הפעם אני רציתי לדבר על הרגעים שהחלטתם ללכת ללמוד קידום אתרים באחת המכללות בארץ. למרות שגם לפבל כאן יש את הקורס שלו, אני לא הולך להגיד עליו כלום כי כמוהו יש עוד לא מעט מכללות וקורסים ללימודי קידום אתרים בארץ ומטרת הפוסט אינה להשוות בין המכללות אלא למצוא קו שיחבר בין מה ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים