פינה חדשה – שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים באינטרנט

פבל ישראלסקי

פינת שאלות ותשובות בקידום אתריםזה לא סוד שאני מקבל לא מעט אימיילים מאנשים שונים עם שאלות בנושא SEO. בתור יועץ קידום אתרים, אני משתדל תמיד לענות על השאלות בצורה המקצועית ביותר במסגרת הזמן שיש לי.

אבל כשחושבים על זה, יכולה להיות שאלה אחת שמטרידה מספר אנשים. זה שמישהו פנה אלי עם השאלה זה לא אומר שהוא היחיד שחשב עליה – הוא פשוט היחיד שיזם פניה. לפיכך, בכדי לאפשר לכל הקוראים שלי לראות את התשובות לשאלות שנשאלות (ולשאול בעצמם), החלטתי לפתוח סוג של “פינה” חדשה.

עדכון (21.05.10): עכשיו כבר יש מערכת חדשה ומשוכללת יותר בבלוג: שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים

כמובן שיש מספר תנאים והגבלות (לא אוכל לענות על שאלות כמו “איך לקדם אתר בגוגל?” 🙂 או שאלות מאד כלליות בסגנון), ניתן לקרוא הכל בדף השאלות עצמו. לאחר הקריאה אפשר לשאול כל שאלה דרך טופס יצירת הקשר.

הפרדתי את פיד ה-RSS של פינת השאלות משאר הפוסטים בבלוג כדי לא להעמיס. הסיבה לכך היא שאני מתכוון לפרסם גם שאלות טריוויאליות ובסיסיות שרובכם הגדול בוודאי מכיר. לכן אם ברצונכם להירשם ל-RSS של פינת השאלות והתשובות בנוסף לראשי אז אפשר מכאן, או שאפשר להירשם דרך האימייל.

גילויי נאות: ההחלטה לקרוא לדומיין שלי “שאלו את פבל” בתחילת הדרך הייתה בדיוק מהסיבה הזו – קיוותי שאגיע למצב בו אענה על שאלות. זו האסטרטגיית שלי ל מיתוג אישי באינטרנט שכזו. אלא שבהתחלה הסתפקתי רק בבלוג כי לא באמת חשבתי שאנשים ישאלו. עכשיו כשזה קורה, הגיע הזמן לממש את שם האתר 🙂

אשמח כמובן לקבל תגובות, הערות והארות מכל סוג שהן על הרעיון.

תגיות רלוונטיות: אתרי שאלות תשובות
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

13 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

13
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.